• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suomestakin saa renkaita kohtuu edullisesti.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kari1304
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kävin tossa tänään Oulun Kärkkäisellä kysäseen rengas settiä (120/70 x 17 & 190/50 x 17). Pirelli diablo corsaIII jotain about 230€ irtoventeelle asennettuna. Ei paha hinta mun mielestä.
thumbs-up.gif

Riippuu miten säilytetty, mikäli lämpimässä ja auringossa ja ajatuksena käydä radallakin niin miettisin kahteen kertaan, miksei jos hinta on kohdallaan.
Normikäyttöön sopii ihan hyvin, ei toi 3v ole vielä paha. Viisivuotiaskin on ihan ok jos oikein säilytetty.

kannattaneeko laittaa uutta etukumia alle joka on maannu varastos kolmisen vuotta?
Onko jotain tietoo et nuo renkaat on noin vanhoja? Takasta ei nimittäin ollu varastossa, joten se menis tilaukseen. Saattaahan nuo tietenkin tulla jostain missä ne on seissy sen kolme vuotta. Ja ite kysymykseen vastaus että eo kannata. Eikä ole aikomusta laittaakkaan jos tosiaan ovat useamman vuoden vanhoja.

Turha pelätä niiden paistoleimojen vuosia.
Hyvin säilytetty (viileessä ja hämärässä) rengas on 5V-ikäisenä vielä kuin uusi.
Jos näin ei olis niin standardi varmaankin vaatis "parasta ennen" leimauksen.

Jos mä nyt ostaisin ylivuotisen uuden kympin. Mopo olis valmistunut tehtaalla vuosi ennen maahantuontia. Siihen olis asennettu renkaat jotka oli paistettu reilu vuosi ennen asennusta.
>>> Mun uudessa mopossa olis yli 3 vuotta vanhat renkaat. Kuka tosissaan on sitä mieltä ettei mun uudella rakkaalla mopolla voisi lähteä ajelemaan, vaikka radalle?

kannattaneeko laittaa uutta etukumia alle joka on maannu varastos kolmisen vuotta?
Onko jotain tietoo et nuo renkaat on noin vanhoja? Takasta ei nimittäin ollu varastossa, joten se menis tilaukseen. Saattaahan nuo tietenkin tulla jostain missä ne on seissy sen kolme vuotta. Ja ite kysymykseen vastaus että eo kannata. Eikä ole aikomusta laittaakkaan jos tosiaan ovat useamman vuoden vanhoja.
siis en noista renkaista tiedä yhtään missä ja miten kauan on säilytetty. itse vaan sain ku pyörän ostin renkaan mukaan joka on ollut häkkivarastos nyt  jotain kolmisen vuotta niin sitä vaan kyselin että onko se viel hyvä..

Eilen pyörittelin käsissäni kolmea eri rengasta jotka oli kärkkäiseltä ostettu, yks oli vuodelta 08 ja muut 07, tosin kyseiset renkaat olivat diablo stradoja.

Eipä noi Corsa3:t oo kovin kauaa ees markkinoilla ollu...
smile_org.gif
Kyllähän rengas säilyy useamman vuoden jos se on säilytetty oikeaoppisesti suojassa auringonvalolta jne.

Toki täältä renkaita löytyy kohtuurahaan. Kyllä paljon pitää säästää
että netistä tilaisi. Minä ainakin sain kahdet Pirellit Reliatecista ihan
sopivasti ja kaveri myös customiinsa. Pikku kimppa vaan kasaan.

Ovat Pirellit Corsa III:set tosi halvat ja asennuttuna! Puollella myyvät Duellin ohjehinnasta!

Ei ole Duellin jälleenmyyjillä mitään mahdollisuutta vastata tuollaiseen hintaan.

Toki täältä renkaita löytyy kohtuurahaan. Kyllä paljon pitää säästää
että netistä tilaisi. Minä ainakin sain kahdet Pirellit Reliatecista ihan
sopivasti ja kaveri myös customiinsa. Pikku kimppa vaan kasaan.
Itsekin ostin uuden etukumin (z6) Reliatecista talvella irtovanteelle laitettuna mielestäni kohtuu hinnalla. Kumi oli alle vuoden vanha. En jaksa 10 € säästön takia alkaa kikkailemaan nettifirmojen kanssa ja arvailemaan montako vuotta vanhan renkaan mahdan saada.

Aika halpaa. Stormilta tampereelta olis saanu yhden 180/55 Diablon irtovanteelle edulliseen ~220euron hintaan. Samaa nakkia saa ulkomailta puolet halvemmalla..edit. Valehtelin. Englannista sais 114.6e postikuluineen..edit.2 reliatecilla 172.04 €. on siinä renkulassa hintahaitaria..

Back