• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki GSX-R 1000Z -04

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tune
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin...

Jonkinasteisen harkinnan jälkeen tuli sitten lyötyä tänään kaupat lukkoon ja huomenna kenties hakemaan uutta kultaa
062802jumpie_prv.gif

Siirtyminen Honda-leiristä Susnan omistajaksi ei tuntunutkaan niin pahalta
033102bebe_1_prv.gif

MUSTA ON AINA KAUNISTA

Piti viel lisätä, kun viikonloppuna tuli haukuttua vaihteeks kaikki sinivalkoset Suzukit, että toi musta on melkein yhtä hyvä väri kuin oman mustalaismallin punamustahopea-väritys.

ja sanoit vielä ettei puhuta kellään ja sen tietää nyt koko suomi.......
033102bebe_1_prv.gif
mutta onnee silti uudelle pelille
062802jumpie_prv.gif
entäs ne harjakaiset
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Onneks mua ei paljoo harmita olla ilman mopoo, kun jätkät vaihtaa pyörää ku sukkia
tounge.gif
mad.gif

Mut onneks olkoon nyt kuitenkin
wink.gif

Jaahas ja kukas se ihan vastikään leukaili mulle siirtymisestä Hondasta Suzukiin...  
033102bebe_1_prv.gif
Onko nyt sitte mun vuoro?  
tounge.gif

Nomutta onnea vaan, onhan tuo hyvännäkönen peli. Mustanakin jees jos ei hopeanväristä löydy  
biggrin.gif

Onhan noita mustia kultavanteilla jo liikenteessä näkyny.. tutulle tuli samanlainen joku aika sitten, Yoshimuralla varustettuna aikas päheen oloinen peli
cool.gif
Elikkäs konkratsuleissöns vaan uudesta moposta
smile_org.gif

Kyllähän tuollaisella kauniina kesäpäivänä pikkulenkin voisi ajella aina päivän päätteeksi
smile_org.gif

Back