Täytyy minunkin antaa ääneni tuolle Daytonan Road Starille. Oikeastaan ainoa vika kengissä on hinta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, eipä taida tuo lättäjalkasuus paljoakaan siihen vaikuttaa kuinka leveä jalkateräsi on. Eikös se ole vain ominaisuus, että jalkapohjasta puuttuu tuo holvi.Vau, ja minä kun luulin olevani lättäjalkaOxstar tcs goret itellä ja tyytyväinen olen ollu. Eipä kyllä muita monoja ole ollukkaan.
Taitaa tuo lesti olla hieman kapeahko suomalaiseen jalan tyyliin.![]()
Nämä on hyvät!! Kunhan rasvailee välillä saranoita!Oxtar TCS goret toimiiTodistetusti pitää vettä todella hyvin.![]()
Nimim. Rukalta Tampereelle vesisateessa eikä varpaat kastunut.
Sidin vertebra II:lla ainakin kävely onnistuu ihan mainiosti, häiritsevään narinaankin auttaa kun sillontällön suihkii tissinparannusainetta (Silikonia) tossujen natinaa pitäviin osiin.Mites näillä jo esitetyillä onnistuu kävely ajon väleissä?!? Itellä on MP-asun "kunnon" kengät mut eipä niillä hirveesti kävellä, mielummin kävelis jalat valettuna betonilla täytettyihin ämpäreihin...![]()
www.hanx.fiNyt tarttis löytää halvat (~100e) tohvelit. Ulkonäköseikoilla ei mitään väliä, kunhan nyt vettä pitäisivät parmmin kun nykyiset vanhat skeittikengät![]()
Halvin tähän mennessä eteen osunut oli joku MP-Asun n.130 euron kenkä, mutta vieläköhän tuosta saisi muutaman kympin pois nipistettyä? Lidlillä oli vuosi sitten edukasta tossua, mutta eipä näkynyt kuuluvan tämän kevään valikoimiin.
Itselläni sattui viime syksynä eteen sun kategoriaan sopivat töppöset; Akito Intrat. Maksoivat muistaakseni 57-59€. Mun jalat on niin mölön malliset ja isot, että tossujen etsiminen on riittävän vaikeeta. Mitään hypersporttisia saappaita en ole vielä mukavaksi todennut. Malliltaanhan nää on ihan touringit, mutta jalassa mukavat ja ainakin mun ajoille riittävän tukevat. Tuntuvat pitävän vedenkin ulkopuolella, ainakin nyt kevään ajojen perusteella.Nyt tarttis löytää halvat (~100e) tohvelit. Ulkonäköseikoilla ei mitään väliä, kunhan nyt vettä pitäisivät parmmin kun nykyiset vanhat skeittikengät![]()
Halvin tähän mennessä eteen osunut oli joku MP-Asun n.130 euron kenkä, mutta vieläköhän tuosta saisi muutaman kympin pois nipistettyä? Lidlillä oli vuosi sitten edukasta tossua, mutta eipä näkynyt kuuluvan tämän kevään valikoimiin.
Italolla (.ORG-shop) näin jotkut Richan kalvolliset popot eilen ja hinta oli 99€.Nyt tarttis löytää halvat (~100e) tohvelit. Ulkonäköseikoilla ei mitään väliä, kunhan nyt vettä pitäisivät parmmin kun nykyiset vanhat skeittikengät
Itse ostin viime kaudella Gianni Falco Siriukset.Nyt tarttis löytää halvat (~100e) tohvelit. Ulkonäköseikoilla ei mitään väliä, kunhan nyt vettä pitäisivät parmmin kun nykyiset vanhat skeittikengät![]()