• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

suositelkaa n. 150€ kypärää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riekha01
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tjaa.. hyviä ehdotuksia tullu. Täytynee vääntyä sit kai myyjien kusetettavaksi liikkeeseen ja kokeilla kypäriä.

Hyvä että joku osaa vaatia halpaa. On meinaan aika arvokasta styroksia ja muovia noissa 600e kypärissä. Ehkä ne hinnat joskus vastais materialikustannuksia....

Kukaan ei kyseenalaista kypärän hintaa. Pidetään vissiin vain turvallisempina eikä rahastuskena

kyllä siihen kypärään kannattaa satsata,parista osumasta omia kokemuksia,ja kyllä se vaan niin on ettei halvimmat kypärät kyllä moottoripyöräilyn vauhdeissa enää ole hyviä.
enkä kyllä suosittele niitä edes mopoiluun.on niissä huomattavia eroja laadussakin. niin ja nuo osumat on tullu sit radalla ettei nyt kannata ajotapaan puuttua tässä jutussa.
tuohon halvempaa tuli reikä pienestä vauhdista, ja taas kalliimpi piti pään ehjänä todella kovasta nopeudesta ratavalliin osuessa,meinaan vaan että säästää ennemmin sit vaikka näissä tuunaus osissa :)epäilen että tuo halvempi ei olisi sitä kovempaa iskua kestänyt.

Mulla on hyvä 169 euron potta. On lasikuitua, hyvä päässä, eurooppalainen, hyvät ominaisuudet kovassa vaudissa jne. Hiljainen se ei tosin ole.

Tässä on tarjouksessa erittäin hyvä kypärä, koskee tosin vain paria kokoa. Melutaso hätyyttelee tossa S1:n tasoa jos valmistajan puheet melutason laskusta edeltävään SportIntegraliin verrattuna pitää paikkansa.

Mulla on hyvä 169 euron potta. On lasikuitua, hyvä päässä, eurooppalainen, hyvät ominaisuudet kovassa vaudissa jne. Hiljainen se ei tosin ole.
Höh! Alle 150€ piti olla! Nolan 01 Jet, siinä tyylipotta halvalla. Kysy vaikka liivipojilta.

mad.gif

sanoi:
vähän liian iso pää tuohon. Koko pitäisi olla xxl
Mulla on pään ympärys kulmakarvojen korkeudella 60 cm ja mulle sopisi SportHelmetin koko 56/57. Koko 58/59 näkyy olevan myös tarjouksessa joskaan ei hyllyssä. Jos tuosta saat yhtään suuntimaa, voi kyllä olla liian pieni silti.

Eipä ne potat enää paljo suhise ku o musatulpat korvissa..
Vituttaa jo tuo mopsin pörinäkin siihen mallii että alkaa olee jokakerta tulpat korvissa.

AGV - S-4 mattamusta/hopea

Tommonen olisi MC Scatterin verkkokaupassa tarjouksessa 159€. Itsellä ollut saman valmistajan airtech 4 vuotta. Nyt ajattelin uutta tilata.

Ei kai ne hiljasimpia ole mutta mp3 kuuluu kun nappia painaa. Toisaalta jos haluaa melutonta menoa niin metrollakin pääsee.

Tärkein varuste, joka tulee olla kunnossa. Ehkä ei kannata iha niit halvimpia ostella jos vielä toivoo että hiljainen tarvis olla
crazy.gif

Minkälaisia lie ovat HJC:n kypärät FS-10/IS-16 jne. Noita saa fcmotolta ihan ok hintaan. Onko niitä kellään käytössä?
Vaikka monen mielestä kypärään pitäisi upottaa jumalaton summa rahaa niin halvalla voi saada kohtuu laatua. En tiedä olisiko minunkin pitänyt ostaa kotimaasta XR1000 400 €:lla kun sen sai englannista 230 €  
biggrin.gif

Minkälaisia lie ovat HJC:n kypärät FS-10/IS-16 jne. Noita saa fcmotolta ihan ok hintaan. Onko niitä kellään käytössä?
Vaikka monen mielestä kypärään pitäisi upottaa jumalaton summa rahaa niin halvalla voi saada kohtuu laatua. En tiedä olisiko minunkin pitänyt ostaa kotimaasta XR1000 400 €:lla kun sen sai englannista 230 €  
biggrin.gif
No jos saat kolmensadan kypärän 159,95€, täytyy sen olla täysi p.ska ihan pelkästään sen takia, että hinta halpeni tuolla tavalla.

Itse syyllistyin juuri tähän ja ostin vaimolle Suomessa silloin alle kolmesataa (279€ tms.) maksavan kuitu HJC:n Saksasta (FC-Moto) tarjouksesta 139€. Eipä tuo ole valittanut, eikä taida tietää, miten kamalalla tavalla olen toiminut ja hänet vaarantanut.

Viime kesänä ehdittiin kaksi kertaa yhdessä ajelemaan ja vielä on vaimo hengissä... ja tolkuissaan.

Ei mahdu tuo vaimon kypärä minulle, mutta hän on ollut kovasti tyytyväinen eli sanoisin, että hinta/laatu kohdallaan noissa HJC:n kypärissä.

Eikös nää kaikki kypärät joita myydään euroopassa ole läpäisseet joku 22.05 testin? Siis suojaavuus kokeen? Se, että hinta on halvempi johtunee varmaan sitten käytön kestävyydestä/ mukavuudesta ym. Eli nitinät ja natinat ynnä muut saranat.
biggrin.gif

Back