steme Liittynyt 19.2.2006 Sijainti Pääkaupunki 3.11.2006 #61 nii. ja katellaa sitä "nahkaorjaa" oisko sillä laagerfeldii.. ?
Timberline Liittynyt 14.3.2006 Sijainti Pori 4.11.2006 #62 Olis jotain avautunista täs ton vetäjien suhteen mut en pysty avautuu... aamulla taas....
ttuttu MotOrg ry jäsen Liittynyt 24.8.2005 Sijainti Helsinki/Etelä-Savo 4.11.2006 #63 (Mikk@ @ Marras. 03 2006 sanoi: (ttuttu @ Marras. 03 2006 sanoi: (Sumppa @ Marras. 03 2006 sanoi: (ttuttu @ Marras. 03 2006 sanoi: (Sumppa @ Marras. 03 2006 sanoi: Olihan siellä porukkaa Jeh... Napsauta laajentaaksesi... Montakos siellä oli? Ja moniko niistä ole sen näköönen että on huomenna satamassa? Napsauta laajentaaksesi... Mä toivon että kaikki löytävät tiensä satamaan... Oliskohan siellä toista kymmentä ollut... Muutamalla voi olla aika hyvä happi kyllä aamulla jo... Napsauta laajentaaksesi... No hemmeti! Mää aikaansain tuon ihan kotioloissa! Kyä mää hguomenna tuun! Napsauta laajentaaksesi... On tuo tuleva kämppiskin näköjään harjoitellut. Napsauta laajentaaksesi... Ja mä oon jo ihan tolpillani! Kahvi maistuu ja leivät uppoaa! Kohta taas
(Mikk@ @ Marras. 03 2006 sanoi: (ttuttu @ Marras. 03 2006 sanoi: (Sumppa @ Marras. 03 2006 sanoi: (ttuttu @ Marras. 03 2006 sanoi: (Sumppa @ Marras. 03 2006 sanoi: Olihan siellä porukkaa Jeh... Napsauta laajentaaksesi... Montakos siellä oli? Ja moniko niistä ole sen näköönen että on huomenna satamassa? Napsauta laajentaaksesi... Mä toivon että kaikki löytävät tiensä satamaan... Oliskohan siellä toista kymmentä ollut... Muutamalla voi olla aika hyvä happi kyllä aamulla jo... Napsauta laajentaaksesi... No hemmeti! Mää aikaansain tuon ihan kotioloissa! Kyä mää hguomenna tuun! Napsauta laajentaaksesi... On tuo tuleva kämppiskin näköjään harjoitellut. Napsauta laajentaaksesi... Ja mä oon jo ihan tolpillani! Kahvi maistuu ja leivät uppoaa! Kohta taas