• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meitä oli kaikkiaan 6 vettäpelkäämätöntä kahvittelemassa. Itse en kastunut sateesta, mutta tieltä roiskuva vesi kasteli kengät matkalla kotiin. Eli oma ennusteeni miten rintamat liikkuu ja mihin aikaan sataa osui tällä kertaa kohdilleen. Onneksi olin pitkään töissä, niin pääsi pelipaikalle idän suunnasta. Kotoa ei olisi tullut lähdettyä :p

Hjoo.. se ois jälleen kahvittelun aika. Keli on taas näköjään se perinteinen käräjäkeli..
raining.gif

Mä tuun vaikka sitten neljällä pyörällä, jos ei mopoa viiti kastella.

Itellä taas siirtyminen helsinkiin illalla kuitenkin autolla, niin pysähdytään kaffelle matkalla :thumbup:

Mulla prätkäkausi 2014 alkoi viikko sitten torstaina, kun maahantuoja sai jammun toimitettua. Vois liittyä mukaan käräjille, mutta aika raamatullista sademäärää taas ounastellaan huomiselle..

EDIT: en muuten kirveelläkään saa vaihdettua tuota profiilin kotikuntaa...

Viimeksi muokattu:
Mahtaakohan sinne ketään olla menossa? Itse voisin periaatteessa autolla paikalle hurauttaa, mutta jos ei kahvittelijoita oikein paikalle tulen taidan mennä järven rannalle viskoo virveliä.

Täällä ainakin tuli just vettä niin paljon, että en tule. Vaikka lakkais satamasta. Sen verran tuli viikonloppuna nautittua sadekeleistä ja sen tuomista iloista moottoripyöräilyyn...

Esteri on ....seestä ! :banned:

Jakoavain ja Oras käsissä. Jos nyt alan kiirehtimään, niin kohta tarvitaan märkäimuria.. eli täytyy skipata kaffet tällä kertaa.

Näinköhän to Esteri kannustaa tänään illalla lähteämään koneen äärestä pois kirjoittamasta ja kahville?? Ainakin sadetutka ja muut sammakkomiehet ennustaa kuivaa iltaa...

Itse ollut kipeänä kuumeessa ja vielä vähän toipilaana joten saas nähdä mikä fiilis illasta :) keli kyllä olisi kohdillaan.

Voisihan sitä kotterolla tulla pikaisesti piipahtamaan muun tohinan ohessa.

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Minä myös kotilolla, kun pitää kuskata kaikenmaailman roinaa pitkin kyliä :p

Knaku kans tuulettumaan sieltä bitin äärestä!

Pitkiss sanoi:
Minä myös kotilolla, kun pitää kuskata kaikenmaailman roinaa pitkin kyliä :p

Harasoo, haluatko ajaa Boltin kautta ja ottaa sen mun "uuden" takarenkaan mukaan?

massajaska sanoi:
Voisihan sitä kotterolla tulla pikaisesti piipahtamaan muun tohinan ohessa.

No kyllä nyt kannattaa tulla, oon kuullut huhuja, että sulle ollaan tarjoamassa tallipaikkaa ensi kaudelle...

wanico sanoi:
Harasoo, haluatko ajaa Boltin kautta ja ottaa sen mun "uuden" takarenkaan mukaan?

:blink:

Aja ite vaan. En mä tiiä edes missä se asuu ja sitäpaitsi eikö sulla ole tallissa enemmän kumeja, ku kumiveikolla!?

Eikö mikään riitä :doh: :grin:

olihan taasen sopivasti porukkaa paikalla 8 tais olla.

ot.kukas se kyseli talvisäilytys paikkaa pistä yv nä tiedot kerron sitten

Toivottavasti ens maanantainakin on ihan ok kelit, jotta pääsis edes kerran kaudessa tapaamaan muitakin harrastajia.

Back