• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

street bikes goes cravel 5.9. Paimio to Yläne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
^tämä hyvä, tosin kortti lähtee jo ennen jos lähteäkseen...
pysyt noitten kurapyöräilijöiten perässä siellä hiekkateillä....ei oo kukaan kortteja kyselemässä
baaa.gif

Tuosta olis saanu valmiin pelin.
Kuva
Juu,olen suranut ton ja muitakin sitä mukaan mitä ovat muutuneet,muita foorumeja käyttäen.
Tosta pyörästä (ja muistakin) löytyy specsit sun muut ja lisäkuvia eri rakenteluvaiheista.
En tiedä oletko hondan omistaja vai ei,mutta jonkko nimellä olen kurafoorumis,täälläkin olisin jos vaan muistaisin mitä salasanaa silloin vuosia sitten käytin kun ekan kerran tänne kirjauduin
biggrin.gif

Kuva
Juu,olen suranut ton ja muitakin sitä mukaan mitä ovat muutuneet,muita foorumeja käyttäen.
Tosta pyörästä (ja muistakin) löytyy specsit sun muut ja lisäkuvia eri rakenteluvaiheista.
En tiedä oletko hondan omistaja vai ei,mutta jonkko nimellä olen kurafoorumis,täälläkin olisin jos vaan muistaisin mitä salasanaa silloin vuosia sitten käytin kun ekan kerran tänne kirjauduin  
biggrin.gif
Joo minunhan se oli, möin tuon keväällä stunttikäyttöön. Nykyään sitten tälläinen.
Hyvä mopohan cbr on hiekalla siihen asti kun on kohtuu tasaista mutta patikossa tai kivikossa pohja on auttamattoman matalalla.

Kuva
biggrin.gif
Joo minunhan se oli, möin tuon keväällä stunttikäyttöön. Nykyään sitten tälläinen.
Hyvä mopohan cbr on hiekalla siihen asti kun on kohtuu tasaista mutta patikossa tai kivikossa pohja on auttamattoman matalalla.
Toi on siis niin hyvä kuva  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Välillä oikein harmittaa kun ei kamera ehdi mukaan kun vetää lipat ja nousee pystyyn tarpeeks nopeasti ettei kaverit ehtii ikuistamaan
biggrin.gif

Just silloin on kiire ylös ja pyörä pystyyn,mutt jälkeinpäin kun ajattelee olis kiiva saada kans kuvia niihin muistoihiin
tounge.gif

Sulla ei tainut olla valinnanvaraa ku kuvast näyttää silt et jalka jäi jumiin  
tounge.gif

Mullakin ollut 600 cebari mist tein stunttipyörän ja kyll sill oli helppoa/hauskaa ajaa sorateillä krossistongal,mutt toi maavara jäi kyll ongelmaks
nixweiss.gif

Täytyypä koittaa järkkäillä toi sunnuntai vapaaksi, eli ainakin hengessä mukana  
wink.gif
Ja tälläkertaa en oo keulilla
tounge.gif

Adve; hurjasti onnea! Se vetää onnesta soikeeksi isommankin miehen tuo homma  
062802jumpie_prv.gif

Kai sitä yks adve-kuski vielä mukaan mahtuu?
Mä taidan ootella kameran kanssa teerlakiantien varrella ja liittyy siitä letkaan.
062802moto_prv.gif

Tuo Raasinjärvi pitää ohittaa kuitenkin raasinjärventietä pitkin, armeijan aluetta kun on ja tuo järven oikea puoli on puomitettu. Alueella kun ei saa edes pysähtyä, niin lienee parempi ettei mitään torikokouksia joudu pitämään.  
wink.gif

Kurapyöräilijä tuon toki tietää mut muille vaan infoksi.
smile_org.gif

http://maps.google.fi/maps?q=....61&z=14
sad_orig.gif

Ei ole vielä ikinä ollut puomi kiinni kun olen siitä läpi mennyt,harjoituksia kylläkin,mut kun vauhti ylensä siin raasis mallia "kohtuullinen",niin eihän siinä muuta kun ihmettelevät mitä siin tuli kun jätti tommonen pölypilvi perässä
tounge.gif

Helpolla saa kyllä kierettyäkin toi paikka.

Löyty vahingossa hyvä sorapätkä tänään kun kävin ajelees. Liitin sen reittiin ja muokkasin aloitus viestiä muutenkin.

Ei taida päästä kokeilemaan kyykyn soraominaisuuksia. Työ (TYÖ
mad.gif
!!!!!!!!!!!!!!!!!) haittaa harrastusta taas. Laavua sytyttämään sentään pääsen
smile_org.gif
.

Vai kui se meni?

Nonni, minäkin koitan tuonne apsille saapua 10.30.

Toki sää ja rapula varaus on olemassa.
biggrin.gif

Pahoittelut, joudun perumaan kun pitää mennä Saloon isovanhemmille perunannostotalkoisiin. Tai ne siis mitkään talkoot ole, isoisä antaa ohjeita ja isoäiti tarjoilee kahvia kun minä kaivan ne perunat ylös...
biggrin.gif

TaNpereen suunnalta paikalle syöksähtää kaksi 12GSA:ta. Paimiohan kun on ihan siinä matkan varrella Tampereelta Säkylään. Tullaan lyömään vähän kiilaa rajalle, taas. ;)

Back