Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai tossa nyt mitään sen ihmeellisempää oo. Turpo keulaan ja pari putkimutkaa jonoon.Otan ihan puhtaana vittuiluna kaikille Eniten kawan vol2 turbo asennukset.
Suhteellisen pervessin näköinen asennus noiden naamakirjakuvien perusteella.Ei kai tossa nyt mitään sen ihmeellisempää oo. Turpo keulaan ja pari putkimutkaa jonoon.Otan ihan puhtaana vittuiluna kaikille Eniten kawan vol2 turbo asennukset.![]()
Onhan toi tietty vähän tekijänsä näköinenSuhteellisen pervessin näköinen asennus noiden naamakirjakuvien perusteella.Ei kai tossa nyt mitään sen ihmeellisempää oo. Turpo keulaan ja pari putkimutkaa jonoon.Otan ihan puhtaana vittuiluna kaikille Eniten kawan vol2 turbo asennukset.![]()
![]()
melko pitkään mietin jotta viitsisikö joku herjalla rakennella tuollaista härpäkettä kawan keulille (ja mietin vieläkin).Mutta onhan se pikkasen röyhkeen näköinen munkin mielestä![]()
Mitkäs olikaan metanoolin ominaisuudet ja edut tommosessa turbokoneessa ? Ainakin sitä joutuu syöttään huomattavasti enemmän, eikös.Helppohan tota projektia on tehdä kun suunnittelin koko metanolitekniikan jo pari vuotta sitten omaan 12R:n, loppu vaan mielenkiinto ja rahat kun autoprojekti vei mennessään. Nyt siirrettiin ajatukset 14R:n, joka on melko identtinen rakenteeltaan.
No ei mut ohan toi vähän sellanen isojenpoikien rojekti jossa saa normi turbopyörät näyttämään pv jatkeiltaEi kai tossa nyt mitään sen ihmeellisempää oo. Turpo keulaan ja pari putkimutkaa jonoon.Otan ihan puhtaana vittuiluna kaikille Eniten kawan vol2 turbo asennukset.![]()
T-paidat kyllä kelpaa ja sellaisen ostanki, mut pistäkääs nyt ihmeessä joku muukin supportti-tili esille, mä ainakin osallistuisin muutamalla roposella ja uskon et moni muukin, hyvän asian puolesta!Totta kyllä että jonkun verran saatiin ulkopuolista rahoitusta, joka kattaa näillä näkymin noin kolmanneksen uuden tekniikan tekemisestä. Samalla tiimiin saatiin kakkoskuljettaja, Mr. XYZtodella hienoa myös, että any10 ei oo enää yhden tilipussin varassa, vaan sieltä löytyy nyt vissiin jotain muutakin rahoitusta.![]()
Loput menee tällä hetkellä mun pussista, ja toivotaan että toi Jorman vanha setti tekis kauppansa että saatais tappiot minimoitua.
Nii että ostakaas se turpo, tai ainaski t-paitoja![]()
Ei me kyllä semmosiin ruveta. Paitojen, nykyisten ja tulevien, hintaa voidaan toki nostaa jos tuntuu että ne on liian halpoja nykyään.T-paidat kyllä kelpaa ja sellaisen ostanki, mut pistäkääs nyt ihmeessä joku muukin supportti-tili esille, mä ainakin osallistuisin muutamalla roposella ja uskon et moni muukin, hyvän asian puolesta!Totta kyllä että jonkun verran saatiin ulkopuolista rahoitusta, joka kattaa näillä näkymin noin kolmanneksen uuden tekniikan tekemisestä. Samalla tiimiin saatiin kakkoskuljettaja, Mr. XYZtodella hienoa myös, että any10 ei oo enää yhden tilipussin varassa, vaan sieltä löytyy nyt vissiin jotain muutakin rahoitusta.![]()
Loput menee tällä hetkellä mun pussista, ja toivotaan että toi Jorman vanha setti tekis kauppansa että saatais tappiot minimoitua.
