Bandussahan ei ole valokatkaisijaa lainkaan, vaan aina syttyy lyhkäset kun pyörän starttaa, joten itse otin tuosta lyhkästen johdosta releelle herätteen, joka sitten varsinaisesti kytki virrat suoraan akulta sulakkeen kautta kaikille noille lisävermeilleni. Näin ne eivät koskaan myöskään jääneet vahingossa päälle syömään akkua, vaan aina kun pyörän sammutti, katosi niiltäkin virrat. Toki toinen hiukka fancympi vaihtoehto olisi käyttää ns. päivävalokytkintä tuossa herätteenä. Tuon voi kytkeä suoraan akkuun ja heti kun lataus käynnistyy pyörän startattua, akun jännite nousee ja tuo pulikka antaa sitten sen herätteen tuolle releelle. Näin nuo lisävermeet ei saa virtakatkosta startatessa kun lyhyet syttyy ja sammuu siinä yhteydessä.Mistä kannattaisi ottaa virrat?
Pistit sitten pikkasen vielä paremmaksi, nuo oman nykypyöräni Michelinin kumit on paistettu -15 ja nyt 1.500km on omiakin sekailaisia ajoja noilla jo takana, no probs. Vaan tosiaan se kumi riippuu niin paljon käyttäjästäkin, millaista ajoa paitsi ympäristönä, mutta varsinkin ajotapana. Henk.koht. ns. mustaa ja pyöreää on ollut minun käytössäni ihan ok, vaikka kertaalleen tuolla Bandulla Kymiringilläkin kävin tutustumislenkillä kyseisillä Pirellin munkilla ja omiin tarpeisiini ihan riittävän hyvin se toimi sielläkin, vaikka enempi tuota touring-tyyppistä ajelua pyrinkin itse painottamaan ja siten renkaan km-kestävyyttä.Ja sitten renkaisiin, alla siis on alkuperäiset kumit. Pintaa on mutta taitaa olla eliniänsä päässä. Mitkä alle?