Kai mäkin pari epätoivoista voin majoittaa, mut nukkuminen onkin ihan eri juttu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuulostaa hyvälle ihan vaan yks,Mä en ainaskaan tuu![]()
Mä nukun oikein hyvin tuon Pe - La välisen yön ja juon sitten Tallinnassa teidät pöydänalle![]()
Toden näköisesti meille mahtuu nukkumaan pidemmältä tulleita - josko sitä sitten iltaisella lämmittäisi vaikka saunan ja ottaisi ihan vaan yhden yömyssyksi![]()
edittiä - niitä vihreitä![]()
Tulisit nyt vaan... aina tänne pöydän alle mahtuuMä en ainaskaan tuu![]()
Mä nukun oikein hyvin tuon Pe - La välisen yön ja juon sitten Tallinnassa teidät pöydänalle![]()
Toden näköisesti meille mahtuu nukkumaan pidemmältä tulleita - josko sitä sitten iltaisella lämmittäisi vaikka saunan ja ottaisi ihan vaan yhden yömyssyksi![]()
edittiä - niitä vihreitä![]()
Phoh. Tuplabuukki, enpäs tuukkaan (ja tiedetään, ketään ei kiinnosta).Voishan tuota pistäytyä, vaikken sinne etelään jaksakaan lähteä.
Aisasta seitsemäntään.... paljonko se kuperkeikka tuli maksamaan?Phoh. Tuplabuukki, enpäs tuukkaan (ja tiedetään, ketään ei kiinnosta).Voishan tuota pistäytyä, vaikken sinne etelään jaksakaan lähteä.
Tuotahan täytyykin tässä sitten miettiä...hmm kun jos aamuksi tähtää terminaaliin,ni joutuu aamu-yöstä lähtee,voi tulla väsy liian aikasintaitaa olla parempi et en tuu pe yhelle enkä kahelle jos meinaan laivaan päästä.....jos joltai viel nukkuma paikka uupuu pe ja la väliseks yöks, ni meille saapi tulla koisaa...![]()
Kerrankin järkipuhetta!Tuotahan täytyykin tässä sitten miettiä...hmm kun jos aamuksi tähtää terminaaliin,ni joutuu aamu-yöstä lähtee,voi tulla väsy liian aikasintaitaa olla parempi et en tuu pe yhelle enkä kahelle jos meinaan laivaan päästä.....jos joltai viel nukkuma paikka uupuu pe ja la väliseks yöks, ni meille saapi tulla koisaa...
Voisi kyl olla parempi jättää se Kukkoilu väliin,"tsäänssit" päästä botskiin asti![]()
![]()
Eihän sitä koskaan tiedäJotenkin luulen, että juomat eivät lopu Tallinnasta,
Voi voi, mikä lie amatööri.Jos menee janoisena laivaan, voi tilanne olla jo klo 11.05 -tämä-
Pahin jano kannattaa siis sammuttaa jo ed. iltana.![]()