![]()
No toihan ratkeaa sillä et paidan hinta olis 50 ekee.Ei me kyllä semmosiin ruveta. Paitojen, nykyisten ja tulevien, hintaa voidaan toki nostaa jos tuntuu että ne on liian halpoja nykyään.T-paidat kyllä kelpaa ja sellaisen ostanki, mut pistäkääs nyt ihmeessä joku muukin supportti-tili esille, mä ainakin osallistuisin muutamalla roposella ja uskon et moni muukin, hyvän asian puolesta!Totta kyllä että jonkun verran saatiin ulkopuolista rahoitusta, joka kattaa näillä näkymin noin kolmanneksen uuden tekniikan tekemisestä. Samalla tiimiin saatiin kakkoskuljettaja, Mr. XYZtodella hienoa myös, että any10 ei oo enää yhden tilipussin varassa, vaan sieltä löytyy nyt vissiin jotain muutakin rahoitusta.![]()
![]()
Ja aikaisemmalle kysyjälle, jonka postauksen valitettavasti olin aiemmin ohittanut, kyllä niitä paitoja on nimenomaan hertsikan myymälässä jossa voi käydä sovittamassa ja ostamassa. Kiitos![]()
No toihan ratkeaa sillä et paidan hinta olis 50 ekee.Ei me kyllä semmosiin ruveta. Paitojen, nykyisten ja tulevien, hintaa voidaan toki nostaa jos tuntuu että ne on liian halpoja nykyään.T-paidat kyllä kelpaa ja sellaisen ostanki, mut pistäkääs nyt ihmeessä joku muukin supportti-tili esille, mä ainakin osallistuisin muutamalla roposella ja uskon et moni muukin, hyvän asian puolesta!Totta kyllä että jonkun verran saatiin ulkopuolista rahoitusta, joka kattaa näillä näkymin noin kolmanneksen uuden tekniikan tekemisestä. Samalla tiimiin saatiin kakkoskuljettaja, Mr. XYZtodella hienoa myös, että any10 ei oo enää yhden tilipussin varassa, vaan sieltä löytyy nyt vissiin jotain muutakin rahoitusta.![]()
![]()
Ja aikaisemmalle kysyjälle, jonka postauksen valitettavasti olin aiemmin ohittanut, kyllä niitä paitoja on nimenomaan hertsikan myymälässä jossa voi käydä sovittamassa ja ostamassa. Kiitos![]()
![]()
teettäkää yksi paitamalli lisää "ANY10 support" logolla ja sille se 50e hinnaksi. voisin jopa ostaa.No toihan ratkeaa sillä et paidan hinta olis 50 ekee.Ei me kyllä semmosiin ruveta. Paitojen, nykyisten ja tulevien, hintaa voidaan toki nostaa jos tuntuu että ne on liian halpoja nykyään.T-paidat kyllä kelpaa ja sellaisen ostanki, mut pistäkääs nyt ihmeessä joku muukin supportti-tili esille, mä ainakin osallistuisin muutamalla roposella ja uskon et moni muukin, hyvän asian puolesta!Totta kyllä että jonkun verran saatiin ulkopuolista rahoitusta, joka kattaa näillä näkymin noin kolmanneksen uuden tekniikan tekemisestä. Samalla tiimiin saatiin kakkoskuljettaja, Mr. XYZtodella hienoa myös, että any10 ei oo enää yhden tilipussin varassa, vaan sieltä löytyy nyt vissiin jotain muutakin rahoitusta.![]()
![]()
![]()
![]()
Näin realistina kuitenkin luulisin että niitä paitoja myytäisiin noin 5 kappaletta vuodessa. Parempi vaihtoehto lienee ois tehdä semmonen valinnainen "osta1, maksa2 tai 3"-nappi tonne shoppiin.
Toi paitamyynti nyt muutenkaan ei oo mikään bisnes, alkaa vissiin pikkuhiljaa niiden hankintakulut olla kuoletettu ja paidat on melkein loppuunmyyty. Ollaanhan me tietty saatu "ilmaiseksi" siinä ohessa tiimipaidat.![]()
Semmonen vaikutus niillä on.Kylläpä tuntu voimakkaalta kun pukeutu ANY10 paitaan![]()