Hah, eihän tuossa olekaan tehoa kun reilustireilusti yli puolet enemmänAjattelin että yhtä helposti tonninen vapaastihengittäväkin lähtee käsistä, tuo vain oli niin hyvin tarjolla
Iteppähän valintasi teet koko elämällesi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hah, eihän tuossa olekaan tehoa kun reilustireilusti yli puolet enemmänAjattelin että yhtä helposti tonninen vapaastihengittäväkin lähtee käsistä, tuo vain oli niin hyvin tarjolla
Itse en varmaan saakkaan sitä lähtemään ja ensimmäisenä vuonna en varmaan edes yritäkkään. Mutta 0-300 km/h noin 9sec. Että ei tää topicci tarvis tämmösiä kommentteja "se vaan suttaa oikeesti!! sit kun se saa pitoo ni se keuliix iha sikana!!!".Oikeasti, ei tollainen lähe mihinkään... se vaan sutii.hmmm... vois kuvitella että lähtee kuin nappi jameksista, jos vekotinta osaa ajaa.![]()
![]()
Olisi ihan kiva nähdä kuinka tuolla harjoitellaan suljetulla alueella![]()
Tulee laita vastaan cittarin parkkiksella aikas nopeasti... puhumattakaan välikorokkeista.
Trolli mikä trolli... Antaa peikon kuolla.
noh. mä käsitin sit ihan väärin...mut...pöh!Jatkan topiccia noin kuukauden päästä kun on pyörä alla ja ekat tyypit saanu heitettyä..Sitten on varmaan jotain sanottavaa eikä pelkkää arvailua![]()
![]()
Kuten myös, jospa niitä edes saadaankiinnostuksella odottelen kommentteja turbo busasta...
Kaipa sen tuosta voi jo päätellä, että juttu on keksitty mikä keksitty... mutta ihan hyvin saa pöhinää aikaiseksi. Lisää löylyä kiukaalle vaan!mä kyllä tekisin näin, että ostaisin mielummin suomesta tälläsen busan, ja turbokamat muualta! kas, kun pitää tuodessa näyttää tulliin se vempele, sit se pitää rekisteröintikatsastaa kun vero on hoidettu! ja tohon rekisteröintikatsastukseen se turbosarja pitää ruuvata irti koska sitä EI hyväksytä...![]()