Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ts18056 sanoi:Saahan tuon halutessaan maksaa yhdessä erässä. Harvempi vaan taitaa niin tehdä? Ja kukaanhan ei kiellä laittamasta noiden pikkuerien yhteydessä sivuun niitä kesän isompia eriä varten?

svzuki sanoi:... Minua pännii Pohjolan laskutus etupainotteisesti ja isoimmat laskut tulevat kevättalvella ja alkukesästä. Loput erät ovat muutaman kympin suuruisia. Kun laskut ovat suuruudeltaan kovin erilaisia, lähes koko idea eriin jakamisesta katoaa. Keskustelin asiasta Pohjolan virkailijan kanssa ja painotusta ei voinut muuttaa, mutta sen sijaan vaihdoin neljästä erästä kuuteen, koska se ei tuo lisäkustannuksia ja jakaa ajallisesti laskua paremmin.
...
Laitteessa on Devilin vaimentimet (ilman DBkillereitä) ja se on niille ihan säädettykin oman boksin rajoissa. PuunHalaaja sanoi:Mulla on omassa SV:ssä pikkusen sitä ongelmaa, että polttelee tavaraa pakoputkessa. Ei läheskään aina, mutta joskun moottorijarrutuksessa poksauttaa
TVV sanoi:Mulla on PAIR tulpattu eikä ammu putkeen vaikka mitä tekis. Putket kyllä leo vinceä, killereillä tai ilman.

ted sanoi:Mikä lienee tämä PAIR, mikä pitäisi tulpata? Jep. SV1000S:ni poksauttelee aika ajoin. Olen vaivannut päätäni sillä, onko se merkki jostakin vaarallisesta, vai pidänkö sitä vain ominaisuutena.

Saako kysyä mitä meni?Naali sanoi:Helou,
Uusi sv1000s kuski ilmoittautuu!
Tänään tuli haettua vanhempi k3 ajoon.
Pitääpä kahlata foorumi lävitse.
-Jari-
Edit: sehän laukesi, jätetään suzukit rauhaan hetkeksi.
Kyssäri, tuossa vasemmalla puolella on tuo jälkiasennus vaihdenäyttö. Onko se myös mahdollisesti jotain muuta? Pyörä seissyt ja akku tyhjentynyt. Eilen ostin pyörän, vilkutti tuossa näytössä moottorin käydessä p tai d:n näköistä kirjainta. Tänään mopoa puunatessa katselin ja tuo palikan alapuolelta löytyi kolo. Kokeeksi tökkäsin varovasti ruuvarilla, näyttö muuttui vilkuttamaan A:ta. Siis what, kertokaa viisaammat. Minulla ei ole tuollaista ollut aiemmin missään pyörässä.
svheebo sanoi:Samalla näyttää kyllä, toki tuosta mopossa kiinni olevasta on tekstit liki hävinneet. Kokeilin ohjeiden mukaisesti, näyttö ei näytä mtn ellei ole pyörä käynnissä. Nyt vilkuttelee d:tä, painaa nappia sen 3sek ja päästää irti niin ei anna säätää kirkkautta niinkuin ohjeessa. Palaa heti vilkuttamaan d:tä. Olisko sökönä...