• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki GSX 1300R (turbo) ekaksi pyöräksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paskat tämä mikään trolli ole, huomaahan tuon heti kirjoittelusta, että kaveri on perehtynyt asiaan vimpan päälle. Enemmän taas ihmetyttää nämä kommentit turbopyörän käyttäytymisestä sellaisilta kavereilta jotka eivät ole moista koskaan edes nettiä lähempää nähneet. Ei muuta kuin tervetuloa Lauri joukkoon ja sano tutuille terveisiä.
tounge.gif

Paskat tämä mikään trolli ole, huomaahan tuon heti kirjoittelusta, että kaveri on perehtynyt asiaan vimpan päälle. Enemmän taas ihmetyttää nämä kommentit turbopyörän käyttäytymisestä sellaisilta kavereilta jotka eivät ole moista koskaan edes nettiä lähempää nähneet. Ei muuta kuin tervetuloa Lauri joukkoon ja sano tutuille terveisiä.
tounge.gif
joo,olen ainakin itse netistä ladannut joskus jonkun turbo busa bike pätkän.söi siinä välipalaksi jonkun tonnisen sportin
tounge.gif
tankkikamerasta katsottuna satasen jälkeen pyörän veto oli jotain aivan järjetöntä
062802moto_prv.gif
härski pyörä,mutta ei kiitos
bowdown.gif

Sen verran vielä avaudun että jos todella kaveri hommaa pyörän ja näyttää täällä jonkin näköistä faktaa josta uskoa, niin mä bannaan itseni kahdeksi viikoksi tältä foorumilta.
Ois varmaan muutenkin hyvä
sad_orig.gif

Ah, lähdetään fantasiaan mukaan.

Kyllä oli itselläkin mielessä Busan hankinta, jopa osittain sillä mielellä, että siihen saa kohtuuhintaan myöhemmin turbon, jos toisenkin
cool.gif

Eikös tuossa joku aika sitten ollut viritettyjen busien vertailu Bike:ssä, sai vaan sellaisen kuvan tehokäyrästä, että turbon aiheuttama "piikki" (jotain 100hp/alle 1000prm nousu) voi olla liikaa.
Sitten tulee myös mieleen, että eikös se tehokkainkin busa kone ollut jotain 650hp, joka on sitten niillä rajoilla, etteivät uskaltaneet kameralla kovin lähelle dynoa mennä
biggrin.gif

Sinänsä Busan kohtuu vaikuttavan oloinen viritettävyys antaa mahdollisuuksia monenlaiseen rahan kulutukseen. Onko missään ollut kokeilua kahdella sarjassa olevalla turbolla, tai vaikka sähköisellä ahtimella (voiko sellaista edes mopoon asentaa).

Trollihan toki, napattu Holeshotin sivuilta tehokkain mod malliksi, mutta ei pölömmin juttua saanut aikaan.
Jos olisit tarkemmin lukenut niin sanoin että kuulemma vastaavanlainen tai sama sarja, kun tässä joku puhu että tehokkain oli 300hv tienoilla.

Kujolta olisi hieno kuulla mielipiteitä ja vastaavaa?

Olen kokeillut Turbo busaa, ihan kiva peli ja mahoton menijä, mutta maltti kannattaa säilyttää sen kanssa, ja paineet ottaa alas ekoina ajokertoina ihan suosiolla että pysyypi lapasessa, mikäs siinä kyllä sen voi ekaksi pyöräksi ostaa, mutta ajossa PITÄÄ olla järki kädessä...muuten syttyypi kynttilöitä ja se ei oo kivaa...
confused_orig.gif

Siitä vaan, antaa mennä jos siltä tuntuu!
Pikkasen vaan epäilyttää tuollainen käyttöpyörä ajattellu, saa olla ajokilometrit vähäiset tai lompakko paksu.
Ittellä on ollu pikkasen ongelmaa pidon kanssa kun 650 Reverestä siirty 1000 gixeriin, saa olla kaasun kanssa tarkkana sateella, noo komeeta sladii saa aikaseks tai kuivalla keulii kivasti.
Mutta teho/paino suhteen muuttuminen noin radikaalisti ei sopisi ainakaan mulle.
Lopputulos ei ole varmaan kovin kaunista katseltavaa, jos tässä keskustelussa nyt yleensä edes on järkee.
Se sakemanni kusettaa vaan sua, huijari se on kuitenkin, mene edes paikanpäälle kattoon se mopo ja koeaja siellä.
tounge.gif

Kateellisten marinaa. Ei kannata kuunnella. Kyllä se turbokin lapasessa pysyy järjen käytöllä. Ei muuta ku siitä vaan!

