Go-Za
TET Linesman Finland
Mä en kyllä tunnusta!Gukkuu sanoi:kaikki kusee.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en kyllä tunnusta!Gukkuu sanoi:kaikki kusee.
Tilastotiedettä tuleville sukupolville. 2014 Porkkalan maggarat:
Tänään oli paikalla 50 moporistia, makkaroita meni 150 kpl ja kemujen budjetti oli 100 €.

Ole hyvä ja kiitos myös minunkin puolesta kaikilleHoltsu sanoi:Kiitos taas hauskasta miitistä.
Ihan sama. Syksyllä ja talvella ehtii ja sosiaalinen elämä on kuitenkin ihan kiva asia.Holtsu sanoi:En tosin nytkään päässy raakkaan valokuvia,
Holtsu sanoi:kun tää sosiaalinen elämä tuppaa viemään kaiken vapaa-ajan.

Ja oli hauskaa!Holtsu sanoi:Eilen makkaramiitissä,

Ja oli hauskaa!!Holtsu sanoi:tänään Turpakäräjillä.

Pari erää pasianssia? Ja oli hauskaa!!Holtsu sanoi:No, ehkä huomenna jos avaa koneen![]()

12 litraa norm coca colaa , 6 litraa cola zero, 3 litraa sitruunavissyä, sinappi + ketsuppi, kertakäyttömukit, paperia... Yhteensä 35€wanico sanoi:Laitatko Kossu lukuja näkyviin.
..
Go-Za sanoi:12 litraa norm coca colaa , 6 litraa cola zero, 3 litraa sitruunavissyä, sinappi + ketsuppi, kertakäyttömukit, paperia... Yhteensä 35€
Makkaraa oli 7 pakettia. Yhden paketin ovh n.18€ eli yhteensä n. 130€ mutta minä en niitä ostanu...
wanico sanoi:tuollaisessa 18 € tukkupakkauksessa lienee se 20-25 kyrsää?
massajaska sanoi:Lukumäärästä en tiedä, mutta noin 2 kg tavaraa per paketti. Ja ihan listahintaa noista ei ole tarvinnut maksaa.