• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sulhanen sisälle??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minunkin kultamuru puputtimeni sai alakerrasta talveksi oman makuuhuoneen... Oli siinä vierailla ihmettelemistä... Lisäksi isännän pyörä majaili kylmässä
eek.gif
autotallissa, kun taas minä raahautin oman prätkän sisälle lämpimään... Tosi rakkautta...
inlove.gif

Ei taida enää onnistua. Vaimolta on kuulemma kiintiö täynnä, kun olen 6 kertaa putsannut kaasuttimet ruokapöydällä. Muu perhe väitti, että bensan hajusta saa muka päänsärkyä - selvä asennevamma.

Ei taida enää onnistua. Vaimolta on kuulemma kiintiö täynnä, kun olen 6 kertaa putsannut kaasuttimet ruokapöydällä. Muu perhe väitti, että bensan hajusta saa muka päänsärkyä - selvä asennevamma.
samaa vikaa tässäkin talossa, mutsi alko valittaan kun aloin purkaan ruokapöyvässä kaasutinta eikä antanu tuuva konetta sisään purettavaksi...

Mulla oli pyörä viimetalven olohuoneessa. Ei meillä vaimokkeen kanssa pahemmin ongelmia ollut, no rungon kiillotuksesta aiheutuvasta metelistä se ei tykännyt
wink.gif
tounge.gif

Bensan, homeen, paskan, röökin yms hajun eliminointiin on kätsy ja toimiva konsti. Helppo pitää naarasväki narisemattomana pitempään.
Kliks

No jaa, eipä ne ihan ilmasiakaan oo, noi kaksioon tai kolmioon sopivat laitteet on kait muutaman huntin, pienemmät, yhden huoneen tai pienen yksiön putsaavia saa kait parilla sadalla.

Mulla on toi crossi (Suzuki RM 250) ollu nyt yli puoli vuotta sisällä. Vaihtelevasti sisällä ja parvekkeella. Tankki on tietenkin tyhjennetty kunnolla. Moottori on tyhjennetty öljystä ja jäähdytinnesteestä ja myös jarrunesteet on tyhjennetty. Kämpässä sisällä muutamat öljypullot jotka vähän tuoksahtaa. Pyörä itsessään ei kyllä haise. Myöskään lukuiset naisvieraat ei ole valitellut, että haisisi pahalle.

Niin ja kun eukon sain heitettyä pihalle, niin pyörä tuli seuraavana päivänä sisälle
033102beer_1_prv.gif

Itselle vaan meni nyt hermot tilanahtauteen, joten pyörä tällä hetkellä parvekkeella. Ja kun se on kasassa niin sitten autohalliin.

Remonttia :

11815097.jpg

Mmmmm...harmi kun sivujen uudistuksen myötä meni kuva Eliminaattorista olohuoneen parketilla....kuvien taivaaseen
smile_org.gif

Sitä on paljon helpompi ropata, jos se on olohuoneessa....

Kun ei mahdu mopot hissiin, enkä usko että löytyy porukkaa kantamaan kahta pyörää viidenteen kerrokseen niin kai ne täytyy taas anopin puutarhamökkiin talvettaa.

Viime talven olivat siellä, eikä herkkänenäinen anoppi haistanut mitään kun keväällä tuli ensimäisen kerran käymään mökillään
cool.gif
(siis mopot olivat jo siinä vaiheessa paanalla)

Back