Hianoo, ei muuta kuin läski laulaan l. kaasulla sladissa joka paikkaan. Kyllä se siitä jos kerran kaveri neuvoo! Kas kun en ole tuota itse keksinyt, neuvoiskohan Vale Rossi mua niin sitten kyllä mulla on SM ja PM ja EM ja MM ja galaksienvälisten loppuottelun kultamitali ja .......

Kateellisten marinaa. Ei kannata kuunnella. Kyllä se turbokin lapasessa pysyy järjen käytöllä. Ei muuta ku siitä vaan!
Just näin. Ihme narinaa. Antaa pojan ostaa moinen mopo jos siltä tuntuu. Ihan hyvä pitsalähetin skootterihan se on, eli taipuisa kaupunkipyörä, ja sopii myös pienelle mutkatielle sekä matkapeliksi kolmen krauserin laukkusarjalla. Sillä on myös mukava ajella joka-aamuinen työmatka aamuruuhkassa. Ihan järkivalinta, sano.

062802jumpie_prv.gif

Jaa että semmonen peli. Katsoin huvikseni josko mobile.de:stä löytys turbo busa ja löytyhän sieltä. Turbobusa
yli 20k€ hintaa ja vaan 299 heppaa... mitähän sitten lie maksaa tuommonen 550 heppanen??
nixweiss.gif

Ja vaikka en asiasta mitään tiedä niin tuskinpa vaan pelkällä föönillä päästään tuommoisiin 500+ hevosvoimiin. Joutuu siinä varmaan vaihtelemaan osan jos toisenkin.

Niin ja sitten tosiaan kun semmosen meinaa tänne tuoda niin pitää pultata ne kaaaikki kivat osat pois ja kaivaa jostain ne vakiot esiin ja laittaa kiinni jotta menee edes katsastuksesta läpi. Ja sitten pitää löytää joku joka vielä tekee moisen urakan suhteellisen halvalla. Taitaa ns. kusta reisille tuommoisen pyörän maahantuonti.

Ja jos meinaat käyttöpyöräksi niin lykkatill vaan jos meinaat kesän ajella ilman suurempia remontteja. Ei taida ihan kestää paikat noin tappiin asti viritetysstä vehkeessä.

Johtopäätös: Unohda moiset tuomionpäivänvekottimet ja osta vaan korkeintaan normi kilokyykky, siitäkin saapi hupia ihan riittämiin.

just my 2 cents
wink.gif

Onnistuu se kun vaan on semmonen supertuttu, tai tutuntuttu, joka osaa kaikki turbonruuvauksesta ajo-opetukseen. Iha tosi hei!

Mä ainakin mielenkiinnolla tuun kattoon, kun sun Busa lähtee sulta lapasesta. Tulee kunnon (kauhu)opetusfilmimateriaalia lapsille "do not try this at home kids"...
kynttila.gif
Oma on elämäsi. Kynttilää en haudalle sitten tuo. Hautakiveen voisi kirjoittaa; "itseppä tätä kerjäsi".

Pakko tämän on olla trolli
shaun.gif
! Vaikka kuinka vakuuttelet ettei ole, en usko
kaboom.gif
.

Hei
idea3.gif
, miten olis, jos gixeriin vaihtais migin moottorin? Kuumeneeko persaus liikaa jälkipoltolla? Kuinka paljon sellainen vie polttoainetta? Kai se sitten keulii vielä äänivallin ylitettyäänkin
biggrin.gif
? Tuossahan ei onneksi enää mitään vaaraa nopeuden suhteen ole. Jos auto tulee sivutieltä eteen, pyörä menee siitä läpi kevyesti!!
033102ass_1_prv.gif

Back