Naakka
MC Mettäläiset
pysyt noitten kurapyöräilijöiten perässä siellä hiekkateillä....ei oo kukaan kortteja kyselemässä^tämä hyvä, tosin kortti lähtee jo ennen jos lähteäkseen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pysyt noitten kurapyöräilijöiten perässä siellä hiekkateillä....ei oo kukaan kortteja kyselemässä^tämä hyvä, tosin kortti lähtee jo ennen jos lähteäkseen...
Juu,olen suranut ton ja muitakin sitä mukaan mitä ovat muutuneet,muita foorumeja käyttäen.Tuosta olis saanu valmiin pelin.
Kuva
Joo minunhan se oli, möin tuon keväällä stunttikäyttöön. Nykyään sitten tälläinen.Juu,olen suranut ton ja muitakin sitä mukaan mitä ovat muutuneet,muita foorumeja käyttäen.Tuosta olis saanu valmiin pelin.
Kuva
Tosta pyörästä (ja muistakin) löytyy specsit sun muut ja lisäkuvia eri rakenteluvaiheista.
En tiedä oletko hondan omistaja vai ei,mutta jonkko nimellä olen kurafoorumis,täälläkin olisin jos vaan muistaisin mitä salasanaa silloin vuosia sitten käytin kun ekan kerran tänne kirjauduin![]()
Toi on siis niin hyvä kuvaJoo minunhan se oli, möin tuon keväällä stunttikäyttöön. Nykyään sitten tälläinen.Juu,olen suranut ton ja muitakin sitä mukaan mitä ovat muutuneet,muita foorumeja käyttäen.Tuosta olis saanu valmiin pelin.
Kuva
Tosta pyörästä (ja muistakin) löytyy specsit sun muut ja lisäkuvia eri rakenteluvaiheista.
En tiedä oletko hondan omistaja vai ei,mutta jonkko nimellä olen kurafoorumis,täälläkin olisin jos vaan muistaisin mitä salasanaa silloin vuosia sitten käytin kun ekan kerran tänne kirjauduin![]()
Hyvä mopohan cbr on hiekalla siihen asti kun on kohtuu tasaista mutta patikossa tai kivikossa pohja on auttamattoman matalalla.
Mukaan vaan teemuKai sitä yks adve-kuski vielä mukaan mahtuu?
Mä taidan ootella kameran kanssa teerlakiantien varrella ja liittyy siitä letkaan.![]()
Loistava tapa yhdistää vaimon rantaloma ja isännän pyörä reissuNyt varmaan uskaltaa lähteä matkaan sunnuntaina kun on viikko vietetty hiekalla ajoa harjoitellen...![]()