• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei päässy. Ei kyennyt. Ja Delvacitkin jossain toimiston perällä lonkerolavojen alla.

Pitkiss sanoi:
Lunastettu. Muutkin saa ottaa mallia :;):

Kiitos seurasta!

Sen mitä oon sulle velkaa tänpäiväisestä, niin sitä ei TB:llä lunasteta :p

Noniin ja kuutamolla oiken komeasti. Ihan sunnuntaissa vedellyt kokopäivän, "ei mikään ole auki joten on sunnuntai".

Käytin sitten päivän häärimällä pyörän ympärillä muuta "tärkeää" ja kaverin pyörän vikoja ihmetellessä. Katsoo jos ensi viikolla muistaisi tulla ja pääsisi jopa uudella pyörällä paikalle. Tällä pitäisi kortin pysyä hanakammin taskussa.

Knaku sanoi:
Sen mitä oon sulle velkaa tänpäiväisestä, niin sitä ei TB:llä lunasteta :p

Harjotuksen piikkiin. Sitäpaitsi mähän istuin suurimman osan ajasta.. :boring: :p

Gukkuu sanoi:
Noniin ja kuutamolla oiken komeasti. Ihan sunnuntaissa vedellyt kokopäivän, "ei mikään ole auki joten on sunnuntai".

Käytin sitten päivän häärimällä pyörän ympärillä muuta "tärkeää" ja kaverin pyörän vikoja ihmetellessä. Katsoo jos ensi viikolla muistaisi tulla ja pääsisi jopa uudella pyörällä paikalle. Tällä pitäisi kortin pysyä hanakammin taskussa.

Tornihuhut olivatkin täyttä totta.. :O:O:O Aikamoinen suunnanmuutos. Arvostan :thumbup:

Kiitos munkin puolesta seurasta ja ryhmän tuomasta voimasta, että sain maidon "tiskin alta"... :thumbup:

-ja ensi kerralla ehkä kuulemme kuumimmat saumauluvinkit!

Hel_1 sanoi:
...ehkä kuitenkin se oikea sana on saumurointi :D

Et kai sä vaan yritä muuttaa meidän äijämeininkiä miksikään käsityö ja marttakerhoksi, jossa neulotaan kukkahattuja ja hirvitellään miten vaarallisilla laitteilla me ihan oikeasti ajellaan... :p

Ois pitänyt sittenkin tulla paikalle vahtimaan teitä. :bye:

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Ai virkataan täällä, että pitäis alkaa artesaaniks ruveta? Ei oo saumaa ainakaan mulla. Mä olen ihan ristipistoksissa jo yhen irronneen napin kanssa. Se ois vika tikki, että käräjillä alkaa syntymään villaisia kypärähuppuja. Nyplätään mieluummin mopoja ja kuunnellaan kuinka se kehrää [emoji14]aikallatuulee:

Knaku sanoi:
Et kai sä vaan yritä muuttaa meidän äijämeininkiä miksikään käsityö ja marttakerhoksi, jossa neulotaan kukkahattuja ja hirvitellään miten vaarallisilla laitteilla me ihan oikeasti ajellaan... :p

Ois pitänyt sittenkin tulla paikalle vahtimaan teitä. :bye:

Niin-in, olisi kannattanut tulla paikalle! Yksi on jo käännytetty.... :grin: mutta nuo marttojen hommat ne vasta vaarallisia onkin! Sain nimittäin mojovan kuhmun otsaani käydessäni heidän järjestämillään kirppis, koira-ajelu tapahtumassa pääsiäisenä!

Mä en pääse. Wanico voi tulla kymmenen jälkeen putelin kanssa hakemaan sitä Delvac:ia, jumalten nektaria, jos vielä tarvitsee ratakirppuunsa.

Back