• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Syksy saapuu ja illat pimenee.

Pitäisikö oikein juhlia kauden päättymistä ja käristää vaikka maggaroita Haltialassa? Taikka vaikka oikein ajomatkan päässä Porkkalassa?

Siinä olis ihan matkan varrella yks hyvä peurastus paikka.

Vai löytyisikö jopa intoa yönyli retkeen? Jos vaikka löytyis joku tyhjä mökki jostain päin Lounais-Suomea?

Mä oon ton Porkkalan kannalla. Onhan se tässä ihan vieressä... Mutta ehdottomasti pidetään käräjien päätöstilaisuus, ja teen kaikkeni, että pääsen paikalle

Tuonne Lounais-Suomeen mahdollisesti tyhjälle mökille voi olla turhan pitkä matka ja osallistujia vähän. Voinhan mä asian tietysti ottaa esille, että milloin ois mahdollista. Toisaalta mun opiskelut vie kohtuullisesti aikaa (kuten huomaatte :p ) että tän kauden päätös voi tulla vähän pian. Jos ens vuonna kahvitellaan, niin lyödään heti lukkoon päivämäärä ja lähdetään saunomaan ja grillaamaan isosti :thumbup:

Mutta aloitetaan varovasti makkurin paistolla ja siellä on sitten hyvä suunnitella millä selvitään pitkän, pimeän talven yli.

Päätösiltamat kuulostaa hyvältä! Makkaranpaistoa ja käräjöintiä, kuulostaa suunnitelmalta.

Ehdotan tämän kuun päiviä 20, 21 tai 22.

Seuraavana viikonloppuna on sitten se lelu ja vaatekeräys.

Saattaapi olla että mukaan tulee vielä jengiä tuolta PK ja Tourinki sektorilta.

Joten jos kelit sallii voisi Porkkalaan ajaa pienen mutkan kautta.

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Mulla on la mökkeilyä ja ma vaimolla iltahommia. Eli sunnuntaina etenkin jos mennään mutkitellen😉

Kaff sanoi:
Onkos huomenna käräjöitsijöitä?

Mä tuun ainakin, jos ei Esteri oo taas kuokkimassa... Ainakaan toistaiseksi ei ennusteet näytä pahalta :thumbup:

Tuo wanicon ehdottama vkonloppu menee töissä, kuten arvelinkin :sad: Mutta enhän mä ole edes sitä yhtä kertaa käräjöimässä käynyt, joten mitä mä suutani edes avaan. Silti harmittaa, kun olis elämässä muutakin kuin työ ja olla yksin tien päällä.
Hyvää makkarointia :bye:

Mä vetäsin juuri ohi autolla eikä ikävä kyllä kerkeä pysähtymään. Ei tää töihin paluu nyt oo sopinut käräjöinnin kanssa yhteen.

Gukkuu sanoi:
Mä vetäsin juuri ohi autolla eikä ikävä kyllä kerkeä pysähtymään. Ei tää töihin paluu nyt oo sopinut käräjöinnin kanssa yhteen.

Oishan tuonne lisääkin jengiä mahtunut, mutta olihan siellä näin myöhäiskesästä uusi lautamieskin käräjöimässä :p Pimeällä ei vaan tuo renkaiden potkiminen enää onnistunut kuten aiemmin... Ei nähnyt.

Njuu, kaamosta ja rospuuttoa pukkaa... Käristetään ne gabanossit vkonloppuna jotta ei tökitä hämärissä toisiamme tikulla silmään... :kääk: :right:

Knaku sanoi:
Oishan tuonne lisääkin jengiä mahtunut, mutta olihan siellä näin myöhäiskesästä uusi lautamieskin käräjöimässä :p Pimeällä ei vaan tuo renkaiden potkiminen enää onnistunut kuten aiemmin... Ei nähnyt.

Ei parane potkia pimeässä, potkii muuten jotain mitä ei pitäis :p Tulee viel pipi :p

Jep, ekaa kertaa mukana, oli kiva nähdä orggilaisia ihan tosielämässäkin vaihteeksi. Koitan ottaa tavaksi.

Huomenna olisi sitten Porkkalapalaveri.

Aika saatiin jo viimeksi päätettyä, eli su 21.9 ja klo 15.

Muuten on vielä monta asiaa auki joten runsas osanotto toivottavaa.

wanico sanoi:
Huomenna olisi sitten Porkkalapalaveri.

Aika saatiin jo viimeksi päätettyä, eli su 21.9 ja klo 15.

Muuten on vielä monta asiaa auki joten runsas osanotto toivottavaa.

Onko tuo Porkkalapalaveeri tampereella? Vai missäs? Katoin vain enirosta, että siellä suunnalla olisi joku Porkkala :D

Sit on joku porkkalankatu helsingissä. Se olis lähellä tuossa :)

Eikun ihan Pakilan Teboililla. Keskustellaan Porkkalanniemeen järkättävästä grillauspäivästä :grin:

Back