• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki 1200 Bandit kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Kaivataan matkakokemuksia: 2 päällä+ laukut..
Miten menee? Riittääkö jousitus/moottori jne..

Riittää ne melkein ja allekirjoittaneelta saa ostaa Fork Brace:n ja täysin säädettävän öhlins takajousen... Tarjouksia otetaan vastaan osat 1 kesän käytettyjä (9tkm)
Käykö sinulla oleva öhlins jousi 2005 1200 bandiittiin ja onko malli 46 PRCLS kyseessä.

Mikä on jousen hinta ja sisältääkö se myös iskarin?

Kyllä se käy kaikkiin 2001 jälkeisiin 1200:siin luulisin että 2006kin on vielä sama.. Ja malli on juuri tuo minkä mainitsin.. uuden hinta maltillinen 1100€ vai oliko ylikin?
eek.gif

Tarjouksia otetaan vastaan... sbc302 at gmail.com

2006 Banditista parhaat kuvat löytyy muuten Suzuki.UK. sivuilta. Global-linkki Suomen Sutsukin sivuilta.
Jonkun verranhan tuo on muuttunut.
Akseliväli kasvanut 5 senttiä, tankki lyhentynyt 3 senttiä, kuskin istuimeen tullut korkeussäätö, matkustajan paikkaa on muokattu eteenpäin. Näillä muutoksilla on varmaankin haluttu muuttaa pyörän takapainoisuutta.
Kate muotoiltu uudelleen, samoin etulokari. Peräpää on muokattu sirommaksi kuin ennen.
Vanteet muuttuneet erilaisiksi, molemmat akselit paksuntuneet.
ABS-jarrut tulleet valikoimaan lisää.
Nopeusmittari muuttunut numeronäyttöiseksi.
Moottori taitaa olla entisensä, tosin posket on muuttuneet mustista kirkkaiksi.
Sen verran iski tuo uusi malli että 750 äffä meni vaihtoon, uus mopotin on tulossa jossakin...

Laiska se vähän mun mielestä on. Itse harkitsisin sinuna Ducatin 600 darkkia. Koeajoin tollasen viime kesänä ja se tuntui todella pirtsakalta. Siihen saa myös paljon kaikkia race meininki hiilari/titaani/kevlari/aspesti osia.
thumbs-up.gif

Kyllä myös bandiitiin löytyy vaikka minkälaista palikkaa jos haluaa laitella.

Ennemmin 1200 kun 600/650 bandiitti, niin on jo mukavasti vääntöä jos sitä haluaa.

Ducatin ostoa en edes harkitse ja ne ducatin race meininki hiilari/titaani/kevlari/aspesti osat on järjettömän hintaisia.

Kaikki missä edes mainitaan ducati niin sen huomaa jo hinnasta, muttei laadussa...

Laiska se vähän mun mielestä on. Itse harkitsisin sinuna Ducatin 600 darkkia. Koeajoin tollasen viime kesänä ja se tuntui todella pirtsakalta. Siihen saa myös paljon kaikkia race meininki hiilari/titaani/kevlari/aspesti osia.
thumbs-up.gif
Mitä hauskaa alla olevasta tektistä löydätte... ja mene vaikka p*sk*njauhanta osastolle laittelemaan hulvattomia vitsejäsi kun menee sen verran off topic.
033102ass_1_prv.gif

Back