Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haihtu nuo haaveet kerralla...Tuota, noista koiranluista, oikein kätevä tekee ite (en minä), vähemmän kätevä teettää mallin mukaan (en aio). Tuskin maksaa mansikoita. Talvella luut kouraan ja koneistamoon, jos pitää saada 70-luvun tyyliin kontti pystyyn![]()
HarmiHaihtu nuo haaveet kerralla...Tuota, noista koiranluista, oikein kätevä tekee ite (en minä), vähemmän kätevä teettää mallin mukaan (en aio). Tuskin maksaa mansikoita. Talvella luut kouraan ja koneistamoon, jos pitää saada 70-luvun tyyliin kontti pystyyn![]()
Ei vaan millään tekis mieli tuosta luopua kun just alkaa olemaan sinut sen kanssa ja alkaa hieman jo tuntemaan vanhan rouvan metkuja.... vorot pitäs viedä saunan taakse ..HarmiHaihtu nuo haaveet kerralla...Tuota, noista koiranluista, oikein kätevä tekee ite (en minä), vähemmän kätevä teettää mallin mukaan (en aio). Tuskin maksaa mansikoita. Talvella luut kouraan ja koneistamoon, jos pitää saada 70-luvun tyyliin kontti pystyyn
Toivottavasti löyttyy mopo vielä tälle suvelle![]()
![]()
Kyllä tuon ilmiön huomaa ainakin pysähdyttyä että sielä se bensa vetkuttaa .Moiks!
Tuossa joku tovi sitten täälläkin raavin päätä kun tahtoo suska hieman keinuttaa puolelta toiselle, etenkin hitaammissa vauhdeissa ja kaarteessa ja nyt sitten pari päivää sitten tuli semmonenNimittäin olin käynyt lyömässä tankin täyteen niin ilmiö voimistui jälleen.. Voisiko tosiaan olla mahdollista että kun tuo 20l hölskää puolelta toiselle se voisi viedä pyörää mukanaan? Onko kellään muulla samankaltaisia kokemuksia? Pyörä on nyt kaverilla lainassa ja se oli tehnyt saman huomion...![]()