G
Guest
Guest
joo kyllä tuo www.suzukibandit.org kuulostaa parhaimmalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko muuten ilmauksen kanssa mitään ongelmia? Olen miettinyt hankkia noita goodridgen letkuja omaan rosvooni. Kaiken maailman kauhutarinat jarrujen ilmauksesta on vielä tähän saakka estänyt ostopäätöksen tekemistä.Tänään saatiin asennettua bandiittiin ne teräpunosjarruletkut paikalleen.
Niiden letkujen sopivuus oli ilmoitettu Suzuki GSF 1200 vm. 01-03, mutta ne kävi hyvin paikalleen tuohon 1200S -05
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Se www.bandit.net oli jo käytössä.
Vapaana olisi
www.bandiitti.net www.bandiitit.net
.com .com
.org .org
www.bandut.net www.suzukibandit.org
.com
.org
Toi www.suzukibandit.org olisi mielestäni aika hyvä.
Kertokaa omat mielipiteenne noista nimistä pian, sillä tarkoitus olisi huomen illtana varata se nimi ja tilata se palvelu.
kuulostaa hyvältä tuo suzukibandit.netToi www.suzukibandit.org olisi mielestäni aika hyvä.
Kertokaa omat mielipiteenne noista nimistä pian, sillä tarkoitus olisi huomen illtana varata se nimi ja tilata se palvelu.
Itse asiassa se suzukibandit.org on jo myös varattu, mutta se ei ole vielä poistunut vapaalta listalta. Tilasin sen nimittäin noin tunti sittenIhme kyllä suzukibandit.org on tosiaan varaamatta!
Heh, www.bandit.fi:n on varannut SBS eli Voice-TV:n omistaja, mitä lie suunnitelmissa....
bandit.net näyttää olevan erään BBS-purkin hallinnassa jenkeissä.
bandit.org on lontoolaisen webbihotellin varaama
Varattuja ovat mm.
bandit.com
bandit.net
bandit.org
bandit.info
bandit.us
bandit.biz
bandit.ws
bandit.cc
bandit.tv
kuten myös
suzukibandit.com
suzukibandit.net
nonih! meinaakko ite noi sivut tehä vai onko sulla apuvoimia tiedossa?Itse asiassa se suzukibandit.org on jo myös varattu, mutta se ei ole vielä poistunut vapaalta listalta. Tilasin sen nimittäin noin tunti sitten![]()
Sovittiin yhden kaverin kanssa, että hän voisi jeesailla niiden sivujen teossa.nonih! meinaakko ite noi sivut tehä vai onko sulla apuvoimia tiedossa?Itse asiassa se suzukibandit.org on jo myös varattu, mutta se ei ole vielä poistunut vapaalta listalta. Tilasin sen nimittäin noin tunti sitten![]()
Pieni vinkki:Oliko muuten ilmauksen kanssa mitään ongelmia? Olen miettinyt hankkia noita goodridgen letkuja omaan rosvooni. Kaiken maailman kauhutarinat jarrujen ilmauksesta on vielä tähän saakka estänyt ostopäätöksen tekemistä.
Kiitos vinkistä. Tämä vaikuttaisi helpommalta kuin "pumppaa jarrukahvaa"-menetelmä. Ja tämän pystyisi yksinkin tekemään.Eli kun ilmaat jarruja käy ensitöiksesi ostamassa iso ruisku (min 1dl) ja rulla teflonteippiä.
Aloita koko jarrunesteiden laitto alhaalta ylös.
Ensin (tyhjään järjestelmään) Kiepauta ilmausruuveihin kierrospari tuota putkimiehen teippiä. Se estää ilman pääsyn kierteiltä.
Sitten avaat sen verran että saat ruiskun ja letkun avustuksella aloitettua painamaan nestettä järjestelmään.
Täten kaikki ilma nousee ylös eli oikeaan suuntaan ja ilmaus tulee tehtyä kuin itsestään.
Ehkä se Posari 2007 saattaa olla vielä turhan aikainen ajankohta sille Bandit miitille.Siitä miitingistä vielä että voishan sitä ajatella jotain POSARI 2007 häppeningiä (25-27.05.2007) ja pitää Bandiitti-ajot siellä. Onhan niitä paljon muitakin mutta tässä nyt yksi esimerkki.![]()
Edellisessä bandiitissa oli ostaessa pidempi pleksi ja siitä johtuen kypärämelu oli huomattavasti suurempi.Onkohan jollakin kokemusta Bandujen "spoileri-", "touringplekseistä"?
Eli onko niistä hyötyä / väheneekö suhinat yms. Vai onko koko touhu huuhaata??
Joo. Kyllä tulee suojaimia käytettyä. Nykyään Finfonikeilla mennään.Tosin tulppien käyttö on muutenkin erittäin suositeltavaa ja omiin korviin soveltuu parhaiten Silikoni Korvakitti korvatulpat .
Niitä on olemassa kahta erilaista ja itse olen käyttänyt sitä missä on kaksi 2cm tankoa.
Niitä löytyy apteekista noin 7€ hintaan ja yhdestä paketista saa tehtyä kaksi paria tulppia.