Täytyypä lukea nuokin ajatuksella.Tässä on jotain jos itse haluaa askarrella ja vähän jotain tietoakin?
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....l=tkard
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=99760
ja guuglettamalla löytyy lisää![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyypä lukea nuokin ajatuksella.Tässä on jotain jos itse haluaa askarrella ja vähän jotain tietoakin?
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....l=tkard
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=99760
ja guuglettamalla löytyy lisää![]()
Rasvaprässillä rasvaa sisään, näin olen joskus jonkun ohjeen nähnyt.Kerpele! kävin tänään hakemas "uudet" jarrusatulat. makso 80euroa.... nyt en saa 1 mäntää irti vaikka 3 muuta on puristimilla kiinni, vanha letku katkonnu niin että saa täysin tiiviiksi, työnnän kompuralla 8bar eikä edes hievahdaMilläs tuon sais irti..?![]()
Tuohon vielä hiukan lämpöä satulalle kuumailmapuhaltimella tms, sitten mäntään kylmäspraytä reilusti. Sitä rasvapainetta maltilla sinne satulaan, ei tuu niin karmea sotku kun mäntä lähtee ulos.Rasvaprässillä rasvaa sisään, näin olen joskus jonkun ohjeen nähnyt.Kerpele! kävin tänään hakemas "uudet" jarrusatulat. makso 80euroa.... nyt en saa 1 mäntää irti vaikka 3 muuta on puristimilla kiinni, vanha letku katkonnu niin että saa täysin tiiviiksi, työnnän kompuralla 8bar eikä edes hievahdaMilläs tuon sais irti..?![]()
Tosin jos on noin jumissa, voipi olla, ettei tuosta enää kalua tule.
Nyt saatiin pääinsinööriltä hymy
Kokeilen vielä että laitan satulat kiinni pyörään ja jarrupaineella jos pulpahtais... ei tarvii tulla kovinkaan paljoo esille jos sais edes pihdeillä vedettä tai jtn.... varaosina löytyy kahdet satulatTuohon vielä hiukan lämpöä satulalle kuumailmapuhaltimella tms, sitten mäntään kylmäspraytä reilusti. Sitä rasvapainetta maltilla sinne satulaan, ei tuu niin karmea sotku kun mäntä lähtee ulos.Rasvaprässillä rasvaa sisään, näin olen joskus jonkun ohjeen nähnyt.Kerpele! kävin tänään hakemas "uudet" jarrusatulat. makso 80euroa.... nyt en saa 1 mäntää irti vaikka 3 muuta on puristimilla kiinni, vanha letku katkonnu niin että saa täysin tiiviiksi, työnnän kompuralla 8bar eikä edes hievahdaMilläs tuon sais irti..?![]()
Tosin jos on noin jumissa, voipi olla, ettei tuosta enää kalua tule.
Ihan oikein olet kiristellyt. Jäiköhän sittenkin löysälle jos voblailee? Jos menee liian kireälle, ei kulje suoraan kun stonga ei käänny, koko ajan saa korjata.Meni joku persiilleen tuossa ohjauslaakerin kiristyksessä. Pyörä pyrkii voblailemaan paljon helpommin kuin aikaisemmin.
Eikös se kiristys tapahdu kuitenkin siitä "4 kolon" mutterista yläkolmion alta? Ensin pitää siis yläkolmion iskareihin kiinnittävät pultit sekä yläkolmion keskellä oleva pultti löysätä, jonka jälkeen voi kiristellä?
Aamusella kävin säätelemässä ja välissä aina koeajamassa. Neljä kertaa meni omallakin kohdalla ennenkuin löytyi jotenkuten tyydyttävä asetus. Silti mielestäni huonompi kuin ennen mitään säätöyrityksiä.Säätö, koeajo, säätö, koeajo, siitä se löytyy. Aika lyhyen koeajon perusteella voi sanoa, onnistuiko vai ei. Jos ei onnistu sittenkään niin laakeri vaihtoon tai putsaus ja rasvaus niin jo alkaa toimimaan.
Nyt pitää sanoa jarrunesteistä, että mitäs mä sanoin jarrunesteistä![]()
Joo niin tuli, luulin että jarrunestesäiliön tarkistusikkuna on niin samea ettei siitä näe.. noh putsasin sen liman sieltä pois niin johan alkaa näkymään läpi.Nyt pitää sanoa jarrunesteistä, että mitäs mä sanoin jarrunesteistä
aivan. Ja kuraahan tuli ulos....![]()
Oletko latausjännitettä mittaillut? Kyllä mulla on tuossa GSX1100F:ssä vieläkin kuusi vuotta sitten vaihdettu Bilhelveten keltainen H4, ja molemmat langat ehjänä.Kyselen nyt tässä samalla että millasias polttimoita ajovalossa käytätten kun tuntuu että iha sama mitä käyttää niin lyhyen lanka naksahtaa poikki vähän väliä. Nyt on paikoillaan joku Hilipsin MP muka 4 kertaa paremmin tärrää kestää. Long life ei kestäny ees yhtä päivää ja 90/100 kesti sentäs melkeen 2kk.