Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TaiMorjens. En tiedä olisiko noista apua, siinä ei nuo tulpanjohdot kovin hyvin näy. Jos et tuosta saa selvää ja luulet edelleen, että sulla on piuhat väärin niin voin käydä tuolla tallissa vähän kattelemassa, että miten ne menikään. Tässä nyt ensi hätään.
![]()
![]()
Kerronhan minä jos toimiiTerveisiä toiselta tuusulalaiselta F:ltä. Kävin sitten tallissa. Eihän sinne katteiden sisään näe mitään, eli ei muuta kun työkalut käteen ja tankki irti.
Sovitaan, että vasen on kuskin penkiltä katsottuna vasen ja oikea on kuskin penkiltä katsottuna, yllätys, oikea. Ykkönen on se vasemman, siis bensahanan puoleinen pytty ja nelonen siellä toisessa päässä. Tulos on:
Vasen puola, ylempi johto: 2
Vasen puola, alempi johto: 3
Oikea puola, ylempi johto: 1
Oikea puola, alempi johto: 4
Eli näytäisi vähän siltä, että just toisin päin kun sulla on. Nuo kuvat huijaavat tosi pahasti. Näin mulla toimii, todistetusti. Mulla on vuosimalli 92. Kerro syttyikö se tällä.
Tulpat kokeiltu, puola mitattu, johdot ok,Ja vielä tuli mieleen, että onkos sulla ne puolille menevät piuhat oikein päin? Entäs tulpat? Ei ole eka kerta kun tulppa on pimeä.
Oma viritteinen tankki on kyseessäMeneekö bensa tankista kaasarille asti, ettei ihan vaan bensaletku rutussa?
Onko siulla tankki paikallaan kun koekäytät vai syötätkö bensaa jotenkin muuten? Jos syötät bensan muuten, niin muista tukkia 4-kaasarin alipainenippi, joka avaa bensahanan letkun välityksellä. Jos imee siitä ilmaa, niin ainakin 4-pytty putoaa pois pelistä.
MukanaJoo, tuo Samzonin neuvo muistutti taas parista asiasta mitä en ottanut huomioon. Jos syötät bensaa tankista ihan niillä omilla letkuilla, ne menee tosi helposti kurttuun niin, että kakku ei virtaa ja tankki on helposti niin vinossa, että ei saa kunnolla gasoa. Toimii yllättävän kauan tyhjäkäynnillä, tyyliin minuutteja ennen kuin hyytyy bensan puutteeseen. Sinä aikana asiat menee helposti sekaisin.
Anyway, avuntarjous on voimassa, eli mulla on tallissa toimiva, voidaan ihan ensimmäiseksi katsoa, onko siinä kaikki samalla tavalla. Huomenna päivällä olen vähän kiinni, illemmalla tai sitten myöhemmin alkuviikosta käy.
Nii olitko se kaasarin nippi siis tukittu? Jos oli, ja bensa menee kaasarille asti ja taisit vielä mainita, että läppäkin nousee kun kaasua kääntää, niin ei siinä jää oikeen muuta jälelle kuin sytytysvika.Oma viritteinen tankki on kyseessäOikealla korkeudellakin
Itsellä lyö vaan tyhjää mikä on vikana?? Jotain yksinkertaista se yleensä on.![]()
![]()
NiinNii olitko se kaasarin nippi siis tukittu? Jos oli, ja bensa menee kaasarille asti ja taisit vielä mainita, että läppäkin nousee kun kaasua kääntää, niin ei siinä jää oikeen muuta jälelle kuin sytytysvika.Oma viritteinen tankki on kyseessäOikealla korkeudellakin
Itsellä lyö vaan tyhjää mikä on vikana?? Jotain yksinkertaista se yleensä on.![]()
![]()
Niin ja toivottavasti se nippi oli tukittu hyvin myös synkronoinnin aikana, koska muuten menee säädöt melkosesti ketuille.
Kyllä se vika sieltä löytyy. Ei tosiaan varmaan mitään monimutkaista.![]()
Moi.Joko pyörä käy kaikilla???