Mites se Taxin, Ydinvoimalan ja Yöjunan Joensuun 2009 parhaitten vetojen Vbox kärryröiden päällekkäin saamisen laita oli? Muistanko oikein jotta Mika14R lähetti omansa JariM älle mutta asia unohtui Artsin reissun takia ? Eli Artsi jos oot kuulolla niin lähetä oma käppyräsi JariM älle niin saadaan ihmetellä taasen?
Jou, en oo vielä talvihorroksessa. Mulla on - perinteisesti - vaikeutta kaivaa dataa ulos muistikortilta: kone herjaa kortin olevan alustamaton (käytin prkl eri korttia kuin aiemmin, liekö nyt sitten ollut viallinen). Voin ton lähettää jollekin neropatille (jarim?)
tongittavaksi josko siitä jotain saisi pelastettua... kiinnostaisi itseänikin vilkaista käppyrää.
Kiitos onnitteluista, oisin nää land speed touhut jättänyt jo viime vuonna jos ois pyöräkaupat toteutuneet viime syksynä. Toisin kävi, joten homma jatkui ja vähän parannuksia edellisiin vuosiin tuli kuin tulikin. Mainitaan nyt tässä vielä että se Hallin nopeus oli alle 375, eli tarkalleen 374,7 km/h (tuleville ennätyksenjahtaajille tärkeä pointti, joskus voi kymmenykset ratkaista kuten ainakin jouniri tietää).
Kiinnostaisi myös kärkikolmikosta seuraavat, saisiko joku ahkera kerättyä vaikka Top 10 listan tänne kauden eri tapahtumien tuloksista..? Niin hyviä suorituksia tuli kentillä nähtyä ja kun laji selvästi on saanut työntöä, voisi tuloksia seurata laajemminkin. Hienoa nähdä että kawatkin tekevät lupaavaa nousua listalla!
Mun pyörä oli tällä kaudella parhaimmassa vireessä kuin milloinkaan, kuskilla vähän motivaatiovaikeuksia (mm. shifteri edelleen kytkemättä vain laiskuuden vuoksi). Pyörässä (ja varsinkin kuskissa) on vielä kehitettävää, mutta mulla tilanne yhä kuten viime syksynä: kukahan haluaisi
jatkaa valmiista pöydästä?
Laitanpa vielä muistaessani pyörän ja samalla oman kehityksen 'muistiin' tänne netin perukoille (saa sitten lapsenlapset googlata vaarin hölmöilyjä):
2009 Halli 374 km/h
2008 Lappeenranta 367 km/h
2007 Joensuu 350 km/h
2006 Joensuu 335 km/h.
2005 Joensuu 285 km/h (eka kerta ja koukkuun jäin)
Kenttäennätykset Halli, Lappee, Joensuu (ja Räyskälä, 307
)