• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

SV1000 S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Durdet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onnittelut mbrannst hienosta pyörästä
bowdown.gif

Kyllä juuri tuo täyskate miellyttää omaa silmää eniten.

Harmi kun en ole tuota missään livenä nähnyt ja ennenkaikkea kuullut.

Kaverilla on kyllä 1000 Firestrom Leo Vincen putkilla ja siitä oikeastaan lähti kipinä tuohon SV:en.

Toivottavasti noita saa sitten ens keväänäkin jostain..

Kiitos kiitos!

Eiköhän, kun kerta ovat olleet lisävarusteluettelossa mukana jo varmaan vuodesta 2003 (jos en väärin muista).

Huhuhan tällä hetkellä kertoo että SV:n tuotanto olisi loppumassa mutta en tiedä, pitäisikö uskoa siihen? Sen näkee tässä syksyn mittaan messujen jälkeen...

Joo tuo tuplakupla on saanut hyvää kiitosta, vaikka ilmankin menee. Itsekin ajelin kesällä pohjois Norjan kierroksen ja mukavasti jaksoi pidempiäkin päivä matkoja. Tosin pisin oli semmoinen 2000 kilsaa ja siinä kyllä meni paikat erittäin kipeeksi. Jalat väsyi tosi paljon, mutta mulla ei ookkaan täys katettu.
Kilpi telineen vaihto tuo näyttävyyttä, mutta sitten sade säällä roiskii selkään ja pyörän päälle muutenkin takakautta ja itse olenkin nykyään sitä mieltä että ei se niin kauniiksi tee pikkukilpi telineellä että sitä kannattaisi vaihtaa. Tosin taidan olla ainoa joka näin ajattelee
nixweiss.gif

Kilpi telineen vaihto tuo näyttävyyttä, mutta sitten sade säällä roiskii selkään ja pyörän päälle muutenkin takakautta ja itse olenkin nykyään sitä mieltä että ei se niin kauniiksi tee pikkukilpi telineellä että sitä kannattaisi vaihtaa. Tosin taidan olla ainoa joka näin ajattelee
nixweiss.gif
Tämä selkään roiskiminen häiritsi minuakin ja siitä syystä laitoin kilven alla ohuen muovilevyn. Tämä lopettaa roiskimisen kunhan se tulee kolmisen senttiä alemmas kuin kilpi.
IMG_4026_p.jpg

nixweiss.gif
Tämä selkään roiskiminen häiritsi minuakin ja siitä syystä laitoin kilven alla ohuen muovilevyn. Tämä lopettaa roiskimisen kunhan se tulee kolmisen senttiä alemmas kuin kilpi.
IMG_4026_p.jpg
Kannattaisiko ennemmin ajaa Iron butt ajo hyväksytysti, niin siitä saisi jatkon siihen kilpitelineeseen, siis tuollaisen

Itseasiassa tuo kuva kilpitelineestäni on vanhentunut. Tuohon muovilevyyn kilven alle sopii hyvin alkuperäinen heijastin ja sen siihen olen kiinnittänytkin. Parantaa hieman ulkonäköä ja tulee laillisuuskin vähän paremmin täytettyä  
wink.gif

Tällainen peli ois meikällä myynnissä. Testejä pääsee vielä ottamaan varmaan tän lokakuun ajan. Tosin eipä toi eroo vakio SV:stä ku hienolla värityksellään (helmiäismaali) ja täyskatteillaan.

Voin syvällä rintaäänellä sanoa, että noita on harvassa.  
smile_org.gif

Tosta alaväännön puutteesta..Kyllä sitä löytyy ku tekee vaan laitteelle jotain. Ite oon ottanu snorkkelin pois ja asentanu TRE-modin (kiitos pahkasika).

Aikasemmin kaupunkipyörittelyssä meinas mutkissa vähän nihkeesti lähteä, nyt on sit eloa siellä alhaalla sen verran, että nykäsen tolla vaikka auton ylös ojasta.  
033102bebe_1_prv.gif

Eipä tarvii racersipe kiitellä,hyvä jos laitteet toimii odotetulla tavalla TRE:n jälkeen! Aika pienillä modeilla tosiaan saa sv:n ala-alueen toimimaan ihan eri tavalla.

