• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

SV 1000 S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nuorimies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse omistin aikoinaan tuollaisen SV1000S 2005. Siihen tuli sitten laitettua kaikkea pientä ja myydessä se oli tämän näköinen Suitsa  
062802moto_prv.gif
Mistä toi kokokate oli ja oliko valmiiksi maalattu? Ei näytä Suzukin alkuperäiseltä lisävarusteelta.
Oliko Giprosta millaista hyötyä?

Devilit lähti tilaukseen. Aluksi mennään ainakin omalla suzukin boksilla ja säädätetään vaan kuntoon.

Onkos teillä kokemuksia tuosta orkkisruiskun säädättämisestä jos sliparit ja paremmin hengittävän putsarin hankkii? Missähän pk-seudulla onnistuu/kannattaa teettää ja mihinkähän hintaan?

Sliparien vaihdon jälkeen tosiaan säädätykseen kannattaa viedä. SV:ssä ja Suzukeissa yleensäkin, pystyy omaa ruiskuboxia säätää, joten Powercommanderia ei tarvitse ostaa. Tuossa käppyrät takapyörältä K&N, ja devilin putket kiinni.
Niin, kerros vielä paljonko säädätys kustansi ja missä kyseinen toimenpide suoritettiin?

Sliparien vaihdon jälkeen tosiaan säädätykseen kannattaa viedä. SV:ssä ja Suzukeissa yleensäkin, pystyy omaa ruiskuboxia säätää, joten Powercommanderia ei tarvitse ostaa. Tuossa käppyrät takapyörältä K&N, ja devilin putket kiinni.
Niin, kerros vielä paljonko säädätys kustansi ja missä kyseinen toimenpide suoritettiin?
Rikuhuolto Lahdessa oli firma jossa käytin. 6000 km huollon yhteydessä ajettiin penkissä ja laskussa lukee: penkitystyö 84 eur. Tosin oli 2008 tammikuussa kun tuon huollon teetätin, että nykyhintaa en osaa sanoa.

Pari kysymystä tuli mieleen SV1000:sta. Eli tälläistä olen vasta hankkimassa ensi kesäksi.

Tarviiko sen PowerCommanderin että saa säätöihin mm alakierroksilla alle 3000rpm nykimisen kuriin?

Ja missäs ne katit sijaitsee? Vaimentimissa vaiko jossain ennemmin? Ja onko tässä muita ku nuo ulostulo vaimentimet?

ei kai se commanderia tarvii mut en silti aja sillä säädätyksen jälkeenkään alle 2500rpm... tiedä sitte mistä se nykiminen johtuu...
katit on vaimentimissa, ja on painavat..!
ei ole muita vaimentimia!

Itse tilasin täältä:

http://www.wolfracing.co.uk/suzuki_app.html

Viikko tai kaks meni kunnes vaimennin saapui. Jälki hemmetin hyvä (tilattuihin mittoihin käsin tehty.), äänet kohdillaan Yoshimuran RS3 2-1 putken kanssa ja hintakaan ei paha. Muistaakseni hinta oli 300€ toimituksineen (kiinnityskilkkeet + db-killeri mukana) ja carbon fibrenä.

Wolf-Racing2.jpg

Itse omistin aikoinaan tuollaisen SV1000S 2005. Siihen tuli sitten laitettua kaikkea pientä ja myydessä se oli tämän näköinen Suitsa  
062802moto_prv.gif
Mistä toi kokokate oli ja oliko valmiiksi maalattu? Ei näytä Suzukin alkuperäiseltä lisävarusteelta.
Oliko Giprosta millaista hyötyä?
Terve. Tuon katteen sai tilattua valmiiksi maalattuna. Kate on JMV lower fairing ja tilasin sen Fanbazar nimisestä verkkokaupasta. Hinta tuolloin oli jotain 450€ paikkeilla maalattuna. Sai muistaakseni tilattua maalaamattomana.

Giprosta sen verta että hankin sen vaihdenäytöksi ja TRE:ksi. Eli huijaa ECUa käyttämään vitosen sytytys karttaa jolloin osakaasuilla on parempi kaasun vastaavuus.

Edit: Tässä suora linkki katteeseen:
Fanbazar JMV kate

Howdy lajitoverit!

Olisikohan kellään pyörä sillälailla hollilla, että voisi ottaa mulle malliksi pari kuvaa? Olis tarve tietää etu- ja takapenkkien alla olevien läpinäkyvien teippien sijainti. Ite noita ei tullu kuvattua kun palikat läks maalattavaksi  
omg.gif

Kuvista luvassa isot kiitokset ja respektit  
buttrock.gif

Saapi lähestyä meiliosoitteeseen telluellu@gmail.com

Howdy lajitoverit!

Olisikohan kellään pyörä sillälailla hollilla, että voisi ottaa mulle malliksi pari kuvaa? Olis tarve tietää etu- ja takapenkkien alla olevien läpinäkyvien teippien sijainti. Ite noita ei tullu kuvattua kun palikat läks maalattavaksi  
omg.gif

Kuvista luvassa isot kiitokset ja respektit  
buttrock.gif

Saapi lähestyä meiliosoitteeseen telluellu@gmail.com
Tarkalleen en kyllä ymmärrä että mitkä läpinäkyvät teipit mutta jos meen kultaa katsoon vkloppuna niin voin kuvia otella satuloiden alta.

Minkäs merkkisiä power commandereita olette laittaneet sv:hen ? Jotain suosituksia ? Devilin putket tuossa jo odottelee kiinnitystä.

teipeistä en kyl tiedä kut tarviipa kans vilkasta huomenissa!
biggrin.gif

ja onko niitä muitakin ku dynojetin pc?
lookaround_orig.gif

tai joku muukin oli mut tuo se taitaa olla se yleisin...

Missäs vakuutusyhtiössä teillä on Sv:n vakuutukset ? Kyselin tuossa parista paikasta ja olin erittäin yllättynyt, kun ero oli huomattava ja vielä eri päin kuin vanhassa bandiitissa. Näköjään riippuu pyörästä, ajankohdasta ja tähtien asennosta.

Joutuu jalkautua käymään kaikki läpi, jos hajonta on näin suurta.
nixweiss.gif

Miula on Tapiolassa liikenne+täyskasko karvan alle 900€. Liikenteen bonuksia en nyt tähän hätään muista, varmaan 30.

Tapiola näytti edullisimmalta netistä (ja muutaman soitetun) tehdyn hätäisen tutkimuksen pohjalta. Turva oli myös ihan jees.

If oli häntäpäässä aktian kanssa, hirveät erot.

Pitää tehdä uusintakierros kun saa viralliset laput kouraan.

Lähivakuutus, ympärivuotinen ilman kaskoja 330e bonukset 30%
ja hintojen erilaisuus johtuu paikkakunnan onnettomuustilastoista yms...
kun kerran siitä kyselin, onni on asua pienessä kunnassa!  
tounge.gif

tyhmä minä, ettiskelin teippejä kirjaimellisesti penkin alta  
blush.gif

biggrin.gif

Turvassa, täyskaskolla ja täysillä bonareilla karvan verran yli 500€ vuosi.

Olis ehkä pitäny tarkentaa toi teippijuttu niin, että penkkien alla katteissa  
biggrin.gif
Kuvia ei ole kukaan vielä laittanut joten pyyntö on edelleen voimassa  
lookaround_orig.gif

Back