Hehee joo koneesta on kuultu ja talkista vaan hiivatti taitaa tuo nahka olla kohtuu surullista katteltavaa pyykkikoneen jälkeenOlette te aika velmujaVai että pallihiet mukana, olettekos kuulleet pesukoneesta?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hehee joo koneesta on kuultu ja talkista vaan hiivatti taitaa tuo nahka olla kohtuu surullista katteltavaa pyykkikoneen jälkeenOlette te aika velmujaVai että pallihiet mukana, olettekos kuulleet pesukoneesta?![]()
Ei oo vieläVai että nahkahousut...teillä on sitten varmaan nahkalippiksetkin![]()
Eipä tullut mieleen, että jotkut käyttää nahkahousuja.
Jos suositushinnaltaan esimerkiksi 1000 euroa maksava kypärä myydään 85% alennuksella niin onko se aivan paska?150€ kypärä on loistava, ja jopa suositeltava vaihtoehto moottoripyöräilyyn ja jopa kilpapyöräilyyn, jos vain värit matsaavat
Tottakai nahkalippis löytyy. Mutta sen voikin myydä käyttämättömänä.Vai että nahkahousut...teillä on sitten varmaan nahkalippiksetkin![]()
Eipä tullut mieleen, että jotkut käyttää nahkahousuja.
Tarviiko olla turvallinen?Oliko jossain netissä testejä mikä kypärämalli oli ollut hiljaisimmasta päästä?
Ja vielä lisäys siihen alkuperäiseen kysymykseen; kypärä saisi olla vielä KEVYT, sen lisäksi että on HALPA ja HILJAINEN.
![]()
Koko on L, 100%:sti joka ajokerta ollut kypärähuppu alla. Ei haise!Multa saattaisi mahdollisesti saada Arai Condorin hintaan 150e ja sisältäen hengitysilmanohjaimen. Uuden veroinen visiiriä lukuun ottamatta ja juuri Arailla keväthuollettu (joku ilmaiskampanja). Mutta tää varmistuu huomenissa.Kokoa en muista, mutta jos tulee myyntiin niin selvitän senkin.![]()
Koko pittäis olla sen xl vähint.Koko on L, 100%:sti joka ajokerta ollut kypärähuppu alla. Ei haise!Multa saattaisi mahdollisesti saada Arai Condorin hintaan 150e ja sisältäen hengitysilmanohjaimen. Uuden veroinen visiiriä lukuun ottamatta ja juuri Arailla keväthuollettu (joku ilmaiskampanja). Mutta tää varmistuu huomenissa.Kokoa en muista, mutta jos tulee myyntiin niin selvitän senkin.
Ja on siis nyt myynnissä.![]()
Minä taas antaisin ainaki ko. kypärälle piiiitkän miinuksen yhden kesän kokemuksella.Ääni HJC:lle.HJC:tä olisin minäkin ehdotellut. Maksoi alle 200€ ja hyvin on kestänyt jo neljä vuotta. Istuu hyvin päässä ja tuuletuskin riittää. Sisukset saa irti ja pestyä helposti.Itsellä on ollut muutaman vuoden käyttössä hjc:een joku malli en muista enään mikä mutta hintaa oli 160€ aikanaan. Tuohon rahaan sai kuitukypärän irrotettavilla pehmusteilla ja tupla-D remmillä. Tuuletusräppänöitäkin on ja tuntuvat jopa vaikuttavan jotain ei huurru ainakaan itsellä mukana tulleen hengitysohjaimen ansiosta. Turvallisuudesta en osaa sanoa kun en ole kypärää mihinkään lyönyt mutta tuskin se hintalappu siihen nyt suoraan vaikuttaa varsinkin kun se tupataan ottamaan jo siellä kaupassa irti![]()
Ainakin saksasta irtoaa alta 200 eurolla hyvä potta.
Esim.
http://www.fc-moto.de/epages....50513-6
Jos se kaupassa heiluu päässä, niin voit olla varma, että motarilla se ei tunnu kivalta. Pään ja kypärän malleissa on eroja. Kaikki kypärät ei vain istu päähän mukavasti ja "oikean" kokoinen puristaa aivot kasaan. Mutta kyllä se siitä löystyy käytössä, joten mielestäni pitää puristaa kaupassa, mutta ei liikaa. Toisen on mahdotonta sanoa mikä on liikaa.Kysytääs aiheeseen liittyen, että kun olen kypärää ostamassa niin tuleeko mun ostaa sellainen joka on jo kaupassa sopiva vai pitääkö sen siellä vähän puristaa? Mittasin päänympärykseni niin huomasin, että mullahan on valtava kuula ku 60cm sain tulokseksi. Kokeilin kaupassa M-kokoa niin se tuntu siltä kuin aivot puristuis kasaan, mutta L-koko oli vähän löysähkö eli varmaan ajossa se heiluis päässä. Kokemuksia?
Kypärän pitää istua uutena napakasti mutta tasaisesti, kuin vakuumipakkaus. Hihna kiinni sitä ei pidä pystyä vääntämään päästä pois. Kannattaa pitää päässä vähän pidempään ja tunnustella, alkaako painamaan mistään. Jos alkaa, niin parin tunnin ajelulla homma muuttuu helvetiksi. Jotkut ovat kuulemma parantaneet istuvuutta ongelmakohdasta naputtelemalla sisuksia kasaan, mulla ei ole tuommoisen modauksen onnistumisesta kokemusta kun potat ovat istuneet suoraan riittävän hyvin.Kysytääs aiheeseen liittyen, että kun olen kypärää ostamassa niin tuleeko mun ostaa sellainen joka on jo kaupassa sopiva vai pitääkö sen siellä vähän puristaa? Mittasin päänympärykseni niin huomasin, että mullahan on valtava kuula ku 60cm sain tulokseksi. Kokeilin kaupassa M-kokoa niin se tuntu siltä kuin aivot puristuis kasaan, mutta L-koko oli vähän löysähkö eli varmaan ajossa se heiluis päässä. Kokemuksia?
täs o LINKKI