RiderOnTheStorm
MotOrg ry jäsen
Oma selkäsuoja rintapanssari alkaa olla elämänkaaren lopussa. Onko kokemuksia Sweep Kusazurista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On kokemuksia!RiderOnTheStorm sanoi:Onko kokemuksia Sweep Kusazurista?
Go-Za sanoi:On kokemuksia!
TH1972 sanoi:En jaksa kaivaa, niin kysyn.. Mitä eroa noilla Leattin "normi" ja "Lite" suojapaidoilla on sillai aikuisten oikeasti???
Kyllähän se hiostaa varsinkin selästä. Mutta on mielyttävämpi kuin oikeastaan mikään takki mitä olen kokeillut.V2 sanoi:Minkälainen tuo on päällä hellekelillä? Hiostaako pahasti?
Pekkavee sanoi:Mikä tuo tuommoinen kivijalkakauppa on, jolla on valikoimassaan noin hyvä suojatakki?
pistepirkko sanoi:Olen myös harkinnut suojapaidan hankkimista ja Leatt tuntuu muutoin hyvältä vaihtoehdolta, mutta tuo selkäpanssari näyttää jäävän hieman lyhyeksi niskaa kohden.
Onko kellään kokemusta Rukkan suojapaidoista, esim. Rukka D3O Air RPS Protector?
MoottoriKeisari sanoi:Tätä samaa laitosta ja Leattia olen tässä puntaroinut, onko kokemuksia Rukkaihmisillä? Lisäksi, minkälaisia takkeja porukka tuossa päällä pitää? Jos siis nyt suomi-ilmastosta puhutaan, Espanjan t-paitapuuhat on sitten erikseen.
pistepirkko sanoi:Menin ja tilasin tuon Leattin 3DF AirFit Liten, mutta oli se selkäpanssari niin auttamattoman lyhkänen että pakko oli lähettää takaisin. Alapuolikas selästä oli täysin suojatta, samoin ylimmät nikamat. Ehkä se on tuo minun pitkä selkä, kuten kerran työterveyslääkäri asian ilmaisi.
Edelleen mietityttää Rukkan vermeet. Oliskohan ne enemmän meidän suomalaisten mitoissa.
pistepirkko sanoi:Menin ja tilasin tuon Leattin 3DF AirFit Liten, mutta oli se selkäpanssari niin auttamattoman lyhkänen että pakko oli lähettää takaisin. Alapuolikas selästä oli täysin suojatta, samoin ylimmät nikamat. Ehkä se on tuo minun pitkä selkä, kuten kerran työterveyslääkäri asian ilmaisi.
Edelleen mietityttää Rukkan vermeet. Oliskohan ne enemmän meidän suomalaisten mitoissa.
garagesale sanoi:Missäs pistepirkko vaikuttaa, mulla on Scott 450 joka jää käyttämättä crossiin liika pitkän selkäpanssarin vuoksi. Crossissa kun jumppaa ni välillä selkäpanssarin alaosa koskettaa satulaan ja se ei tunnu hyvältä. 180/85 suomalaiselle istuisi muuten hyvin. Oon harkinnu että sataan panssaria lyhemmäksi, mutta jotenkin se ei tunnu hyvältä ajatukselta. Tota saisi ainakin kokeilla ja varm,aan sen myyn alle 10krt käytettynä sopivasti pois.
Tollane: https://www.fc-moto.de/en/Scott-Pursuit-450-Protector-Jacket

xjrrrrräyh sanoi:Leatt:n 3d:t (AirFit) meillä olleet käytössä jo oisko neljä vuotta ja ainoa mitä nyt täytyisi tehdä on vetoketjun vaihto mun paidasta... Se on pari kertaa viime kesänä kapinoinut, takit on samaa kokoa ja mulla on vähän ympärysmitta isompi niin joutuu piukotuksiin... Muuten ne on olleet mukavat, ei kuumakaan kun on verkkoa ja venyy, helteellä mulla semmonen tosi kiva kankainen mesh-rotsi ja muuten nahkatakki (josta suojat poistettu). Ei olla kumpikaan käytäntöä kokeiltu eli kaatuessa sitä tuotetta testattu, vielä...
Eikä ole tylsä pukea ja käyttää, ei haittaa liikkumistakaan mitenkään. Erittäin hyvä, sanoisin.
Motokeitaaltahan ne hyllystä löytyi.