EPC ja SAS poistettu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
) osaa varmaan sanoa menisikö sxc:n takajalkatapit tuohon kaverin pyörään? Eikö toi duke tunnu aika laiskalta tuollasen kusiaisen jälkeen?flasssi sanoi:Itse ajelin ensimmäiset 3 kesää 600cc muoviluodilla ja jos oisin ennen sen ostoa tajunnut kokeilla tuollaista dukea niin olisi jäänyt muovimopo ostamatta...

Seikkailu_R sanoi:Juu, varsinaiset takatapit on kolmiossa läpipultilla kiinni.
Toisille se vauhti on ainoa asia jolla on merkitystä kun esimerkisi itse arvostan enemmän Duken tarjoamaa hauskuutta, olkoonkin että kusiainen onkin varmasti nopeampi mutta kun itselleni riittää hyvin Itävallan "paukuttajan" vauhtivarat.tumb1 sanoi:Melkein kaikessa muussa se kusiaisen sitten päihittääkin![]()
Näinhän se on, näissä on hauskuuskerroin huipussaan ilman että tarvitsee repiä koneesta kaikkea mahdollista irti.poppeli sanoi:Toisille se vauhti on ainoa asia jolla on merkitystä kun esimerkisi itse arvostan enemmän Duken tarjoamaa hauskuutta, olkoonkin että kusiainen onkin varmasti nopeampi mutta kun itselleni riittää hyvin Itävallan "paukuttajan" vauhtivarat.
Mäkine sanoi:Eikö toi duke tunnu aika laiskalta tuollasen kusiaisen jälkeen?![]()
Kuntopyöränä tuollainen lc4:en on kans mitä mainioin, kinttupolkuja kun päivän ajelee niin voi kiloissa laskea painonpudotuksen hikoilun takia 
Seikkailu_R sanoi:Noita vanhempia LC4 pyöriä on molemmilla kaasarityypeillä.
Voimaa ei pahemmin tule lisää, pelkällä kaasarin tyypin vaihdolla, mutta kaasuun vastaavuus muuttuu kiihkeämmäksi fcr:n tai tm:n kanssa...
Ainakin vakiovälityksillä melko laiska kotarin jälkeen ja perse puutuu asfaltilla körötellessä hetkessä.