Tuloslistahan on juuri tuollainen, mutta kertooko se susta jotain aerodynamiikasta? Heitä nyt esimerkiksi montako saman teholuokan Kawasakia kun esim sun laitteesi viivalla oli tänään? 2jorma2 oli ilmeisesti ainut, ja Jorman laite ei aivan satavarmasti tainnut loppuun asti työntää. Minusta Busa on noin "satakertaa" yleisempi nopeusajojen rakentelun kohde kun joku muu merkki ja se on suuri syy sille että listassa ei paljon muita merkkejä näy.Tulevaa tuloslistaa...Onkos Hallin tulokset tavanneet tulla tuonne nettisivulle kaikkien näkösälle vai ei?
Mitenköhän mahtoi tuo kova tuuli vaikuttaa? Itse veikkaisin että ainut mitä se häiritsi niin kaasun pohjassa pysyvyyttä. Jos oli päätä pitää naru kireällä pienestä riepotuksesta huolimatta niin siitä sai ehkä jopa apuja?
Putkiviri, mutta ruiskusta kopeloimaton ZX12 näytti pysyvän ihan kohtuullisesti saman viritysasteen omaavien Bussien matkassa, paras 306Väittäisin että Busan aerodynamiikan etumatka on jonkin verran liioiteltua.![]()
1. Hayabusa
2. Hayabusa
3. Hayabusa
4. Hayabusa
5. Hayabusa
6. Hayabusa
Liioiteltua? Missä ne Kawasakit on?![]()
Peilailen tuota aerodynamiikkaa esim sitä vasten, että mun oma rukki työntää penkissä x noin 160-165hp renkaalle, kun taas gen2 bussi samassa penkissa 190-200hp renkaalle. Silti noiden putkiviritteisten gen2 laitteiden loppunopeudet ei eroa mitenkään merkittävästi tuosta mun vedosta. Tuolla tehoerolla gen2 vs. 12 loppunopeuksien pitäis olla melkosta paljon kauempana toisistaan jos aerodynamiikka ero pitää paikkansa, vai olenko susta aivan hakoteillä?