• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voitas jatkaa viikottain talvellakin. :right:

Bolt sanoi:
Ok! Jatketaan viikottain niin kauan kuin kävijöitä riittää:thumbup:

:thumbup: hieno homma! Sithän meillä on maanantaisin ennen kaffittelua nosta kone, laske kone sulkeiset?

Tai siis ainoastaan niin kauan et homma alkaa sujumaan.

wanico sanoi:
:thumbup: hieno homma! Sithän meillä on maanantaisin ennen kaffittelua nosta kone, laske kone sulkeiset?

Tai siis ainoastaan niin kauan et homma alkaa sujumaan.

Jos Ducatin purku vaiheessakin ollaan jo vähintään puoli tuntia myöhässä käräjiltä, niin mitenköhän kokoamis vaiheessa käy:blink:

Bolt sanoi:
Jos Ducatin purku vaiheessakin ollaan jo vähintään puoli tuntia myöhässä käräjiltä, niin mitenköhän kokoamis vaiheessa käy:blink:

Eipä huolta huomisesta, tokalla ja kolmannella kerralla kaikki menee jo rutiinilla.

Ja onnex sovin jo Teppanan kanssa, että maanantaisin pidetään pizzauunia puoli tuntia pidempään päällä.

Ken ei töitä tee, sen ei syömänkään pidä.
Vanha Berluskonilainen sananlasku.

Mä heitin pyyhkeen kehään tälle kautta.. Eli pyörä on talvehtimassa ja meikältä käräjät ohi ensi kesään (jos en julkisilla päätä suhata sinne joskus).

Mä oon vähän toipilaana tässä ihailemassa auringonpaistetta sisätiloista. Ite kyllä yritän talvikäräjillekkin osallistua nelipyöräisellä.

Saatte nyt pitää taukoa mun seurasta tälläkertaa. Ois tehny mieli tulla juttelemaan, mutta nyt en enää viitsi lähteä. :bye:

Tuurasit :D Suuret kiitokset vaan sinne sitten! :thumbup:

Mä annoin vertaistukea Kaffille ja Gukkuulle jäämällä pois. On tää aikamoinen vertaistukiverkosto :p'

Knaku sanoi:
Kummelin kultakuumeen Dean Kagelbergin äänellä: "Jumankauta, mäkin tarviin stunt-miehen ittelleni."
Juuri näin!

Meni sen verran myöhään töissä, että jäi minultakin tällä kertaa käräjät väliin:blink:

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

CJ sanoi:
Prätkä meni eilen talliin, saako tulla fiudella?
Jos mäkin olen saanut suht rauhassa tulla saabilla (mikä on oikeesti opel, jossa on fiiatin kone) tebarille, niin ei se sun fiiu pitäis suurta huomiota herättää. Tervetuloa! :grin:

Back