• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki Sv 1000S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemppo87
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
- Olisiko jollakin tiedossa, että mistä löytää SV vm. -06 :n värikoodit? Kyseessä punainen kolmikerrosväri joka varjossa peruspunainen, auringossa helmeilevä.
Suzukin viralliset värikoodit löytyvät Colorritelta. Näytti tosin siltä että 2006 vuosimallin SV 1000lle ei punaista väriä löydy, vm 2005 sen sijaan punainen värikoodi 'Pearl Crystal Red' löytyy.

Värikoodi voi myös löytyä tankin alta.
Jenkkivärit ei välttämättä aina päde eurooppalaisten kanssa? Ainakaan omaan äsveehen ei tuolta oikeaa sävyä löydy.

Onko ihan normaalia että käy niin paksulla että kun paikallaa antaa kiekkaa tulee ihan kunnon musta savupilvi?

Mun mielestä toi myös vie bensaa aivan saatanasti, tankilla ajaa noin 180-200km.

Mun mielestä toi myös vie bensaa aivan saatanasti, tankilla ajaa noin 180-200km.
Aika rankalla kädellä tuota pitää ajaa ettei tankillisella pärjää 250km. Parhaimmillaan olen tainnut ajaa likemmäs 280 ilman hyytymistä. Mutta saa sen bensavalon toki säädettyä palamaan jo reilusti alle 200km
tounge.gif

Aika rankalla kädellä tuota pitää ajaa ettei tankillisella pärjää 250km. Parhaimmillaan olen tainnut ajaa likemmäs 280 ilman hyytymistä. Mutta saa sen bensavalon toki säädettyä palamaan jo reilusti alle 200km
tounge.gif
jonkun vähän yli 220km pääsin joskus mutta nyt viilleemmällä ja lyhkäsillä matkoilla ei kyllä omalla tuu 200km täyteen ennen valon syttymistä.

en ole tuota alakatetta+kiinnitysrautoja punninnu mut veikkaisin että pari kiloa tulee lisää painoa

Mitä öljyä suositte SV :n? Useat kehuu ja Suzukikin hyväksyy Motulin. Tällä hetkellä oman 1000 :n koneessa Repsoil. Jos Motulia, niin mitä niistä SV :n suosittelette; Motul 5000, 5100, 7000, vai jokin muu??
Kiitos.

Mitä öljyä suositte SV :n? Useat kehuu ja Suzukikin hyväksyy Motulin. Tällä hetkellä oman 1000 :n koneessa Repsoil. Jos Motulia, niin mitä niistä SV :n suosittelette; Motul 5000, 5100, 7000, vai jokin muu??
Kiitos.
Tuskin tonnisen kone nyt niin paljoo eroaa kuuspuolikkaan koneesta, jossa itse käytin Delvaccia. Motulin 5100 piti kaameeta ääntä, Delvacilla äänet hävisi lähes olemattomiin.

- Pasi

Kiitos.
Tuskin tonnisen kone nyt niin paljoo eroaa kuuspuolikkaan koneesta, jossa itse käytin Delvaccia. Motulin 5100 piti kaameeta ääntä, Delvacilla äänet hävisi lähes olemattomiin.

- Pasi
Kas kas, tulihan sieltä se .org-vakiovastaus threadeihin, joissa esiintyy sana "öljy".

Jaa, "tissit" muuten taitaakin olla vielä mainitsematta...?!?

Omaan itse kohtapuoliin 150.000km ajokokemusta erilaisilla versioilla Suikan 645cc vee-kakkosesta, joten pystyn varmuudella kertomaan, että kyseisenlainen moottori ei ehjänä ja terveenä pidä Motul5100:sta käytettäessä "kaameaa ääntä".

Rikkinäiset koneet on sitten ihan asia erikseen ja ne saattaa pitää vaikka minkälaista ääntä. Kyseistä moottoria ei kovin helposti saa hajalle, mutta onhan sitä tässäkin maassa erittäin monen sortin taitajaa, joten varmaan tuokin joltain onnistuu.

