• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki GSX 1300R (turbo) ekaksi pyöräksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajattelin että yhtä helposti tonninen vapaastihengittäväkin lähtee käsistä, tuo vain oli niin hyvin tarjolla
Hah, eihän tuossa olekaan tehoa kun reilustireilusti yli puolet enemmän
biggrin.gif

Iteppähän valintasi teet koko elämällesi
idea3.gif

hmmm... vois kuvitella että lähtee kuin nappi jameksista, jos vekotinta osaa ajaa.
omg.gif
Oikeasti, ei tollainen lähe mihinkään... se vaan sutii.
wink.gif

Olisi ihan kiva nähdä kuinka tuolla harjoitellaan suljetulla alueella
biggrin.gif

Tulee laita vastaan cittarin parkkiksella aikas nopeasti... puhumattakaan välikorokkeista.

Trolli mikä trolli... Antaa peikon kuolla.
Itse en varmaan saakkaan sitä lähtemään ja ensimmäisenä vuonna en varmaan edes yritäkkään. Mutta 0-300 km/h noin 9sec. Että ei tää topicci tarvis tämmösiä kommentteja "se vaan suttaa oikeesti!! sit kun se saa pitoo ni se keuliix iha sikana!!!".
Ajoharjoittelu on kuule muutakin kun vain sitä saatanan kiihdyttelyä.

Sanoin että KOKEMUKSIA olisi kiva kuulla, multa niitä tulee vasta vähän ajan päästä..
smile_org.gif

Pyydän anteeksi avautumistani etukäteen...

Noilla tehoilla ei tarvitse kuin aivastaa yli 3000 rpm:n ja pyörä lähtee kokemattoman lapasesta se on varma! Ei jum###ta vaikka se sun kaveris olis syntynyt Turbo pyörä persiin alla niin eihän se sitä aja vaan sinä! Tolla ajokokemuksella voin sanoa, että nyt mennään kyllä per###se edellä puuhun ja kovaa. Kai sulla nyt edes sen verta on itsesuojeluvaistoa, ettet tosissas usko, että tolla kokemuksella voisit noita hummia pidätellä?

Edit Ei tää ole todellista *hieraisee silmiään*

Ei hyvää päivää.

Kuinka joku voi tosissaan edes harkita jonkun 550hv mörön ottamista piikin jälkeen? Pienilläkin kaasun liikkeillä tuollainen on tappopeli. Kokeneellekin kuskille vaatii huomattavaa varovaisuutta.

Vaikka kuinka todistelet, että ei ole trolli... pakko olla. Kukaan ei osta piikin jälkeen tuollaista, jos on vähänkin järkeä mukana.

Näimmä tämä on trolli sitten, kuukauden päästä tampereella voin todistaa että ei.
biggrin.gif
Turha tätä on nyt jatkaa, kaivan topicin eloon kunhan oon saanu jotain kokemusta, turha sitä mun tai muiden tässä on kauhistella/miettiä kun ei kokemuksia ole.

No jos kerran vakavissaan edes harkitset tuollaisen ylitehoisen katuhirviön hankintaa, niin koeta nyt vaikka aluksi edes kertoa joku syy miksi? Ei oikein vakuuta tuo "sopivasti löytyi" lähtökohta.

Hyvin hyvin harvassa autossakaan on tuollaisia tehoja, niin mihin ihmeeseen niitä tarvitaan pyörässä joka on moninkertaisesti kevyempi ja vakionakin huikean tehokas? Piikin jälkeen jo perus kuussatku ampuu aluksi yllättävän vihaisesti ja teho/painosuhde on niissäkin todella hyvä. Jonkun naurettavuuksiin asti viritetyn turbobussin hankinta on sitten... niin... kerro sinä.

Jos olisi edes jo pari muuta pyörää tallissa, ja tuollainen olisi joku ylimääräinen lelu - kun sen verran hilloa putosi yht'äkkiä taskusta myymälän lattialle - niin menisi jotenkin jakeluun.

tollanen olis kyllä mielenkiintonen nähdä! sanoiksä että kuukauden päästä!? mä odotan pyynikillä sit tämän kesän aikana tollasta pyörää...sikäli kun saat sen suomessa edes rekisteriin! sitä odottaessa, voisit kertoo mankimopokavereillesi että ei sellasta saa katsastettua tässä maassa!

höpöhöpö sanon minä....
biggrin.gif

Ei sitä tän vuoden puolella edes ajeta täällä (paitsi ajoharjoittelu sallitulla paikalla) , kun ei ikääkään ole. Mutta kuulemma paperit löytyy että rekisteriin saadaan, itsellä ei mitään havaintoa miten.
biggrin.gif
Mutta miksi pitää nyt jatkaa kun ei kelleen kokemuksia ole, pistäkää modet vaikka lukkoon tämä, tulee uusi kun on aika.

Onkos tää ny niitä kuuluisia "pappa betalar" keissejä jossa päämiehen odotettavissa oleva elinikä minuuteissa lasketaan kahden käden sormilla? Voit todistella ittelles että selviät tommosen puikoista mutta voin kertoo että tulee sattuun, ja paljon, tai no et välttämättä kerkee ees tunteen mitään tommosen kans, hyvä puoli sekin.. kai.

