• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

SV 1000 S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nuorimies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Turvassa, täyskaskolla ja täysillä bonareilla karvan verran yli 500€ vuosi.

Olis ehkä pitäny tarkentaa toi teippijuttu niin, että penkkien alla katteissa  
biggrin.gif
Kuvia ei ole kukaan vielä laittanut joten pyyntö on edelleen voimassa  
lookaround_orig.gif
Eikö nuo mun ottamat kuvat kelvannu?

Turvassa, täyskaskolla ja täysillä bonareilla karvan verran yli 500€ vuosi.

Olis ehkä pitäny tarkentaa toi teippijuttu niin, että penkkien alla katteissa  
biggrin.gif
Kuvia ei ole kukaan vielä laittanut joten pyyntö on edelleen voimassa  
lookaround_orig.gif
Eikö nuo mun ottamat kuvat kelvannu?
Prkl sori, nyt vasta huomasin
biggrin.gif
Muuten hyvä, mutta ei ihan saa selvää. Tarkoitin nimittäin niitä pieniä läpinäkyviä, jotka jää penkin alle piiloon. Kyllä nekin nyt jotenkin tosta erottuu.

Onko noi nakumallin takakatteet, ei mulla ainakaan tossa kohtaa noita SV-teippauksia ole?
lookaround_orig.gif

Aa, tarkoitat noita ns. suojateippejä, jotka suojaavat maalia penkin hankaukselta? Enpä tosiaan itsekkään niistä hoksannut ottaa kuvia ennen kuin osat lähti maalarille.

Ovat tosiaan nakun katteet.

Nuo Viperit tietysti kiinnostaa. Devilin magnumit saisin aika edullisesti 6**€ hintaan. Leo vincet irtoais 550€ hintaan.

Vaihtoehtoja alkaa olemaan.
Omassa oli devilit aikanaan ja äänimaailma oli yksi parhaimmista mitä olen ikinä missään pyörissä kuullut. Ei vingu vaan murisee ja murisee kautta koko kierros alueen.
smile_org.gif
Sitä paitsi mustat on paljon näyttävämmät.

No devilit tuli mullekin mustana
smile_org.gif
Laitoin jo paikallekin, mutta enpä vielä käynnistänyt bensiinin puutoksen vuoksi....

On se niin hienoa
062802moto_prv.gif
Esteenä enää metri lunta ja 30 pakkasta.

Nyt oli SV ollu tallissa 3 viikkoa tyhjällä tankilla, täytin tankin ja yritin käynnistelläkin. Akku ehti loppua ennen kuin lähti käyntiin...

Onko noissa jotain erikoisempia juttuja mitä pitää huomioida, jos tankki on päässy aivan tyhjäksi ? Vai pitääkö sitä vaan leipoa käyntiin enemmän kun akku antaa myöden ?

Kun en tiedä, niin kysyn
smile_org.gif

Itte ajoin Vessan 100% tyhjäksi viime kesänä, ja kyllä se tulille hörähti heti kun sai kakkua (kiitokset Pommimies!). Tulpat, kylmä ilma jne...? Ei tuo oo kauheen innokas starttaa alle 15C lämpötiloissa;)

Jep. Tuo nyt ollu tommosessa muutaman asteen tallissa. Ei se mikään ihme ole jos ei starttaa. Ensi viikolla penkkiin vien sen kuitenkin, vaihdetaan kaikki litkut ja suodatin. Eiköhän se siitä.

Olipas muuten Aktia ylivoimaisesti edullisin noista vakuutuksista. Aivan hirveät erot, kannatti kyllä kilpailuttaa

Back