Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko noissa gsx 600 ja 750 r:ssä sama runko?Saisi Suzuki tehdä tuosta pyörästä Zetalle kunnon haastajan. 750 giksusta vain kone tuohon niin johan olisi kiva peli.
Suunnitelmissa on ollut, mutten ole vielä saanut aikaiseksi. GSX-R:n tuskin käy. GSR:ään niitä on laitettu tuonne keulakolmioiden alle (syylärin päälle, liekkö johonkin siihen jarruletkujen kiinnityksiin tjms.) ja sieltä vaimennus keulaputkeen kiinni. Hyperprolta näyttäisi olevan tankin päälle asennettavaa mallia, ainakin tekstien perusteella, mutta mitään kunnon kuvia en ole löytänyt. Matris on toinen firma, miltä olen mallikohtaisen kitin löytänyt.Onko kukaan vielä laittanut ohjausiskaria GSR:ään? Sopiikohan GSX-R:än vai onkohan näille ihan oma?
Joku katalysaaattorin ohituspalikka laitettiin mulle, makso n.20e ja nykiminen poistui, ei tuo nykiminen kyllä kovin paha ollut, hyvä että huomasi.Vaihtoon meni GSR viime syksynä 10 Kkm:n jälkeen. Rupesi ihan kunnolla tympimään tuo tasakaasulla nykiminen, sisäkurviin "kaatuminen", jota en osannut säätämällä korjata ja peilit sumentavat värinät. Säätämällä ja ruuvaamisellahan noi olisi suurelta osalta korjattu, mutta ei jaksanut kun pyörää vaihtamalla noi oli kertaheitolla korjattu![]()
Joo, mun pyörässä ei ollut varsinaista nykimistä vaan sellaista että kone "tasakaasulla" lähti keräämään kierroksia ja sitten kun vähän sulki kaasua tuosta johtuen, niin tuntui että nenälleen mennään. Todella hämäävää ja muutama todella ikävä tilannekin tuosta taisi muodostua.Joku katalysaaattorin ohituspalikka laitettiin mulle, makso n.20e ja nykiminen poistui, ei tuo nykiminen kyllä kovin paha ollut, hyvä että huomasi.
Ohjausboksi kait säätää seosta (liian) laihalle kun ajetaan tasakaasulla.
MoroJoku katalysaaattorin ohituspalikka laitettiin mulle, makso n.20e ja nykiminen poistui, ei tuo nykiminen kyllä kovin paha ollut, hyvä että huomasi.
Joo, mun pyörässä ei ollut varsinaista nykimistä vaan sellaista että kone "tasakaasulla" lähti keräämään kierroksia ja sitten kun vähän sulki kaasua tuosta johtuen, niin tuntui että nenälleen mennään.
Joo, huomasin tälläsen samanlaisen homman kurvissa, yht'äkkiä pyörä nykäs tasakaasulla ja puski kohti rotvallia, onneks ei ollut vauhtia paljoaJoo, mun pyörässä ei ollut varsinaista nykimistä vaan sellaista että kone "tasakaasulla" lähti keräämään kierroksia ja sitten kun vähän sulki kaasua tuosta johtuen, niin tuntui että nenälleen mennään. Todella hämäävää ja muutama todella ikävä tilannekin tuosta taisi muodostua.Joku katalysaaattorin ohituspalikka laitettiin mulle, makso n.20e ja nykiminen poistui, ei tuo nykiminen kyllä kovin paha ollut, hyvä että huomasi.
Muutoin kyllä kiva ja ketterä pyörä puutteineenkin.
Siis tarkoitan nykimistä kun esim. ajaa nelos vaihteella tasaisesti vaikka 60km/h, niin se nykii hieman.Joo, huomasin tälläsen samanlaisen homman kurvissa, yht'äkkiä pyörä nykäs tasakaasulla ja puski kohti rotvallia, onneks ei ollut vauhtia paljoaJoo, mun pyörässä ei ollut varsinaista nykimistä vaan sellaista että kone "tasakaasulla" lähti keräämään kierroksia ja sitten kun vähän sulki kaasua tuosta johtuen, niin tuntui että nenälleen mennään. Todella hämäävää ja muutama todella ikävä tilannekin tuosta taisi muodostua.Joku katalysaaattorin ohituspalikka laitettiin mulle, makso n.20e ja nykiminen poistui, ei tuo nykiminen kyllä kovin paha ollut, hyvä että huomasi.
Muutoin kyllä kiva ja ketterä pyörä puutteineenkin.
Muakin kiinnostais kyllä kovasti toi 20 euron korjausjuttu ja missä sellanen laitetaan!
sanoi:Siis tarkoitan nykimistä kun esim. ajaa nelos vaihteella tasaisesti vaikka 60km/h, niin se nykii hieman.
Tuon se poisti joskin vaiva ei nyt juurikaan häirinnyt.
sanoi:Mulla säädettiin myös pyörän omaa ruiskua, se vähensi tuota on/off ilmiötä pienillä kierroksilla. Loiventaa kaupunkiajossa kaasutuksia.
Sitä laitettiin muistaakseni pienillä kierroksilla rikkaammalle.Aivan, tässä meni itselläni kaksi asiaa sekaisin...
sanoi:Siis tarkoitan nykimistä kun esim. ajaa nelos vaihteella tasaisesti vaikka 60km/h, niin se nykii hieman.
Tuon se poisti joskin vaiva ei nyt juurikaan häirinnyt.
Eilen keskustelin huollossa tästä ja tuohon juuri mainitsemaasi vaivaan auttaa oliko se lambdan poisto/kierto, mutta tätä ongelmaa ei taas minulla ole. En ole ainakaan huomannut.
sanoi:Mulla säädettiin myös pyörän omaa ruiskua, se vähensi tuota on/off ilmiötä pienillä kierroksilla. Loiventaa kaupunkiajossa kaasutuksia.
Muistatko mitä tuossa ruiskun säädössä tehtiin? Tietäisi mitä pyytää säätämään jos tuosta kerran sinulle oli apua.
onkos tuota varten nyt se 02-ohitin vaimikäsepikkupalikkanytoli ?Eilen keskustelin huollossa tästä ja tuohon juuri mainitsemaasi vaivaan auttaa oliko se lambdan poisto/kierto, mutta tätä ongelmaa ei taas minulla ole. En ole ainakaan huomannut.
Ok, oikeilla jäljillä siis ollaan. Tuota rikkaamalle laittoa pienillä kierroksilla sanoi, että voitaisiin kokeilla.Sitä laitettiin muistaakseni pienillä kierroksilla rikkaammalle.
En tiedä voisiko laittaa rikkaammalle kaikilla kierrosalueilla?