Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ihmeen herkkänenäisiä sullakin...Ei taida enää onnistua. Vaimolta on kuulemma kiintiö täynnä, kun olen 6 kertaa putsannut kaasuttimet ruokapöydällä. Muu perhe väitti, että bensan hajusta saa muka päänsärkyä - selvä asennevamma.
samaa vikaa tässäkin talossa, mutsi alko valittaan kun aloin purkaan ruokapöyvässä kaasutinta eikä antanu tuuva konetta sisään purettavaksi...Ei taida enää onnistua. Vaimolta on kuulemma kiintiö täynnä, kun olen 6 kertaa putsannut kaasuttimet ruokapöydällä. Muu perhe väitti, että bensan hajusta saa muka päänsärkyä - selvä asennevamma.
Maksaako toi laite suunnilleen samanwerran kuin uusi talli mopolleBensan, homeen, paskan, röökin yms hajun eliminointiin on kätsy ja toimiva konsti. Helppo pitää naarasväki narisemattomana pitempään.
Kliks
Tuli joitain vuosia sitten kannettua 750vfr porukalla neljänteen kerrokseenNykykämppä toisessa kerroksessa ilman isoa hissiä, niin eipä pääse mopo lämpimään..
Akullekin jos on ehjä niin oikea säilytyspaikka pakkanen. Kakkien mamman tekemien piirakoiden vieressäEi taida enää onnistua. Vaimolta on kuulemma kiintiö täynnä, kun olen 6 kertaa putsannut kaasuttimet ruokapöydällä. Muu perhe väitti, että bensan hajusta saa muka päänsärkyä - selvä asennevamma.
Offtopiccia..
Villi arvaus; TriumphOfftopiccia..
Mikä pyörä Pekon viestissä? Aivan hemmetin hyvännäkönen...
Joo joo, mutku...Villi arvaus; Triumph![]()
Käsittääkseni malli on Speedmaster, viisaammat vahvistakoot.Joo joo, mutku...Villi arvaus; Triumph![]()
Äh, antaa olla...![]()
jeps. Erottaa serkustaan Americasta mm. vanteista ja moottorin väristä. Amerikkalaisessa on pinnavanteet ja enemmän kiiltäviä osia.Käsittääkseni malli on Speedmaster, viisaammat vahvistakoot.