Onhan sitä autojenkin periin lisäilty joskus jobbareiden toimesta pikkuisen sahanpurua ´myyntivirityksenä´, ja äänet tosiaankin lakkaa (vähäksi aikaa), muttei se niistä ehjiä tee.

edit. ai niin juu, loppuun disclaimeri: tehkää niiden ikiomien koneidenne kanssa _ihan_miten_lystäätte_, käyttäkää öljyä A, B, C, D tai Ö, tai ajakaa vaikka Kultasulalla, risiiniöljyllä tai kokonaan ilman. Kommentoin ainoastaan sitä, pitääkö 5100:lla "kaameaa ääntä".

Kiitos.

- Pasi
Kas kas, tulihan sieltä se .org-vakiovastaus threadeihin, joissa esiintyy sana "öljy".

Jaa, "tissit" muuten taitaakin olla vielä mainitsematta...?!?

Omaan itse kohtapuoliin 150.000km ajokokemusta erilaisilla versioilla Suikan 645cc vee-kakkosesta, joten pystyn varmuudella kertomaan, että kyseisenlainen moottori ei ehjänä ja terveenä pidä Motul5100:sta käytettäessä "kaameaa ääntä".

Rikkinäiset koneet on sitten ihan asia erikseen ja ne saattaa pitää vaikka minkälaista ääntä. Kyseistä moottoria ei kovin helposti saa hajalle, mutta onhan sitä tässäkin maassa erittäin monen sortin taitajaa, joten varmaan tuokin joltain onnistuu.

Onhan sitä autojenkin periin lisäilty joskus jobbareiden toimesta pikkuisen sahanpurua ´myyntivirityksenä´, ja äänet tosiaankin lakkaa (vähäksi aikaa), muttei se niistä ehjiä tee.

edit. ai niin juu, loppuun disclaimeri: tehkää niiden ikiomien koneidenne kanssa _ihan_miten_lystäätte_, käyttäkää öljyä A, B, C, D tai Ö, tai ajakaa vaikka Kultasulalla, risiiniöljyllä tai kokonaan ilman. Kommentoin ainoastaan sitä, pitääkö 5100:lla "kaameaa ääntä".
Kiitos pecha
wink.gif

Motul 5100 toimi vallan mainiosti edellisessä mp :ssä (rivinelkku) ja kokeillaanpa sitä siis myös SV :n. Ei tuo kone Repsoilillakaan "äännä", mutta jospa pehmenisi Motulilla entisestään.

- Olisiko jollakin tiedossa, että mistä löytää SV vm. -06 :n värikoodit? Kyseessä punainen kolmikerrosväri joka varjossa peruspunainen, auringossa helmeilevä.
Suzukin viralliset värikoodit löytyvät Colorritelta. Näytti tosin siltä että 2006 vuosimallin SV 1000lle ei punaista väriä löydy, vm 2005 sen sijaan punainen värikoodi 'Pearl Crystal Red' löytyy.

Värikoodi voi myös löytyä tankin alta.
Ei muuten onnistu tuon värin paikkamaalaus oikealla värillä, järkevällä tavalla (3 kerroksinen Candyväri). Pitää etsiä käsiinsä sopivan sävyinen kynsilakka, jolla paikata
smile_org.gif

Minkäs merkkinen slipari tuo on? Mistä tilasit? Ja on vissiin 2-1 versio?

Ja paljonkohan tuo kokokatteellinen painaa enempi ku puolikatteellinen?
Hehee, talvimasennus vetänyt voorumiseurannankin nolliin itseltä. Mutta vastailempa jokatapauksessa!

Wolf Racing, Britanniasta, On. (Yoshimura RS3 2-1)

Painoa muistaakseni paperilla 189kg(?), papereihin tässä kyseisessä pyörässä en kuitenkaan "luota", sillä siellä mainitaan myös tehoksi 91kW!

Mainittakoon vielä että tämä on US-model. (Kyllä, rekisteröinti oli yhtä helvettiä.)

Ainakin Castrolin gp1 toimii vai mitä se nyt on mitä RM Heino myy. Jos mopoilussa riittää rahat vaan ostaan delvacia niin kannattanee vaihtaa lajia.

Noniin, vaihdoinpa iridium kynttilät ja asensin voimakomentajan
smile_org.gif
Jälkimmäinen olikin vekkuli operaatio, ei nimittäin ole liikaa tiloja mistä vetää johdot läpi
crazy.gif

Back