G
Guest
Guest
mikä oli gsx-r 1000 k4, eturattaan hampaitten lukumäärä 16 vai 17
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos pistää tre-modin ja jaksaa kiertää vakiovälityksillä rajoittajaan 6. vaihteella, niin vauhtia on n. 295km/h. Ihan vakiona menee ilman tre-modia n. 285km/h, koska 6. vaihteen nopeusrajoitin tulee aikaisemmin kuin kiekkarajoitin. Todellisesta nopeusta siis puhun, mittarissa seisoo aina se 299km/h.Mut 17 piikkisellä pääsee paljo kovempaa eli täysii!"!!![]()
![]()
no ei kai paljoo....
Äläs sano, siihen jää helposti koukkuunTuota modia voisi miettiä sitten joskus kun ketjut ja rattaat meneen vaihtoon.. Kuulostaa hyvältä idealta, vaikka en mä mitään sillä keulimisella tee
.![]()
Olisko ollut n. 10eMinkähä hintasia noi rattaat muute ylipäätään on??
Jos vaikka tulis kokeiltuukki![]()
Kyl se on paras ja halvin "viritys" Gixxeriin! Ja muihinkin uusiin kilokyykkyihin ainakin...kyllä se pittää näköjään 16 piikkinen laittaa, ko niin paljon on kehuttu![]()
Mä jo ehin ajatella et neki hinnat ois ollu pilvissä.Olisko ollut n. 10eMinkähä hintasia noi rattaat muute ylipäätään on??
Jos vaikka tulis kokeiltuukki
Siis eturatas...![]()
Juu menee, pikkasen joutuu kiristämään.Mä jo ehin ajatella et neki hinnat ois ollu pilvissä.Olisko ollut n. 10eMinkähä hintasia noi rattaat muute ylipäätään on??
Siis eturatas...![]()
Tossa kokeilussaha ei ees menätä juurikaan mitää.
Täytyy kai kömpiä toho allrightii.
Ketjutki varmaa menee iha hyvi.
Loistava homma.Juu menee, pikkasen joutuu kiristämään.Mä jo ehin ajatella et neki hinnat ois ollu pilvissä.Olisko ollut n. 10eMinkähä hintasia noi rattaat muute ylipäätään on??
Siis eturatas...![]()
17/16 -> n. 6% lisää heittoa mittariin. Menee siis lujempaaLoistava homma.Juu menee, pikkasen joutuu kiristämään.Mä jo ehin ajatella et neki hinnat ois ollu pilvissä.Olisko ollut n. 10eMinkähä hintasia noi rattaat muute ylipäätään on??
Siis eturatas...![]()
Tuleeko muute paljo mittari heittoa paljon??
Lue toi tylyttäjän kommentti!!!Siis et sä 16 piikkisellä kovempaa pääse![]()
!! Hiljempaa se kulkee, mutta välitykset muuttuu niin, että alhaalla on enemmän tehoja. Huippunopeushan itseasiassa pienenee. Vertaa pyörän etuvaihtaja = pienempi eturatas -> kevyempi polkea, muttei kulje, isompi eturatas -> kulkee kovaa, muttei jaksa vääntää.... Mutta kuka sillä viimeisellä huipputeholla mitään tekee? Paljon parempi on, jos tehot on paremmin hyösynnettävissä alhaalla ja ykkönenkään ei ole niin pitkä
. "Väännön" takia keulii kumminkin 16 piikkisellä helpommin, koska jaksaa kiertää.![]()