• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suojakännit Tallinnaan Baari-meeting Hki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä en ainaskaan tuu  
smile_org.gif

Mä nukun oikein hyvin tuon Pe - La välisen yön ja juon sitten Tallinnassa teidät pöydänalle  
tounge.gif

Toden näköisesti meille mahtuu nukkumaan pidemmältä tulleita - josko sitä sitten iltaisella lämmittäisi vaikka saunan ja ottaisi ihan vaan yhden yömyssyksi  
lookaround_orig.gif

edittiä - niitä vihreitä  
tounge.gif
kuulostaa hyvälle ihan vaan yks,
tounge.gif

Mä en ainaskaan tuu  
smile_org.gif

Mä nukun oikein hyvin tuon Pe - La välisen yön ja juon sitten Tallinnassa teidät pöydänalle  
tounge.gif

Toden näköisesti meille mahtuu nukkumaan pidemmältä tulleita - josko sitä sitten iltaisella lämmittäisi vaikka saunan ja ottaisi ihan vaan yhden yömyssyksi  
lookaround_orig.gif

edittiä - niitä vihreitä  
tounge.gif
Tulisit nyt vaan... aina tänne pöydän alle mahtuu
033102beer_1_prv.gif

Aika hiljasta toi saapuminen..ainakaan perjantaina....taitaa olla niin et turkulaiset ei huoli kahta typyä messiin..ehkä me tilataan sit helikopteri
033102beer_1_prv.gif

taitaa olla parempi et en tuu pe yhelle enkä kahelle jos meinaan laivaan päästä.....
smile_org.gif
jos joltai viel nukkuma paikka uupuu pe ja la väliseks yöks, ni meille saapi tulla koisaa...

taitaa olla parempi et en tuu pe yhelle enkä kahelle jos meinaan laivaan päästä.....
smile_org.gif
jos joltai viel nukkuma paikka uupuu pe ja la väliseks yöks, ni meille saapi tulla koisaa...
Tuotahan täytyykin tässä sitten miettiä...hmm kun jos aamuksi tähtää terminaaliin,ni joutuu aamu-yöstä lähtee,voi tulla väsy liian aikasin
confused_orig.gif
Voisi kyl olla parempi jättää se Kukkoilu väliin,"tsäänssit" päästä botskiin asti
tounge.gif

Saattaapi olla kyllä munkin kohdalla että jos 20:00 kukkoon ilmestyn niin voi olla väsynyt matka edessä... Siispä ilmestyn sinne vähän aikasemmin
buttrock.gif
Ihan tarkkaan en tiedä mutta 18 -> taidan olla jo helsingissä

smile_org.gif
Tuotahan täytyykin tässä sitten miettiä...hmm kun jos aamuksi tähtää terminaaliin,ni joutuu aamu-yöstä lähtee,voi tulla väsy liian aikasin
confused_orig.gif
Voisi kyl olla parempi jättää se Kukkoilu väliin,"tsäänssit" päästä botskiin asti
tounge.gif
Kerrankin järkipuhetta!
wink.gif
Jotenkin luulen, että juomat eivät lopu Tallinnasta, vaikka Hesan puolella ei tinttaisikaan?
biggrin.gif

Meikeläinen (wanha kääkkä) ei kyl jaksaisi tintata noin montaa päivää.... tai tuntia...
biggrin.gif

kyllä se on vaan niin että hyvin levänneenä tekee parhaat suoritukset....
biggrin.gif

Eli en myöskään "harjoittele" ennen varsinaista suoritusta....
buttrock.gif

Mutta lauantaina...
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Voihan...nyt tarvis sit sitä majotusta pe-la yöksi siel Tsadin suunnal
tounge.gif
ei pysty lauantaina aamu-yöstä täältä asti raahautumaan..Jos sitten hiljaksiin ja vähän vaan siellä Kukossa
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Back