Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun -04 1200S kävi Bike Doctorilla 27.5.2005, sai Yoshimuran sliparin ja Dynojet neulat vakio suuttimilla ja vakio suodattimella.Tänään kävin sitten Bike Doctorilla ja asennukset,säädöt
ja penkitykset on tehty.
Vääntömomentti ja teho takapyörältä:
99,7Nm/6212rpm,109,4hv/8835rpm
Käyrät näyttää hyviltä ja pyörä tuntuu vielä paremmalta.
Nyt tasakaasulla kaupunkinopeuksissa ei mittään nykimistä,
vauhdilla tai vaihteella ei merkitystä veto alkaa mukisematta.
Ja juuri toi alavääntö kasvoi rajusti,eli se mitä eniten tarvii.
N.2500rpm jo yli 80Nm.
Omasta mielestä rahat ei todellakaan menneet hukkaan,
kuin eri pyörällä ajaisi![]()
![]()
Tiedän kolme B12:ta jotka menny tänä kesänä lunariin ja yks tuttu kaatu semmosella viime viikolla. Itse asiassa, mun tutuilla ei ole muita pyöriä mennytkään lunariin. Toivottavasti sun menopeli säilyy ehjänä!Jennica: Onko viime perjantain jälkeen sattunu lisää vahinkoja ? Mulla on ainaki vielä tallissa ehjänä (kop,kop)
Oon samaa mieltä,että lukemat on lukemia.Pää-asia onNoihin sun teho- ja vääntölukuihin kun vertaa, niin tarkasti tekee Bike Doctor hommia.![]()
Mitä noihin teholukemiin tulee, niin olihan siinä tehopenkkisoftassa mahdollisuus valita vaikka mitä kertoimia, ilmanpaineita ja lämpötiloja, määkin oisin saanut samasta penkkiajosta sellaisen tulosteen jossa ois lukenu tuon 108.9hv tilalla muistaakseni 115 ja risat. Ne on niitä paperilla tehtyjä heppoja ne. Nyt tulosteessa on lukemat normaali ilmanpaineessa, huonelämpötilassa ja standardin mukaisilla kertoimilla/korjauksilla. Oleellista tässä mun pyörän säädöissä on se että notkot hävis ja kautta kierrosalueen keskimäärin 10% lisää vääntöä !!
Juu, herkkiä ovat rikkoutumaan. Mikähän noissa Banditeissa on vikana, kun eivät kestä mitään?Tiedän kolme B12:ta jotka menny tänä kesänä lunariin ja yks tuttu kaatu semmosella viime viikolla. Itse asiassa, mun tutuilla ei ole muita pyöriä mennytkään lunariin. Toivottavasti sun menopeli säilyy ehjänä!Jennica: Onko viime perjantain jälkeen sattunu lisää vahinkoja ? Mulla on ainaki vielä tallissa ehjänä (kop,kop)![]()
Oli tietty muijan vika,vaiJuu, herkkiä ovat rikkoutumaan. Mikähän noissa Banditeissa on vikana, kun eivät kestä mitään?
Minä taidan olla siis yksi noista kolmesta![]()
Kyllä olet yksi niistä. Tänäänkin radalla veti joku Bandit pöpelikköön, mut en tiiä tuliko pyörään "vammoja". Banditeissa on varmaan joku vika, ku ei tahdo pysyä asvaltilla..?Juu, herkkiä ovat rikkoutumaan. Mikähän noissa Banditeissa on vikana, kun eivät kestä mitään?Tiedän kolme B12:ta jotka menny tänä kesänä lunariin ja yks tuttu kaatu semmosella viime viikolla. Itse asiassa, mun tutuilla ei ole muita pyöriä mennytkään lunariin. Toivottavasti sun menopeli säilyy ehjänä!Jennica: Onko viime perjantain jälkeen sattunu lisää vahinkoja ? Mulla on ainaki vielä tallissa ehjänä (kop,kop)![]()
Juu,se on se järjetön VOIMA yhdistettynä äärimmäisiinBanditeissa on varmaan joku vika, ku ei tahdo pysyä asvaltilla..?![]()
"Ennakonrajoitinpiuhan" nappasin irti ja kyllä eron huomaa, varsinkin radalla 1 ja 2 vaihteella (> 7000rpm). Tosin pidän sen jatkossa kyllä paikallaan, koska 2:lla on rennonpaa avata kurveista kun ei kevennä keulaa niin herkästi.
Mikäs tuo oikein on? Ennakonrajoitinpiuha?
Ei ollu muijan vika vaan jonkin kusipää autoilijan...Oli tietty muijan vika,vaiJuu, herkkiä ovat rikkoutumaan. Mikähän noissa Banditeissa on vikana, kun eivät kestä mitään?
![]()
![]()
![]()
P.S Onko mieleinen hormi löytynyt?
kyllä kone riittää.Takajousta kannattaa ennen matkaa kiristää.Kaivataan matkakokemuksia: 2 päällä+ laukut..
Miten menee? Riittääkö jousitus/moottori jne..
Kiinnostaa lähinnä pidempien kuskien mielipiteet (185-190cm). Tokihan toi on itse käytävä kokeilemassa, omalla kypärällä (Z-one)..Onko kellään kokemuksia B12S:n originellin screenin
korvaamisesta kookkaammalla.![]()
Auttaako ajoviimaa vastaan, lisääntyykö pyörteet, vaikuttaako muuten pyörään, muita kokemuksia tai mielipiteitä ?
Viime kesänä Ruotsin lapissa,2-päällä+ perälaukku+tankkilaukkuKaivataan matkakokemuksia: 2 päällä+ laukut..
Menihän tuossa aikaa ennen kuin sai aikaseksi viedä penkitetäväksi. Mutta kyllä kannatti.paikallaan on putkisto,samat suuttimet ja neulan korkeudet kuin sinulla+syttypyörä(factory)+g-back.syy miksi en tee alkuperäisiin osiin muutoksia on takuu aika.jos sattuu pamaus laitetaan orkkis osat paikoilleen.kokeilin ilmakoteloa ilman kumi kartiota,tai mikä sen nimi nyt onkaan,ei toiminut,joka kerta kun käänsit kahvaa mietti vähän ja räiski putkessa.ilmeisesti laihalle meni .lisää dyno tietoa tulee kunhan kerkeen ajaa lamda arvot ensin.sitten taas penkkiin.[Mites itellä? Mikä yhdistelmä on nyt paikoillaan ja miten pyörä toimii? Havaitsitko saman tahmeuden/"kuopan" ilman tuota syttypyörää?
Onko lisää dyno käppyröitä jossakin näkyvillä?
Tilasitko muuten tuon syttypyörän jostakin vai onko tuo itse tehty?
Tasi
sanoi:Kaivataan matkakokemuksia: 2 päällä+ laukut..
Laittaisitko sähköposti osoitteesi ja puhelin numerosi privana niin vois kysellä osista enemmän.sanoi:Kaivataan matkakokemuksia: 2 päällä+ laukut..
Riittää ne melkein ja allekirjoittaneelta saa ostaa Fork Brace:n ja täysin säädettävän öhlins takajousen... Tarjouksia otetaan vastaan osat 1 kesän käytettyjä (9tkm)