Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko sulla tuolla kokoonpanolla kuinka paljon "ilmaa" vielä kerrosten välillä (eli onko takki tiukka)? Hihat tässä takissa ei mun gorillakäsille oo riittävän pitkät, mutta toisaalta sellasia takkeja ei montaa oo olemassakaan.. oon ratkaissut sen käyttämällä pitkävartisia hanskoja.tonttuj sanoi:Mulla on alla Outlast ja Fleece.
Kaff sanoi:Onko sulla tuolla kokoonpanolla kuinka paljon "ilmaa" vielä kerrosten välillä (eli onko takki tiukka)? Hihat tässä takissa ei mun gorillakäsille oo riittävän pitkät, mutta toisaalta sellasia takkeja ei montaa oo olemassakaan.. oon ratkaissut sen käyttämällä pitkävartisia hanskoja.

Kaff sanoi:Ostin juuri vähän käytetyn Rukka ArmaX-takin, ja kaipaisin neuvoja istuvuudesta suhteen.
Kävin liikkeessä kokeilemassa muistaakseni Rukka Vauhtia koossa 54 ja oli selvästi mulle iso, joten ostin rohkeasti ArmaXin koossa 52. Takki on melkein tyköistuva, kokeilin microfleecen päälle Outlast-sisävuorin ollessa paikallaan ja mahtuu hyvin päälle, rinnan kohdalla ja vyötäröllä jopa hieman löysää. Hartiat istuu hyvin seistessä, käsien laittaminen ristiinkin onnistuu, mutta silloin alkaa jo hauisten kohdasta ja harteista kiristää. Mulla ei oo pyörä lähellä, että voisin testata ajoasentoa, mutta kuivaharjoittelun perusteella veikkaan että ajoasento ei mitenkään erityisen epämukava olisi. Oon enemmän huolissani siitä onko takki enää lämmin jos se on tyköistuva? Miten paljon ArmaX/ArmaS takkien omistajat ylipäänsä pukevat takkinsa alle kun lämpötila on 0...8 celsiusastetta?
Kaff sanoi:Istuvuuskuvia talvimoodissa (alla t-paita, tekninen microfleece ja Outlast-vuori):
![]()
Hihat on lyhyet, se on selvä. Näyttääkö muuten liian pieneltä vai onko fitti ihan ok?