• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä tuun ainakin paikalle ! :thumbup: Kattellaan sitten noita järjestelyitä. Mä voisin melkein paikallisena olla osasto nuotiossa, mutta siitä sitten huomenna lisää... :jpstyle:

Tänään pääsee paikalle aikataulun puolesta. Akku finaalissa mutta meillähän on teboilillinen reippaita työntäjiä? Akku laturissa josko täältä päästä saa liikkeelle... eip paljo pyöriny startti tunti sitte :orgmp2:

Lowkku sanoi:
Tänään pääsee paikalle aikataulun puolesta. Akku finaalissa mutta meillähän on teboilillinen reippaita työntäjiä? Akku laturissa josko täältä päästä saa liikkeelle... eip paljo pyöriny startti tunti sitte :orgmp2:

Tottakai! Työnnetään sitä rinnettä alas suoraan kehälle, ettei heti sammu valoihin.. :baahaahaa:

Mä tuun kans. Jos ei mitään ihmeellistä ilmaannu.

Lowkku sanoi:
Akku laturissa josko täältä päästä saa liikkeelle... eip paljo pyöriny startti tunti sitte :orgmp2:
Se ei taida juuri ottaa enää latausta vastaan. Niin ne yleensä hyytyy ne alut. Tai voihan olla että sulla on staattori paskana kans??

Lowkku sanoi:

mulla on yks ylimääräinen akku halvalla. jos vaikka sattuu koko stemmaamaan. otanko mukaan?

saat myös laturia lainaks jos pystyt himassa tolpasta lataamaan.

wanico sanoi:
mulla on yks ylimääräinen akku halvalla. jos vaikka sattuu koko stemmaamaan. otanko mukaan?

saat myös laturia lainaks jos pystyt himassa tolpasta lataamaan.

Ei tartte auttaa :D Mennään ihan uudella, josko kestäis taas kolme kesää. Kiitos kuitenkin.

Hyvin uskalsi ensikertalainenkin tulla käräjöimään. Kukaan ei purrut. Ei edes Boltin saksalaisvalmisteinen ystävä :WAZAAP:

Kenelle piti ilmoittaa lopullinen osanottajamäärä?
Sovittiin, että TouRinki ilmoittaa mulle niiden osallistujamäärän perjantaina puoliltapäivin.
Päivitän kutsuunkin tuon Pe 12.00 ja loput saa tuoda omat makkarat varalta.

Viimeinen ilmoittautuminen päivitetty LA 14.00 Jonka jälkeen vastauksen makkaran tarpeeseen voi lukita.

Se oli se kesä 2014 jolloin satoi ainakin kahtenakymmenenä maanantaina Pakilassa klo 20.

Onneks päästään syömään kauden päätösmakkarat samassa kelissä, ni ei pääse totuus unohtumaan.

Vähän se meinaa tänäänkin heittää vettä niskaan, mutta vaikka vettä tulisi niin vähintään autolla mussuttaa makkaraa.

Vähän tuntuu siltä, että korkeintaan suhjua tai kevyttä tihkua. Aika ristiriitaisia ennustuksia nuo eri sääpalvelut antaa..

Tilastotiedettä tuleville sukupolville.

Tänään oli paikalla 50 moporistia, makkaroita meni 150 kpl ja kemujen budjetti oli 100 €.

Kävi myös voimakkasti ilmi, että Tebari miitit saisi jatkua myös talven yli.

Joten päätetään huomenna nähdäänkö talvella kerran vai kaks kuussa.

Joka viikko lienee turhaa?

wanico sanoi:
Joten päätetään huomenna nähdäänkö talvella kerran vai kaks kuussa.

Joka viikko lienee turhaa?

Tehkää hyvin. Mä joudun tosiaan valitettavasti juomaan olutta ihan työtehtävien puolesta :bisseä: Mutta oli huomisen jälkeen seuraava milloin tahansa, niin jos vain inhimillisin ponnistuksin on mahdollista saada itseni tuonne, niin eiköhän meikäläinenkin sinne taasen eksy... :p

wanico sanoi:
Tilastotiedettä tuleville sukupolville.
Tänään oli paikalla 50 moporistia, makkaroita meni 150 kpl ja kemujen budjetti oli 100 €.
Hyvin hoidettu kipinä, grillaus ja eväiden budjetointi. Teistä ois ainesta enempäänkin, mut ei oo nikkejä näkynyt tuolla "tärkeää" langassa... :D No, onhan tässä Tallinnan retki aikaa rekrytoida ehdokkaita. :jpstyle: :)-
Seuraavaan kauteen... :orgmp2:

Back