• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suomen nopein 2012

vetomies sanoi:
Mitään hajua, millä virityksillä joku ajoi kullanvärisellä S1000RR:llä 318 km/h?

Minä ajoin Acid Greenillä S1000RR:llä. Dataloggeri antoi vielä paremmat nopeudet. Nopeudet olivat, 314.2, 319.9, 320.0, 321.5, 322.7 ja 319.6 kmh. Katsoin vielä parhaimman vedon ensimmäiset 400 metriä, aikaa kului noin 10.1 sekuntia ja vauhtia oli 247,9kmh. Hyvä varttimailin aika :D

Pyörään ole tehty muuta kuin vaihdettu Akran kokoputki, PowerCommander, pienempi takaratas, 2,5cm madallettu, ja hieman teippasin reikiä umpeen.

Pasi K sanoi:
Minä ajoin Acid Greenillä S1000RR:llä. Dataloggeri antoi vielä paremmat nopeudet. Nopeudet olivat, 314.2, 319.9, 320.0, 321.5, 322.7 ja 319.6 kmh. Katsoin vielä parhaimman vedon ensimmäiset 400 metriä, aikaa kului noin 10.1 sekuntia ja vauhtia oli 247,9kmh. Hyvä varttimailin aika :D

Pyörään ole tehty muuta kuin vaihdettu Akran kokoputki, PowerCommander, pienempi takaratas, 2,5cm madallettu, ja hieman teippasin reikiä umpeen.

Ei paha - 200 mph-kerhoon putkiviri-tonnisella. Onnittelut!

Pasi K sanoi:

Onnittelut! Tämä oli ilmeisesti ensimmäinen alle 1000cc vapari 200mph -kerhossa Suomessa? Ja toinen alle 1100cc vapari oman Suitsa-wanhukseni lisäksi :thumbup:

Täytyypä laitella videoo vedoista kun saan kasaan, tuli kuvailtua aamusta asti kentällä. :jpstyle:

Tylyttäjä sanoi:
Onnittelut! Tämä oli ilmeisesti ensimmäinen alle 1000cc vapari 200mph -kerhossa Suomessa? Ja toinen alle 1100cc vapari oman Suitsa-wanhukseni lisäksi :thumbup:

Kiitoksia myös tästä. Niin minäkin olen käsittänyt ettei alle tonnista vaparia ole ollut vielä 200mph-kerhossa.

Pasi K sanoi:

Siinähän se: http://www.youtube.com/watch?v=15XOe7rAvfQ

Pasi K sanoi:
Kiitoksia myös tästä. Niin minäkin olen käsittänyt ettei alle tonnista vaparia ole ollut vielä 200mph-kerhossa.

Onnittelut vielä hienosta suorituksesta! Bemarit näyttää kulkevan suhteellisen vähillä virityksillä. Tehopainosuhde on kohdillaan :peukutpystyyn:.

Pasi K sanoi:

näyttikö toi tutka liian vähän, yks sanoi että gps näytti 2kmh enemmän,itsellä 2x 318 ja viimeinen 309 :sad:

tl72 sanoi:
näyttikö toi tutka liian vähän, yks sanoi että gps näytti 2kmh enemmän,itsellä 2x 318 ja viimeinen 309 :sad:

ainakin ainakin mun logien mukaan tutka ja vilkut oli ennen mailin merkkiä

edit: eihän noista liitteistä saa selvää... tästä isompana:
http://snu.kuvat.fi/kuvat/Sälää/dist2.jpg
http://snu.kuvat.fi/kuvat/Sälää/dist3.jpg

rullasin siis kaasun kiinni vasta vilkkujen jälkeen.
http://www.youtube.com/watch?v=ZdbvwqZ2lDs&list=UUMVoeUqLPAMZNqqs3XgotYA&index=2&feature=plcp

Liitetiedostot

• dist2.jpg
    dist2.jpg
    101,4 KB · Katselut: 102
  • dist3.jpg
    dist3.jpg
    101,6 KB · Katselut: 93
jarim sanoi:
1. 336 (vaparina), 19/42 välityksillä 190/55/17 renkaalla
2. 352 (ilokaasuilla), 19/39 välityksillä 190/55/17
3. 355 (ilokaasuilla), 19/39 välityksillä 190/55/17
4. 361 (ilokaasuilla), 19/39 välityksillä 190/55/17

Katuvaparillakin pääsee 100m/s. :p

Mahtaakohan olla ME pumppubensalla ajettuna ahtamattomana? :WAZAAP:

Simbulli sanoi:
Ehkä tulkitsen kirjoitusta väärin :blink:...,
eli vaparina kulkenut 336 ja kaasuilla 361,
jotenka käsittääkseni ei vaparina "satasen kerhossa" :paikallatuulee:

Hieno suoritus jokatapauksessa. :thumbup:

Ehkä tulkitset joo. Eikö pyörä mielestäsi ole katuvapari, vieläpä muutoskatsastettu ja täysin laillinen siis? Ilokaasuillahan minä kerroin ajaneeni ja sekin on täysin laillinen POLTTOAINE suljetulla alueella käytettynä. :;):

Pointti siis oli ettei 100m/s tulokseen välttämättä tarvitse ahdinta.

Miten noissa lentokenttäajoissa ohjeistetaan toimimaan moottoririkon yhteydessä kun ilmeisesti joku Mustang on räjähtänyt vetonsa aikana ja silti rullasi kentän loppuun?! Aattelin vaan että öljyä sinne radalle tuskin halutaan niin äkkiä tuli mieleen että itse ainakin ohjaisin ajokkini heti savupilven/räjähdyksen havaittuani radalta sivuun. :O

cool´eri sanoi:
Miten noissa lentokenttäajoissa ohjeistetaan toimimaan moottoririkon yhteydessä kun ilmeisesti joku Mustang on räjähtänyt vetonsa aikana ja silti rullasi kentän loppuun?! Aattelin vaan että öljyä sinne radalle tuskin halutaan niin äkkiä tuli mieleen että itse ainakin ohjaisin ajokkini heti savupilven/räjähdyksen havaittuani radalta sivuun. :O

En muista kuulleeni asiasta ohjeistusta. Kiihdytyshommissa on joskus ollut ohjeena ajaa sivuun. Varmasti kannattaa ajaa sivuun jos se on turvallista tehdä (+200 km/h ja renkaat öljyssä kannattaa ehkä vältää äkkiliikkeitä). Kiitoratojen sivussa on vielä niitä merkkivaloja mitä pitää varoa.

Ei ole vielä tiedossa, tulpat/kytkin näytti ainakin ehjiltä...
Sen verran tota muuta touhua (ja onneksi toi "kakkospyörä"), että katsotaan rauhassa.

Back