Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai tavalisella akkulaturilla herättelee sitä sen verran ett napajänite nousee sen verran ett ctek tunnistaa sen taas akuks ja alkaa lataamaan.Akun voi saada herätettyä kun annat toisesta akusta sille virtaa jonkin aikaa ja sitten heti laturiin.Saman ostin mutta oli akku vaan niin kuollut ettei ollut APUVA!Ctek xs800 motonetistä 39,90e.
Ei se hukkaan mene! Jääpä odottaan ensi talvea!
Voi tolla xs800:llakin ladata autonkin akkuu, kestää vaan kauemmin ku max virta on 0.8A, kun taas 3600:ssa 3.6A.Komppaan CTEK XS800:n puolesta mopokäytössä +Ctek xs800 motonetistä 39,90e.
Huoleton ylläpitolaturi, made by Sweden.
Voi asentaa ne mukana tulevat kiinteät piuhat akun napoihin.
Tai kuten itse, latausliittimen toiseen päähän tupakkasytkän pistoke ja latailee akun tupakkasytkäliitännän eli virranottopistokkeen kautta![]()
PS. Niin ja tuolla CTEK 3600:lla taas voipi latailla mopon kuin autonkin akkua tarpeen mukaan.
Ctek 3600 muistaa sen vimosimman asentonsa = ei tartte sähkökatkon jälkeen uudelleen mode-nappiakaan tuikkiajos tuosta käy omastani (joku ctekki) käy syöttö jännite poisssa vaatii aina sen napin painamisen ennenkun tekee mitään..
sanoi:On kätevä ja näemmä kuta kuinkin ikuinen.
Olen yrittänyt löytää Ctekkiin vastaavia, ei vaan löydyOptimate III on toiminut jo 5 vuotta...
Olisko kellään tietoa mistä saisi optimateen sopivia akunpään töpseleitä? Voisi asentaa tuollaisen kaikkiin pyöriin niin ei tarvitsisi enää käyttää hauenleukoja. EDIT: Itse itselleni vastaten, egaystä tietenkin.
CTEK PISTOKKEITA!?Olen yrittänyt löytää Ctekkiin vastaavia, ei vaan löydyOptimate III on toiminut jo 5 vuotta...
Olisko kellään tietoa mistä saisi optimateen sopivia akunpään töpseleitä? Voisi asentaa tuollaisen kaikkiin pyöriin niin ei tarvitsisi enää käyttää hauenleukoja. EDIT: Itse itselleni vastaten, egaystä tietenkin.
Onko joku onnistunut?
+ 1Benton, James Benton![]()