Tänään kävin kokeilemassa vm -05 1000sv ässää, Oli tarkoitus vaihtaa Duke2 ko.laitteeseen, mutta kaupat jäi vielä hieman auki. Ei päästy oikeen välirahasta yhteisymmärrykseen.
Ikinä en ole twinillä ennen ajanut, mutta tänpäivänen koeajo vahvisti ensikesän pyörä valintaa
biggrin.gif
vaihtoehtoina SV1000,Superduke,tms. Vakioputkillakin SV:ssä oli ihmeen hyvät murinat.
buttrock.gif

kertokaas nyt mullekkin, millä sitä paljonpuhuttua alavääntöö saadaan lisää....
bowdown.gif

Niin tietenkin....
withstupid.gif

Mulla itellä TL1000s -01 ja kaverilla SV1000s -04
Alavääntö kumpaankaan ei olis pahitteeks, kyllä niillä tosin nytkin jo tulee toimeen....
062802jumpie_prv.gif

sanoi:
Onko malliston lopettamiseen jotain virallista tietoa jossain?

Ei ole virallista tietoa ainakaan itsellä. Lähinnä täältä suuresta luotettavasti Internetistä, joten saapi sitten suhtautua aika varauksella.

Tuolla sivullahan se malli vielä pyörii, tiedä sitten myydäänkö noi vanhat pois vain uudella "vuosimallilla", vai mitenkäpäin meinaavatten sitten tehdä.
Lainaanpa itseäni,

Saksan suizan sivuille ei ainakaan ole tullut SV1000:sta vuoden 2007 mallia, joten kaiketi se sitten tosiaan poistuu euroopan ohjelmasta. EURO3 normi vissiin vähän ankara tolle pelille.

www.suzuki.de

inlove.gif
  Herrajumala miten kaunis!!
Tilasitko itse katteet jostain? Hinta vähän kiinnostaa kun suunnittelen itsekin täyskatetta..

Mulle tuli se tummempi harmaa, muutama satku saatu jo mittariin!    
sport05.gif

Hauska peli ajaa vaikkakin vähän vaatii totuttelua rivinelosen jälkeen...

Täyskatteen hinta oli n. 500 eur
Se on kyllä hyvän näköinen ja suojaa tuulelta, eikä paikat palellu  
tounge.gif

Lisäksi laitettu tehoputket ja kyllä tulee makeat V-koneen murinat. Moni luulee tonniseksi vaikka on kuuspuolikas.

sv_uudella_putkella.jpg

inlove.gif
  Herrajumala miten kaunis!!
Tilasitko itse katteet jostain? Hinta vähän kiinnostaa kun suunnittelen itsekin täyskatetta..

Mulle tuli se tummempi harmaa, muutama satku saatu jo mittariin!    
sport05.gif

Hauska peli ajaa vaikkakin vähän vaatii totuttelua rivinelosen jälkeen...

Täyskatteen hinta oli n. 500 eur
Se on kyllä hyvän näköinen ja suojaa tuulelta, eikä paikat palellu  
tounge.gif

Lisäksi laitettu tehoputket ja kyllä tulee makeat V-koneen murinat. Moni luulee tonniseksi vaikka on kuuspuolikas.

sv_uudella_putkella.jpg
Nätti peli on kyllä!   Oma silmä alkaa pikkuhiljaa tottumaan tuohon nakuiluun, mutta kyllä noi katteet vielä on vakavassa harkinnassa...   No nythän tässä on pitkä talvi aikaa miettiä..  Eilen meni kullanmuru talliin nukkumaan.    
sad_orig.gif

Valitettavasti käytettyjen osalta tarjonta on vähäistä ja hinnat mitä sattuu. EE-Speedin listahinta tämän vuotiselle on 11500 €. Pari vuotta ajetuista pyydetään Motopalstalla jopa korkeampia hintoja. Jotenkin tuntuu erikoiselta, ettei tuollaisesta pyörästä kiinnostuneita ole löytynyt Suomesta. Suzuki Finlandin suositushinta 14900 € ehkä selittää jotain.

tarvitsi vähän jeesiä. se jolla on sv:n uudempi koppainen lähettyvillä niin ihmeessä ilmoittakaa itsestänne jos voisitte irroittaa bugspoilerin siitä..? tarvitsisin kovasti mittoja kyseisestä!!

hyvarinen.tomi@gmail.com

Kiitos!

kertokaapa mullekin miten ala-väännon saa paremmaksi
omg.gif
, kaikki lisä tehot otetaan vastaan ilomielin!?
smile_org.gif

Kevät taas tullessaan tuonut pienen mp-kuumeen mutta rahoitus on vähän tiukalla tälläi opiskelijalla. Tuollainen tonninen SV vaikuttaisi ihan mukavalta ja rahaa ei itse pyörää varten tarvitsisi uhrata kohtuuttomia määriä MUTTA onkohan tuollainen sitten törkeästi kalliimpi pitää kuin kuussatanen riumppini
confused_orig.gif
eli paljon menee rahaa vakuutuksiin bensoihin renkaisiin huoltoihin jne. eiköhän se lähde tämä kuume kun kuulee vaan ettei persaukisilla ole varaa ajella kuin tuollaisilla sähkömopoilla
tounge.gif

Back