• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki GSX750F 1988-1997 & 1998-2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mun mopolla on tullu ajeltua semmonen 300 km ja tankkaus. Tankkiin menee normaalisti noin 12-14 litraa ainetta
062802moto_prv.gif

Noi vaihdenäytöt ei oikein toimi kunnolla näissä wanhemmissa vehkeissä. Näin olen antanut itseni ymmärtää.
Olis hienoa, jos osais tehdä sellaisen missä kirkas ledi osoittaisi vaihteen kierroslukumittarin tuhansien kohdalla. 0 = vapaa, 1 = 1, 2 = 2 jne, kyllä te tajusitte.

Noi vaihdenäytöt ei oikein toimi kunnolla näissä wanhemmissa vehkeissä. Näin olen antanut itseni ymmärtää.
Olis hienoa, jos osais tehdä sellaisen missä kirkas ledi osoittaisi vaihteen kierroslukumittarin tuhansien kohdalla. 0 = vapaa, 1 = 1, 2 = 2 jne, kyllä te tajusitte.
No nii nyt pitää jonku alkaa pelle pelottomaksi ja saada toimimaan sen vaihdenäytön.

Voitasko ottaa pohdintaan se että laittelisin sen vaihdenäytön omaan ähvään ja mietittäs että kui se mahtas onnistua ja mikä näyttö ois se koleilemisen arvonen jne...

Pohdittas samalla että kandeeko ees koittaa vai onko se mahdotonta edes saada toimimaan..

Esimerkiksi nuo Gipron näytöt taitaa lukea nopeussingnaalia ja kierroslukua. No meiä mopoissa on vaijerilla se nopeussingnaalin syöttö... voisko parempi olla kypäräpuhelimet ja muija laskee vaihteita ääneen: "Ykkönen, kakkonen, kakkonen...!?"
tounge.gif

Esimerkiksi nuo Gipron näytöt taitaa lukea nopeussingnaalia ja kierroslukua. No meiä mopoissa on vaijerilla se nopeussingnaalin syöttö... voisko parempi olla kypäräpuhelimet ja muija laskee vaihteita ääneen: "Ykkönen, kakkonen, kakkonen...!?"
tounge.gif
Tuo saattas toimii
tounge.gif
Mut helvata nyt pikkasen pioneeri henkee peliin! Litetaas nyt nykyaikainen laite toimiimaan wanhuksessa..tä

Ei helvata kyllä on nyt niin että niin tohelo oon että vaihenäyttö pitäs saaha ja nopsaan..... Liika helposti tulee aina 1 vaihteelle nakuteltua vasenta kinttua risteyksessä että saapi hävetä simät päästäsä... kakkosta ettii ja eikö perana aina se ykönen kummittele ....

Pitäskö se romikselta yrittää hommata tuo vapaan sensori ja rakennella sellanen valmiiksi? Tulishan se halvemmaksi kuin joku valmis "tekele". Hienosti mahtuis muuten ledit riviin vaikka mittarien yläpuolelle pleksin eteen.
Mulla näyttäs menevän bensaa nyt suunnilleen 5l/100km kaksi päällä.

Pitäskö se romikselta yrittää hommata tuo vapaan sensori ja rakennella sellanen valmiiksi? Tulishan se halvemmaksi kuin joku valmis "tekele". Hienosti mahtuis muuten ledit riviin vaikka mittarien yläpuolelle pleksin eteen.
Mulla näyttäs menevän bensaa nyt suunnilleen 5l/100km kaksi päällä.
Juu siihen tuo ledi hässäkkä mahtuu paremmin ku hyvin.

Niissä ledeissähän oli ne kuoret valmiina, senkun ruuvaa porattuihin reikiin kiinni. Piuhatkin mahtuis nätisti sinne alle piiloon. Sitä ihmettelen, että tarviiko noissa ledeissä olla jotkut vastukset vai meniskö ne suoraan 12V:lla?

Niissä ledeissähän oli ne kuoret valmiina, senkun ruuvaa porattuihin reikiin kiinni. Piuhatkin mahtuis nätisti sinne alle piiloon. Sitä ihmettelen, että tarviiko noissa ledeissä olla jotkut vastukset vai meniskö ne suoraan 12V:lla?
Katos vaikka partcon saitteja siellä ledei vaikka mihin lähtöön. Tota jo tehtyä vois parannella...

Olisiko kenelläkään ylimääräisenä jalkatappi sarjaa
wink.gif
Meno etiäpäin olisi mukavampaa "kunnon" jalkatapeilla.

Back