Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpä tajunnut tolla hintojen tiedustelu reissulla kysästä rengasta nähtäväksi, joten ei pysty sanoon.Mitäs renkaiden paistoleimat?
Onko jotain tietoo et nuo renkaat on noin vanhoja? Takasta ei nimittäin ollu varastossa, joten se menis tilaukseen. Saattaahan nuo tietenkin tulla jostain missä ne on seissy sen kolme vuotta. Ja ite kysymykseen vastaus että eo kannata. Eikä ole aikomusta laittaakkaan jos tosiaan ovat useamman vuoden vanhoja.kannattaneeko laittaa uutta etukumia alle joka on maannu varastos kolmisen vuotta?
siis en noista renkaista tiedä yhtään missä ja miten kauan on säilytetty. itse vaan sain ku pyörän ostin renkaan mukaan joka on ollut häkkivarastos nyt jotain kolmisen vuotta niin sitä vaan kyselin että onko se viel hyvä..Onko jotain tietoo et nuo renkaat on noin vanhoja? Takasta ei nimittäin ollu varastossa, joten se menis tilaukseen. Saattaahan nuo tietenkin tulla jostain missä ne on seissy sen kolme vuotta. Ja ite kysymykseen vastaus että eo kannata. Eikä ole aikomusta laittaakkaan jos tosiaan ovat useamman vuoden vanhoja.kannattaneeko laittaa uutta etukumia alle joka on maannu varastos kolmisen vuotta?
Niinpä, olisikohan olleet 2 vuotta markkinoilla.. Ihan varmaksi en muista sanoa, osta pois.Eipä noi Corsa3:t oo kovin kauaa ees markkinoilla ollu...Kyllähän rengas säilyy useamman vuoden jos se on säilytetty oikeaoppisesti suojassa auringonvalolta jne.![]()
Ei riitä, lisäksi pitää olla vielä halvat, ainakin mun lompakolla...Eikös se riitä renkaiden ostokriteeriks että ne on mustia ja pyöreitä?![]()
Itsekin ostin uuden etukumin (z6) Reliatecista talvella irtovanteelle laitettuna mielestäni kohtuu hinnalla. Kumi oli alle vuoden vanha. En jaksa 10 € säästön takia alkaa kikkailemaan nettifirmojen kanssa ja arvailemaan montako vuotta vanhan renkaan mahdan saada.Toki täältä renkaita löytyy kohtuurahaan. Kyllä paljon pitää säästää
että netistä tilaisi. Minä ainakin sain kahdet Pirellit Reliatecista ihan
sopivasti ja kaveri myös customiinsa. Pikku kimppa vaan kasaan.