LUKKOON. Tulee uusi kun on aika, tämä on niin turhaa jauhaa tässä samaa paskaa viestistä toiseen. Uuden topicin luon kunhan on vähän saanu
sport05.gif
..

Jatkan topiccia noin kuukauden päästä kun on pyörä alla ja ekat tyypit saanu heitettyä..
smile_org.gif
Sitten on varmaan jotain sanottavaa eikä pelkkää arvailua
confused_orig.gif
noh. mä käsitin sit ihan väärin...mut...pöh!

mä kyllä tekisin näin, että ostaisin mielummin suomesta tälläsen busan, ja turbokamat muualta! kas, kun pitää tuodessa näyttää tulliin se vempele, sit se pitää rekisteröintikatsastaa kun vero on hoidettu! ja tohon rekisteröintikatsastukseen se turbosarja pitää ruuvata irti koska sitä EI hyväksytä...:D

mieluiten miten vaan!
bowdown.gif

Jos siis ihan käyttöpyöräksi tulisi, niin luulisin että viimeisen päälle virittetty kone on arempi hajoamaan ? näin jos käy mistä varaosat ja mihin hintaan ? ikävä homma jos pyörä koko ajan pajalla.
Entäpä sitten normis ajo. Ajat sataa motarilla ja ajattelet pyyhkästä rekasta ohi - varomaton kaasun kääntö ja pyörä keulii, sutii tms.
luulen että pitkän päälle liika varovaisuus masentaa, kun aina varottava ettei käsittele liian rajusti...
Normaali R-pyörässä on kiva vetästä silloin tällöin narut kireelle ja antaa koneen kiertää. Entäpä jos olis joku 550 hp suitsa, mitenhän käyttäytyy ? luulen että normaali R:llä on kiihdytyksen "helppouden" takia jopa mahdollisuus normis kiihdytksessä pestä huippuun viritetty mopo, koska tälläisen kuskin on varottava pelin tehoja ? ? ?
itse henk.koht olen kyllä sitä mieltä että jokainen saa ostaa ihan sen pyörän johon on mieltynyt - ei se multa ole pois.
kiinnostuksella odottelen kommentteja turbo busasta...

Tän idioottimaisempaa ajatusta en ole kuullutkaan. En vieläkään usko koko juttua. Eikö Suomen tehokkain ole se jonku Orimattilalaisen sorakeisarin 12R yli 300hv jotain.
Mutta aloittelijalle 550hv
idea3.gif
Ghostriderin busakin maksaa kuulemma 50.000€, jos jonku faija maksaa niin se on hienoa eipä tarvitse poikaa olla ruokkimassa ekan päivän jälkeen. Aivan kuin earthend totes. Kokeiles vakiobusaa (jos edes uskallat
033102bebe_1_prv.gif
). Itte oon nyt yli kuukauden ajanut 122hv pyörää ja miettisin kaksi kertaa jos joku heittäis vakiobusan avaimet (ja sit lähtisin ajaa
inlove.gif
).
Tää on pakko olla paskaa koko jutun.

mä kyllä tekisin näin, että ostaisin mielummin suomesta tälläsen busan, ja turbokamat muualta! kas, kun pitää tuodessa näyttää tulliin se vempele, sit se pitää rekisteröintikatsastaa kun vero on hoidettu! ja tohon rekisteröintikatsastukseen se turbosarja pitää ruuvata irti koska sitä EI hyväksytä...:D
Kaipa sen tuosta voi jo päätellä, että juttu on keksitty mikä keksitty... mutta ihan hyvin saa pöhinää aikaiseksi. Lisää löylyä kiukaalle vaan!
biggrin.gif

Ah, lähdetään fantasiaan mukaan.

Kyllä oli itselläkin mielessä Busan hankinta, jopa osittain sillä mielellä, että siihen saa kohtuuhintaan myöhemmin turbon, jos toisenkin  
cool.gif

Eikös tuossa joku aika sitten ollut viritettyjen busien vertailu Bike:ssä, sai vaan sellaisen kuvan tehokäyrästä, että turbon aiheuttama "piikki" (jotain 100hp/alle 1000prm nousu) voi olla liikaa.  
Sitten tulee myös mieleen, että eikös se tehokkainkin busa kone ollut jotain 650hp, joka on sitten niillä rajoilla, etteivät uskaltaneet kameralla kovin lähelle dynoa mennä  
biggrin.gif

Sinänsä Busan kohtuu vaikuttavan oloinen viritettävyys antaa mahdollisuuksia monenlaiseen rahan kulutukseen. Onko missään ollut kokeilua kahdella sarjassa olevalla turbolla, tai vaikka sähköisellä ahtimella (voiko sellaista edes mopoon asentaa).

Trollihan toki, napattu Holeshotin sivuilta tehokkain mod malliksi, mutta ei pölömmin juttua saanut aikaan.

Jos toi on totta niin:

Osta pois jos HALVALLA?? saat!! Toihan on aivan älyn makee juttu! Ja ainahan sen etiäpäin saat myytyä jos se ehjänä säilyy???

Toi hyppy vaan on kuitenkin piikistä turbobusaan aivan älyttömänmieletön.

Paljonkos toi maksaa sulle??

Moralisointi on kuiteski paikallaan: Varovaisuutta ja P A L J O N ! !

Back