• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suositelkaa mukavaa kypärää joka hengittää!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jleino
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei mulla oo C3:n ainakaan huurtunu, ilmaa riittää ihan tarpeeks.
Siitähän tässä oli ilmeisesti kyse, eikä mistään korvatulpista
biggrin.gif

En korviini mitään ylimääräistä ole ruukannu työntää
smile_org.gif
smile_org.gif

Kypärämelu on kuulolle haitallista vaikkei ajon aikana tuntisikaan kipua tai muita epämiellyttäviä tuntemuksia.

Kuuloa kun ei saa takaisin edes rahalla, niin se earin hinta siinä on aika pientä ja niitä oppii käyttämään siinä missä kypärääkin tai ajokamppeita. Kuten aiemmin mainittu, pienehköllä investoinnilla saa sitten jo aktiivisuojaimen tasoisia tulppia.

Komppaan edellistä. Siinä saa lievemmässäkin puhallusotteessa tehdä Työtä sen kohinankin poistoksi. Sitten kun musat soi korvissa oikein kunnolla, on juna jo mennyt.

Jos joku arpoo korvatulppien käytön tarpeellisuutta, niin kannattaa jutella melun seurauksena tinnituksen elämänkumppanikseen saaneen kanssa. Siinä saattaa piipahtaa mielessä, josko moista naimakauppaa kannattaisi jotenkin yrittää välttää.

No tähänkin ongelmaan voi suositella BMW:n integraaleja.
Jotka on Schuberthin suunnittelemia ja valmistamia. Suupertit on parhaita. Mikä on kohtuuhinta parhaasta?

Missä sulla Hannula soi? Mulla vinkuu josain 10 kilon yläpuolella eikä juuri päivisin haittaa. Nyt vasta vanhana oon huomannut. Ajaessa ei vielä mätä ihan sikana, mutta joku propun poraaminen kiviseinään on ihan murhaa, ei pysty.

Ei mulla soi, pää ehkä vähän kumisee. Muotoon valetuilla tulpilla on menty ekasta päivästä alkaen.

Noi Bemut on muuten pitkälti BMW:n speksaamia vaikka Schuberth ne tekee. Noiden valmistajien kypäriä kun vertaa niin huomaa, ettei ne samanlaisia olekaan. Bemarit on mun mielestä parempia.

Täytys varmaan tarkastaa joku oikea BMW sitten.

Mulla on bändien roudausta ja tulpatonta kurvailua takana enemmän kuin lääkäri määrää. Ihmeen vähällä olen päässyt. Tulpat on nykyään pakolliset, korvat käy päivä päivältä aremmiksi. Vanhuus tulee.

Tutustuttuani WebBikeWorldin käyttäjätestiin, valinta on edelleenkiin Schuberth J 1. Hinnat ovat muuten huimasti
nousseet ? Louis väittää myyvänsä suht. sopivasti, toinen
asia on se, onko niitä yleensä varastossa. Suosittelen " meidän"
kauppaamme Reliatecia, sieltä minäkin sen ostin.

Mulla oli viimeksi loppupuntarissa Schuberth vs. Arai ja Arain puolelle kaaduttiin sopivuuden puolesta.. laadun puolesta valinta olisi ollut myös Arai. Schuberth oli hintaansa nähden kumman viimeistelemätön. Jotain styroksia kai ne pehmikkeet olivat ja sen aurinkovisiirin käyttö ei ollut ollenkaan sulavaa.

Ei tuo mun nykynen potta ainakaan liian iso ole, mistä kawa ltd mainitsikin.

Täytyy kokeilla eri vaihtoehtoja niin siitähän tuon sitten tietää, varsinkin kun täältä saa hyviä suuntia mitä merkkiä katsella.

Noista tulpista, kuinkahan moni motoristi niitä käyttää ja ovatko ne todellakin niin tarpeen kuin tässä topicissa on annettu ymmärtää? Riippuu varmaan pyörän aerodynamiikasta ja monesta muustakin asiasta.

Toki entisellä endurolla ajaminen oli tuskaa motari nopeuksissa kun tohina oli aivan valtaisa, parin tunnin ajon jälkeen päätä särki ja korvissa huusi. Siitä mielenkiintoni myös tätä asiaa kohtaan. Nykyisellä pyörällä tuo tohina ei ole kova tai häiritse kovassakaan vauhdissa, mutta vaikuttaisi siltä että kannattais hankkia hyvät tulpat joita pitää aina ajaessa pidempään jos sitä seuraa ajanmittaan jonkinasteinen kuulovaurio
062802moto_prv.gif

Sharkin rsr2 ei huurru, ei tarvii pinlockkia, hyvä ventilointi ja paksu viisiiri, ikinä ei oo edes punaisissa valoissa visiiriä tarvinnu avata.... siis jos ei halua.

Back