Olen töissä yrityksessä jossa yhteyksiä on monenlaisiiin metallialan alihankkijoihin. Suunnittelinkin kesällä huoltopukin jonka prototyypin olen nyt valmistanut. Kyseessä ei ole mikään makaronimaan putkihänksätin vaan 8mm teräksestä laserleikkaamaalla valmistettu täysin säädettävä huoltopukki joka sopii SEKÄ etu-, ETTÄ takapäähän. Laserleikattu profiili on todella jäykkää eli se ei nitku ja niiaile. Pukin säätövara ovat leveys-suunnassa portaaton ja korkeus-suunnassa 35-45cm. Pukki on tuplapyörillä, mikä myös osaltaan tekee siitä jämäkämmän. Olen testannut pukkia ja se tuntuu toimivan loistavasti. Pukin pintakäsittelynä on keltapassivointi (väriltään ns.hieman kullankeltainen) Mikä antaa pukin pinnalle paremman kestävyyden kuin pelkkä maali. Olisiko pukilla halukkaita tilaajia jos leikkauttaisin isomman satsin osia? Hinnaksi muodostuisi n.70-90€/kpl riippuen leikattavien osien määrästä yms...
PS.Ei muuten ole mikään vedätys äkkirikastumisen toivossa. Tuosta ei katetta jäisi kuin hippu.
PS.Ei muuten ole mikään vedätys äkkirikastumisen toivossa. Tuosta ei katetta jäisi kuin hippu.