Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onha se kiekkamittari jo vakiona. Vaihdenäyttö ihan vaan pimppaukseksi ei siinä mitää järkee ainakaan mulla ois takan.Oon tässä jo jonkun aikaa ihmetellyt että mihinkä ihmeeseen vaihdenäyttöä mopossa oikein tarvitaan?Onko joku laitellu vaihdenäyttöä ähvääsä?
Öö, tuota mitenkäs olis kierroslukumittari?![]()
Mun äffä vie aika tasaisesti vajaasta 5l- 5,5l ja aika seka ajoa tulee ajettuasemmonen 5,5 - 6 L/100km menee matka-ajossa. nakkari pyörityksessä helposti 7,5-8
No helvata sentäs mulla sitten jotai vikaa tossa härpäkkeessa tai ajotyylissä.. damnMun äffä vie aika tasaisesti vajaasta 5l- 5,5l ja aika seka ajoa tulee ajettuasemmonen 5,5 - 6 L/100km menee matka-ajossa. nakkari pyörityksessä helposti 7,5-8![]()
No nii nyt pitää jonku alkaa pelle pelottomaksi ja saada toimimaan sen vaihdenäytön.Noi vaihdenäytöt ei oikein toimi kunnolla näissä wanhemmissa vehkeissä. Näin olen antanut itseni ymmärtää.
Olis hienoa, jos osais tehdä sellaisen missä kirkas ledi osoittaisi vaihteen kierroslukumittarin tuhansien kohdalla. 0 = vapaa, 1 = 1, 2 = 2 jne, kyllä te tajusitte.
Tuo saattas toimiiEsimerkiksi nuo Gipron näytöt taitaa lukea nopeussingnaalia ja kierroslukua. No meiä mopoissa on vaijerilla se nopeussingnaalin syöttö... voisko parempi olla kypäräpuhelimet ja muija laskee vaihteita ääneen: "Ykkönen, kakkonen, kakkonen...!?"![]()
Kiitos. Toi mennee rakenteluun seuraavalla jääkaudella.
Juu siihen tuo ledi hässäkkä mahtuu paremmin ku hyvin.Pitäskö se romikselta yrittää hommata tuo vapaan sensori ja rakennella sellanen valmiiksi? Tulishan se halvemmaksi kuin joku valmis "tekele". Hienosti mahtuis muuten ledit riviin vaikka mittarien yläpuolelle pleksin eteen.
Mulla näyttäs menevän bensaa nyt suunnilleen 5l/100km kaksi päällä.
Katos vaikka partcon saitteja siellä ledei vaikka mihin lähtöön. Tota jo tehtyä vois parannella...Niissä ledeissähän oli ne kuoret valmiina, senkun ruuvaa porattuihin reikiin kiinni. Piuhatkin mahtuis nätisti sinne alle piiloon. Sitä ihmettelen, että tarviiko noissa ledeissä olla jotkut vastukset vai meniskö ne suoraan 12V:lla?
Pitää olla vastukset, muuten kärähtävätNiissä ledeissähän oli ne kuoret valmiina, senkun ruuvaa porattuihin reikiin kiinni. Piuhatkin mahtuis nätisti sinne alle piiloon. Sitä ihmettelen, että tarviiko noissa ledeissä olla jotkut vastukset vai meniskö ne suoraan 12V:lla?
Moro.Olisiko kenelläkään ylimääräisenä jalkatappi sarjaaMeno etiäpäin olisi mukavampaa "kunnon" jalkatapeilla.![]()
Ei ooMoro.Olisiko kenelläkään ylimääräisenä jalkatappi sarjaaMeno etiäpäin olisi mukavampaa "kunnon" jalkatapeilla.![]()
Mullapa on sellanen muistikuva että stormilla ois LSL tappei sovittimineen kohtuu hinnalla.