SeaMonster
MotOrg ry jäsen
Kumma juttu ... Nuo minun lukuni ovat Ducatin omasta korjaamokäsikirjasta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SeaMonster sanoi:Säätöruuviin vedetään 8 Nm sen jälkeen kun akselimutterit on kiristetty. Ja siis avaussuuntaan.
SeaMonster sanoi:Jep, vastapäivään. En itse asiassa löydä tästä mainintaa oikein mistään, mutta toiseen suuntaan kiristämisessä ei ole järkeä, koska siellä vastassa vain se lukkorengas.
Ruuvin kannasta näkee, että se on tehty työntämään akselia taaksepäin.
SeaMonster sanoi:Laita sähköpostiosoitteesi yksityisviestillä niin lähetän korjaamokäsikirjan.
Nakke Nickerton sanoi:Laitoin ja toivottavasti myös lähti onnistuneesti. Ei näy lähteneet viestit missään.
SeaMonster sanoi:Manuska lähetetty. Tekniset kysymykset kannattaa jatkossa laittaa asiaa kuvaavalla otsikolla omiin säikeisiin, niin viisaat tietäjät löytävät ne helpommin.
Hsippe sanoi:Jos siis käy ns "petomainen flaksi" ja setä sininen liputtaa pyörän varikolle hyväksymättömien putkien takia niin saa samantein ruuvata vakiot kiinni ja katsastukseen./QUOTE]
Mistä voi tarkistaa putkien olevan sallitut? Toisaalta tien päällä varmaan kai liian kova meteli voisi olla triggeri tarkemmalla syynäykselle?
Nakke Nickerton sanoi:Hsippe sanoi:Jos siis käy ns "petomainen flaksi" ja setä sininen liputtaa pyörän varikolle hyväksymättömien putkien takia niin saa samantein ruuvata vakiot kiinni ja katsastukseen./QUOTE]
Mistä voi tarkistaa putkien olevan sallitut? Toisaalta tien päällä varmaan kai liian kova meteli voisi olla triggeri tarkemmalla syynäykselle?
En ole ikinä kuullut että Suomessa olisi putkia tien päällä syynätty. Reissussa sen sijaan Saksassa huutoputkissa pitää olla killerit ja Sveitsissä e-leima. Muuten matka päättyy siihen. Molemmista kokemusta Panigale 1299s Akran Evon putkella. Metelihän on mahtava killereilläkin, se ei tien päällä kiinnosta. Killeri ja leima takaavat matkan jatkumisen.
TIJ sanoi:mutta luulempa että originaalipöntöistä ei mitään kummoista rahaa saa myymällä
Mulla on nyt ylimääräisenä hyllyssä alkuperäiset putket. Onko noilla kaupallista arvoa jälleenmyynnin näkökulmasta? Vai pitäisikö säästää jotain varten, mutta mitä se olisi, mihin voisi tarvita?