• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki GSX750F 1988-1997 & 1998-2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse en usko, että mitään pysyvää vahinkoa syntyy muutaman millin vääntämisellä. Eiköhän noin pienet kieroudet palaudu, kun puristus poistetaan.
Tämä kuulostaa hyvältä ja helpottaa pienen ihmisen tuskaa
smile_org.gif

Onko näissä pyärissä takahaarukka silleen symmetrinen, et ketjulinja on kondiksessa jos renkaasta tai vanteesta on molemmille puolille saman levyinen rako? Kun nuo osoittimet on linjassa, niin toisella puolella on melkein sentin suurempi rako...
nixweiss.gif

morjes tkard
oon tainnu ostaa sun vanhan äffän:) ja hyvin pelittää vieläki:)kilsoja tullu reilus viikos jo kuutisensataa
062802moto_prv.gif
...pyörä nykyään sipoossa
äffä rules
biggrin.gif
buttrock.gif

Tuli kurvattua ja takarengas tuntu onnettomalta äfffäs. Mitäs tuonne vois istuttaa?? Koko saapi orkkisena pysyy mutta jotenkin vaan micukan kakkonen ei ollu jees.

morjes tkard
oon tainnu ostaa sun vanhan äffän:) ja hyvin pelittää vieläki:)kilsoja tullu reilus viikos jo kuutisensataa
062802moto_prv.gif
äffä rules
biggrin.gif
buttrock.gif
Moro vaan
smile_org.gif

Jaa että mun vanhan äffän menit ostamaan
tounge.gif
Juu elämää on äffä nähnyt ja möin mopon viimevuonna jonkun sortin jopparille? ja siitä sit seuraavalle myyjälle jne, mut hyvä että mopo kelpaa
062802moto_prv.gif

Tallissa on vielä ylimääräiset äffän etutolpat+kaasutin, jos tulee tarve saada varaosaa
tounge.gif

Arvon kanssaäffäläiset,

onko noissa K&N:n öljynsuodattimissa jotain oleellisesti parempaa verrattuna noihin suskan orkkissuodattimiin? Eihän noilla nyt hintaeroa ole kuin ~kymppi mutta visu on aina visu
smile_org.gif

Onkos muuten Oulun vappuajeluihin lähtijöitä? Viime päivinä parikin tallikaveria nähnyt kylillä kruisailemassa
smile_org.gif

*edit typo*

morjes tkard
062802moto_prv.gif
äffä rules
biggrin.gif
buttrock.gif
Moro vaan  
smile_org.gif

Jaa että mun vanhan äffän menit ostamaan  
tounge.gif
Juu elämää on äffä nähnyt ja möin mopon viimevuonna jonkun sortin jopparille? ja siitä sit seuraavalle myyjälle jne, mut hyvä että mopo kelpaa
062802moto_prv.gif

Tallissa on vielä ylimääräiset äffän etutolpat+kaasutin, jos tulee tarve saada varaosaa  :
smile_org.gif
ookkei jos tarvist tulee ni palataan
oliks sulla äffän kans mitään isompia "onkelmia"?
en oo viel kerenny näit juttuja täält paljoo lukee mut sun kuvat(ennen maalausta ja maalauksen jälkeen) osu silmään ja tuttu rekkari
biggrin.gif

Tuli tuossa juuri heitettyä 160km lenkki turun seudulla ja vähän alkoi olla vilpoisaa auringon laskettua. Jotenkin tuntuu että kaasarien synkkausten ja imukurkkujen tiivisteiden vaihdon jälkeen kulutus olisi kasvanut, ei vain muista mitä luokkaa tuo kulutus ollut edellisinä ajokausina, pyörä kyllä toimii muuten ok. Mitenkäs muilla tuo kulutus, mitä luokkaa? Oma mallia gsx750ähvä -91

-99 oma vempele ja tankilla ajeleen sen 260 sitten menee varalle.. mulla tosin isommat suuttimet ja ohkasemmat neulat..

5-7 hujakoilla, riippuu mitä teitä myöten ajelee, motarilla menee toi 7l/100km kun ajaa tollast 130-140 km/h ja -02 kyseessä.

No kyllä tuo kulutus näyttäisi olevan aika lailla kohdillaan, trippi 245km ja alkoi punarajalla olemaan, tosin tuli kyllä välillä vähän poljettuakin joten menovesi maistuu silloin paremmalta..

Kävi niin hassusti, että oma GSX 750 F -90 lopetti toimintansa. Sen verran vikaa ollaan paikallistettu, että se voisi olla toisessa sytytyspuolassa. Toisella antaa kipinää ja toisella ei.

Näyttää olevan aika arvokkaita nuo sytytyspuolat. Käykö GSX 750 F -90:n esim. GSX 600 sytytyspuola vai onko aina mallikohtainen?

Ja vinkkejä voi ja saa antaa, että mistä kannattaa ostaa puola. Joko uusi tai käytetty... Halvalla...  
smile_org.gif

Vähän edelliseen viitaten, miten varmistaa helpoiten käykö kone kaikilla pytyillä, välillä tuntuu että ei kävisi?

Ja sen huomasin, että sytytyspuolissa on erilaiset koodit. Eli 1 puola olisi 1 ja 4 sylinterille, 2 puola olisi 2 ja 3 sylinterille. Tai jotenkin noin...

Onko niissä todellakin eroa? Eli sytytyspuola 1 ei esimerkiksi käy 2 ja 3 sylinterille?
Kun katsoo varaosakirjan kuvaa http://www.alpha-sports.com/spst/1990%20GSX750F/21.gif niin näkee, että noissa "kätisyys" poikkeaa toisistaan. Eli toi lyhyempi syttyjohto lähtee kummallakin puolella ylemmästä liitoksesta. Kyllähän ilmeisesti "väärän" puolen puolankin saa istutettua paikalleen, ero on vain kosmeettinen.

Edit: Miten toi vika on paikallistettu puolaan? Vaihdat puolat päittäin, ja jos vika siirtyy puolan mukana toiselle puolelle, se on viallinen, muuten pitää vikaa hakea johdotuksesta tai syttyboksista. Pulssiantureitahan tässä ei ole kuin yksi, joten se kaikesta päätellen toimii.

Ferodon platinumit laittelin viime syssyllä eteen kuluneitten jarrupalojen tilalle ja toimi tod nätisti. Mutta nyt kun tänä suvena rullanu sen 3000+ niin ottaa takkuillen ja ulisee kun jarruttaa...damn.. Mistä tuo nyt sit johtus? Puhtaat on palat ja puhtaat on levyt. Onko nyt niin että levyissä jotai ei toivottua(kieroutta esim)vai onko palat lasittuneet?? Eli kokonaisuudessaan oon noilla paloilla ajanu about 6000km ja pintaa jäljellä rutosi..

Uudet tulpat hankittu mutta ei vielä asennettu, voisiko välillä tuleva polttoaineen haju jostain viitata sylinterin poissaoloon tai kipinän puutteeseen ja polttoaine tulla ulos raakana äänenvaimentimesta, pa vuotoja ei ole löytynyt mistään.

Back