• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Stadilaiset Turpakäräjät

siki sanoi:
Saaks tulla myös moottoripyörällä?? Voisin toki pojan Derbiä lainaa jos on mopopakko kuivalla kelillä.:häähää::dunno:
Kuulin huhua et sulla on joku mopomersu. Saat varmasti tulla myös sillä :häähää:

Yritän tulla kahville, mutta en lupaa mitään.

Pitkiss sanoi:
Kuulin huhua et sulla on joku mopomersu. Saat varmasti tulla myös sillä :häähää:

Se on varmaan rikki, kun näin sen kiihdyttävän kehälle, niin musta se paukahteli omituisesti vaihteen vaihdon yhteydessä... :wanna:

Knaku sanoi:
Se on varmaan rikki, kun näin sen kiihdyttävän kehälle, niin musta se paukahteli omituisesti vaihteen vaihdon yhteydessä... :wanna:
:D:D

Kaasarin säädöt pielessä..

siki sanoi:
Saaks tulla myös moottoripyörällä?? Voisin toki pojan Derbiä lainaa jos on mopopakko kuivalla kelillä.:häähää::dunno:

Löytyy meiltäkin pösön moposkootteri, jos kilpavarusteluksi menee:häähää:
Mä tuun muuten oikeesto pösöllä. Jos Amanda lainaa.:orgmp:

Noh nii.. Tebarin kahvittelu vaihtui mulla impulssinaulaimeen ja kattoruoteisiin.. eli jos ette snaijjanneet, niin en pääse paikalle :(

Mopossakin on satula päin persettä, ketjuissa reikiä ja renkaat laahaa maata.. [emoji14]aikallatuulee:
siki sanoi:
No ainakin REXI:ssä noi on pielessä.:häähää:
Ai mä luulin et se on ruiskupeli.. [emoji14]

Jos Pitkiss tulee kärryllä, ni mä voisin uskaltaa tulla duksulla, ku olis kotiin pääsy varmistettu....

wanico sanoi:
Jos Pitkiss tulee kärryllä, ni mä voisin uskaltaa tulla duksulla, ku olis kotiin pääsy varmistettu....

Pösö skootteri ja hinausköysi?

Tänään oli paikalla just sen näköistä jengiä, kun mikä oli mun visio vuosi sitten
kun halusin alkaa tunkemaan kärmettä piippuun.

Jos ennusmerkit pitää yhtään kutinsa, niin huomenna saatetaan ajaa kesän pisin hitaat.
Ei siis kilsoissa, vaan osallistujamäärässä mitattuna.

Kaikki uudet innolla mukaan.
Tästä se lähtee letkailu taas uuteen nousuun.

Thänks kaikille yhdessä ja erikseen!

Huomenna tosiaan itekkin aattelin tulla kahvittelee Bemböleen vaikka letkalle en taivukkaan, olisihan se hienova jos siellä olisi paljon pyöriä.

Tänään oli kyllä käräjilläkin kivasti porukkaa, näin se homma etenee.

klo 20 se oli?
Lapsi 9v lupasi tehdä kolmen ruokalajin päivällisen.
Jos ruokailu on ajoissa, niin saatan tullakin...

CJ sanoi:
klo 20 se oli?
Lapsi 9v lupasi tehdä kolmen ruokalajin päivällisen.
Jos ruokailu on ajoissa, niin saatan tullakin...

klo 19-20 ollaan paikalla, jonka jälkeen potkitaan pihalla renkaita joskus kymmeneenkin saakka.

Mun on pakko tulla näyttää pitkästä aika omaa naamaa tebarille, kun muuten joutuu alkaa vanhoja kavereita teitittelemään ja sanomaan käsipäivää.. [emoji14]

Back