Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän sitä aina Saloon kahveelle ehtiiNyt et taida ehtiä Piihoviin kahvillekaan, kun on uusi pyörä alla: "Pyörä tykkää siitä, että sillä ajetaan." Toisaalta, ei mulla ole edes pyörää vielä, joten senkään puoleen tuskin motoristien kokoontumisajoja saataisiin aikaiseksi..
Turvallisia ja nautinnollisia kilometrejä!
Kiitos vaan!Itsekin näin muutama viikko sitten Korpiaholla pari tuollaista ja oli kyllä helvatan hieno!! Melkein jo hetken ajattelin, että sehän on perkule hienompi kun mun oma, mutta ei nyt kuitenkaanOnneksi olkoon!! Hieno peli on!!![]()
![]()
On sulla hienompi. Mutta kyllä toi musta lähellä pääsee.Itsekin näin muutama viikko sitten Korpiaholla pari tuollaista ja oli kyllä helvatan hieno!! Melkein jo hetken ajattelin, että sehän on perkule hienompi kun mun oma, mutta ei nyt kuitenkaanOnneksi olkoon!! Hieno peli on!!![]()
![]()
Hah, arvatkaa oliko kolmen metrin elin otsassa eilen kun Tunen Suitsaa oltiin hakemassa....
Jouduin taas kerran lähtemään kaupasta ilman kikotinta![]()
Joo myönnetään, on mulla hienompi, mutta ei tosiaan kauas jää toi mustaOn sulla hienompi. Mutta kyllä toi musta lähellä pääsee.Itsekin näin muutama viikko sitten Korpiaholla pari tuollaista ja oli kyllä helvatan hieno!! Melkein jo hetken ajattelin, että sehän on perkule hienompi kun mun oma, mutta ei nyt kuitenkaanOnneksi olkoon!! Hieno peli on!!![]()
![]()
![]()
Paa siihen 16 piikkinen eturatas, sit rööri vaihtoon ja ruisku säätöön.. Muuttaa luonnettaan aika pirusti, ei tunnu enää ylivälitetyltä ja alkaa keulimaankin aika mukavastiKyllähän sitä aina Saloon kahveelle ehtiiNyt et taida ehtiä Piihoviin kahvillekaan, kun on uusi pyörä alla: "Pyörä tykkää siitä, että sillä ajetaan." Toisaalta, ei mulla ole edes pyörää vielä, joten senkään puoleen tuskin motoristien kokoontumisajoja saataisiin aikaiseksi..
Turvallisia ja nautinnollisia kilometrejä!![]()
On kyllä niin nautinnollinen peli ajella että...![]()
Ei taida tarvita sitä rattaanvaihtoa kun nytkin jo keula köykänenPaa siihen 16 piikkinen eturatas, sit rööri vaihtoon ja ruisku säätöön.. Muuttaa luonnettaan aika pirusti, ei tunnu enää ylivälitetyltä ja alkaa keulimaankin aika mukavasti![]()
Mikäs TRS sulle laitetaan siihen? Se kiiltävä teräs, hiilari vai titaani? Kerroppa sitten mitä vakiona oli tehoa ja paljon tehoa sitten putken vaihdon jälkeen!Ei taida tarvita sitä rattaanvaihtoa kun nytkin jo keula köykänen![]()
1000:n huollossa laitetaan Erkalla Yoshimuran TRS puolputki ja säätöä![]()
Joten eiköhän se siitä...![]()
Kyl se tarvii, se on paaaaljon hauskempi sillä 16 piikkisellä, keulii yhtä herkästi tai herkemmin kuin R1 sen jälkeen. Muuten se on vähän "nuhasen" tuntunenEi taida tarvita sitä rattaanvaihtoa kun nytkin jo keula köykänenPaa siihen 16 piikkinen eturatas, sit rööri vaihtoon ja ruisku säätöön.. Muuttaa luonnettaan aika pirusti, ei tunnu enää ylivälitetyltä ja alkaa keulimaankin aika mukavasti![]()
![]()
Huomenna pitäs mennä huoltoon ja rosteri-Yoshi laitetaan!Mikäs TRS sulle laitetaan siihen? Se kiiltävä teräs, hiilari vai titaani? Kerroppa sitten mitä vakiona oli tehoa ja paljon tehoa sitten putken vaihdon jälkeen!Ei taida tarvita sitä rattaanvaihtoa kun nytkin jo keula köykänen![]()
MIstä sä nyt yhtäkkii revit rahaa tohon? Hmmm... seliHuomenna pitäs mennä huoltoon ja rosteri-Yoshi laitetaan!Mikäs TRS sulle laitetaan siihen? Se kiiltävä teräs, hiilari vai titaani? Kerroppa sitten mitä vakiona oli tehoa ja paljon tehoa sitten putken vaihdon jälkeen!Ei taida tarvita sitä rattaanvaihtoa kun nytkin jo keula köykänen![]()
Kuinkahan monta tonnista gigseriä on Suomessa, missä on Yoshin TRS rosterikuorella...tuhat...kaksi tuhattaHuomenna pitäs mennä huoltoon ja rosteri-Yoshi laitetaan!Mikäs TRS sulle laitetaan siihen? Se kiiltävä teräs, hiilari vai titaani? Kerroppa sitten mitä vakiona oli tehoa ja paljon tehoa sitten putken vaihdon jälkeen!Ei taida tarvita sitä rattaanvaihtoa kun nytkin jo keula köykänen![]()